eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk"Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500230809-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.: "Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604210-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28023933300000, ul. Siedliska 77, 19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 6210101, 629 15 00, e-mail eko-mazury@elk.com.pl, faks 87 610 20 60.
Adres strony internetowej (url): www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=142523

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-PGO/04/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę; b) 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne; c) 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; d) 45112420-5 - Kopanie piwnic; e) 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; f) 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane; g) 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego; h) 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu; i) 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; j) 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; k) 45262300-4 - Betonowanie. 2. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. "Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany, zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy PZP za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w następującej dokumentacji: a) Projekcie budowlanym - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej - Załącznik Nr 9 do SIWZ, b) Koncepcji projektowej rozbudowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ, c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru - Załącznik Nr 11 do SIWZ, d) Przedmiarze robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Dokumentacja wymieniona w pkt. 2 lit. a) - d) niniejszego Działu SIWZ stanowi integralną część dokumentacji przetargowej oraz stanowi integralną część umowy. Niniejsza dokumentacja została udostępniona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: a) Umowa, b) Projekt budowlany, c) Koncepcja projektowa, d) STWiOB, e) Przedmiar, f) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie nie ujętym wyżej), g) oferta Wykonawcy. 5. Przy wykonywaniu przedmiotu umowy należy stosować materiały budowlane posiadające świadectwo potwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w budownictwie na terenie Polski. 6. Prace budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z "Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru", stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ. 7. Wszystkie prefabrykaty muszą mieć potwierdzenie wydane przez producenta o dopuszczeniu ich do stosowania w obiekcie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej (ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska), prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. 9. Opis stanu istniejącego został opisany na str. nr 2 Opisu technicznego Projektu budowlanego - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 10. Zakres robót obejmuje: a) wprowadzenia korekty wewnętrznego układu komunikacyjnego poprzez projektowaną dostosowaniem urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem; b) dostosowanie rampy PDGO do ruchu samochodów ciężarowych z kontenerami na odpady; c) w związku z inwestycją następuje: i. zwiększenie powierzchni rampy PDGO o 172,0 m²; ii. zmniejszenie powierzchni placu manewrowego o 172,0 m²; iii. zasypanie istniejącej studni i wykonanie nowej studni z zaworem czerpalnym na istniejącym przyłączu wodociągowym; iv. zwiększenie długości odwodnienia liniowego przy wjazdach/zjazdach na rampę o 2*2,5 m; v. likwidacja istniejącego wpustu ulicznego i wykonanie nowego wpustu z fragmentem przyłącza kanalizacji deszczowej o długości 2,0 m. 11. Zamawiający oświadcza, że na realizację przedmiotu zamówienia posiada prawomocną Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, wydaną przez Starostę Piskiego. 12. Zamawiający po rozważeniu celowości podziału zamówienia na części, nie przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na poszczególne części. 13. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, wymaga aby osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917), zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Warunek nie dotyczy samo zatrudnienia. 14. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z przygotowaniem terenu budowy i roboty ziemne (CPV 45111200-0); b) czynności związane z wznoszeniem konstrukcji z betonu zbrojonego (CPV 45223500-1). 15. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy PZP oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy PZP i sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę określonego w opisie przedmiotu zamówienia, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego, w pkt. 14 niniejszego Działu SIWZ, czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: i. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny; ii. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów; iii. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 7 dni) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: i. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; ii. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; iii. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; iv. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000). c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 15 lit. b) i-iv niniejszego Działu SIWZ, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę. d) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za nie przedstawienie w wyznaczonym terminie dokumentów wymienionych w pkt. 15 lit. b) i-iv niniejszego Działu SIWZ dla wszystkich osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia, w wysokości 0,01% wartości brutto przedmiotu umowy, za każdy dzień przekroczenia terminu liczony od terminu określonego w wezwaniu. e) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby pracowników wskazanej przez Wykonawcę/Podwykonawcę w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 14 do SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 14 lit. a)-b) niniejszego Działu SIWZ, będą w okresie realizacji umowy, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917) oraz do złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 14 do SIWZ. 17. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt. 1) Ustawy PZP, Zamawiający informuje, iż ze względu na specyfikę pracy na Stacji Przeładunkowej wraz Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej nie zakłada zatrudnienia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Warunki do korzystania z obiektów przez osoby niepełnosprawne zostały określone w pkt. nr 8 na str. nr 6 Opisu Technicznego "Projektu budowlanego - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej", stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 18. Ze względu na dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem rozbieżności w wymiarach należy korygować w "naturze" w trakcie prac budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112420-5, 45200000-9, 45220000-5, 45223500-1, 45230000-8, 45231300-8, 45260000-7, 45262300-4, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 280150.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DTK Budownictwo D. Tyc, T. Cichocki, K. Domański Sp. Jawna
Email wykonawcy: tomekcichocki@op.pl
Adres pocztowy: ul. Królów Polskich 46, Woszczele
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 361179.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 361179.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 361179.66
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.