Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-09-21
Ogłoszenie nr 500227767-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.
Kielce: Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: Modernizację lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach, znak sprawy: MZB/M.l.m.-III/2018. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000,
ul. ul. Paderewskiego
20,
25004
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 76 720, e-mail
m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl, faks
41 36 76 917.
Adres strony internetowej (url): www.mzb.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: Modernizację lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach, znak sprawy: MZB/M.l.m.-III/2018.
Numer referencyjny
MZB/M.l.m.-III/2018/P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych udzielonych umową podstawową nr 20/2018 z dnia 07.05.2018 r., które były przewidziane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne wraz z robotami porządkowymi i utylizacją materiałów pochodzących z demontażu, czyli tego samego rodzaju zamówienia, które udzielono zamówieniem podstawowym. Szczegółowy zakres robót oraz warunki i sposób realizacji zamówienia określają przedmiar robót i wzór umowy, będący integralną częścią niniejszego zaproszenia do negocjacji. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji powyższego zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), tj.: w szczególności w zakresie tynkowania - co najmniej 2 osoby i w zakresie malowania - co najmniej 2 osoby. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w niniejszym punkcie powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45262630-6,
45450000-6,
45300000-0,
45330000-9,
45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający w zamówieniu podstawowym na: Modernizację lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Kielce, znak:MZB/M.l.m.-III/2018 - przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 535830-N-2018 z dnia 26.03.2018 r. możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych udzielonych umową podstawową nr 20/2018 z dnia 07.05.2018 r. Niniejsze zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.Ponieważ, Zamawiający dysponuje środkami finansowymi zaoszczędzonymi po przeprowadzeniu przetargu na zamówienie podstawowe i zachodzi pilna potrzeba dalszej modernizacji lokali mieszkalnych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie powyższego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót podstawowych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Usługi Remontowo-Budowlane Elżbieta Kropczyk ,
,
ul. Kalinowa 14/2,
25-148,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Dostawa oprogramowania symulacyjnego wraz z manekinem sześcioletniego dziecka dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.