To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500230690-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: ZESTAWY PCR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611946-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 9343800000,
ul. ul. Ostrawicka
2,
71-337
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 898 200, e-mail
acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks
914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZESTAWY PCR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIW A.272.C 16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ZESTAWÓW PCR: Zadanie 1 - PCR I, Zadanie 2 - PCR II, Zadanie 3 - PCR III, Zadanie 4 - PCR IV, Zadanie 5 - PCR V. 1) Dla każdego produktu przy każdej dostawie należy załączyć certyfikat jakości zgodny z etykietą na produkcie (nr serii, data produkcji lub okres ważności) - dotyczy wszystkich zadań. 2) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych) ani też wykonania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej walidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia - dotyczy wszystkich zadań. 3)Zestawy powinny być zwalidowane dla aparatów Chromo 4 i CFX96, w odniesieniu do metody referencyjnej i certyfikowane przez stronę trzecią zgodnie z protokołem zawartym w normie EN ISO 16140 - dotyczy zadania 3. 4)Objętość mieszaniny reakcyjnej PCR powinna wynosić min 50 µl, w tym min 5 µl wyizolowanego DNA - dotyczy zadania 3. 5)Termin dostawy do Zamawiającego nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.95.10.00 - Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR) w czasie rzeczywistym
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1. PCR I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadania nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2. PCR II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadania nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3. PCR III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34584
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STERBIOS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42538.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4. PCR IV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadania nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5. PCR V |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadania nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej konferencji pod nazwą Zachodniopomorski kurs na wiedzę realizowanej w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Nad Odrą 111 w Szczecinie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
- Oprogramowanie dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Koszalinie
- ZGN.26-24/16 Centrum Sportów Plażowych na Wyspie Grodzkiej - pozyskanie i dostarczenie piasku na Wyspę Grodzką
- Usługa zapewnienia pensjonatu, utrzymania i wyżywienia koni służbowych Sekcji Konnej KWP Szczecin wraz z podst.opieką weteryn.oraz zootechniczną i podkuwniczą oraz wynajem pomieszczeń dla jeźdźców
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.