To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500230809-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.: "Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604210-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28023933300000,
ul. Siedliska
77,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 6210101, 629 15 00, e-mail
eko-mazury@elk.com.pl, faks
87 610 20 60.
Adres strony internetowej (url): www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=142523
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PGO/04/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę; b) 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne; c) 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; d) 45112420-5 - Kopanie piwnic; e) 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; f) 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane; g) 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego; h) 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu; i) 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; j) 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; k) 45262300-4 - Betonowanie. 2. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. "Dostosowanie urządzenia technicznego (rampy) związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów przy Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej zgodnie z jego przeznaczeniem". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany, zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy PZP za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w następującej dokumentacji: a) Projekcie budowlanym - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej - Załącznik Nr 9 do SIWZ, b) Koncepcji projektowej rozbudowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ, c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru - Załącznik Nr 11 do SIWZ, d) Przedmiarze robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Dokumentacja wymieniona w pkt. 2 lit. a) - d) niniejszego Działu SIWZ stanowi integralną część dokumentacji przetargowej oraz stanowi integralną część umowy. Niniejsza dokumentacja została udostępniona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: a) Umowa, b) Projekt budowlany, c) Koncepcja projektowa, d) STWiOB, e) Przedmiar, f) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie nie ujętym wyżej), g) oferta Wykonawcy. 5. Przy wykonywaniu przedmiotu umowy należy stosować materiały budowlane posiadające świadectwo potwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w budownictwie na terenie Polski. 6. Prace budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z "Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru", stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ. 7. Wszystkie prefabrykaty muszą mieć potwierdzenie wydane przez producenta o dopuszczeniu ich do stosowania w obiekcie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej (ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska), prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. 9. Opis stanu istniejącego został opisany na str. nr 2 Opisu technicznego Projektu budowlanego - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 10. Zakres robót obejmuje: a) wprowadzenia korekty wewnętrznego układu komunikacyjnego poprzez projektowaną dostosowaniem urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem; b) dostosowanie rampy PDGO do ruchu samochodów ciężarowych z kontenerami na odpady; c) w związku z inwestycją następuje: i. zwiększenie powierzchni rampy PDGO o 172,0 m²; ii. zmniejszenie powierzchni placu manewrowego o 172,0 m²; iii. zasypanie istniejącej studni i wykonanie nowej studni z zaworem czerpalnym na istniejącym przyłączu wodociągowym; iv. zwiększenie długości odwodnienia liniowego przy wjazdach/zjazdach na rampę o 2*2,5 m; v. likwidacja istniejącego wpustu ulicznego i wykonanie nowego wpustu z fragmentem przyłącza kanalizacji deszczowej o długości 2,0 m. 11. Zamawiający oświadcza, że na realizację przedmiotu zamówienia posiada prawomocną Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, wydaną przez Starostę Piskiego. 12. Zamawiający po rozważeniu celowości podziału zamówienia na części, nie przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na poszczególne części. 13. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, wymaga aby osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917), zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Warunek nie dotyczy samo zatrudnienia. 14. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z przygotowaniem terenu budowy i roboty ziemne (CPV 45111200-0); b) czynności związane z wznoszeniem konstrukcji z betonu zbrojonego (CPV 45223500-1). 15. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy PZP oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy PZP i sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę określonego w opisie przedmiotu zamówienia, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego, w pkt. 14 niniejszego Działu SIWZ, czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: i. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny; ii. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów; iii. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 7 dni) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: i. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; ii. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; iii. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; iv. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000). c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 15 lit. b) i-iv niniejszego Działu SIWZ, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę. d) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za nie przedstawienie w wyznaczonym terminie dokumentów wymienionych w pkt. 15 lit. b) i-iv niniejszego Działu SIWZ dla wszystkich osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia, w wysokości 0,01% wartości brutto przedmiotu umowy, za każdy dzień przekroczenia terminu liczony od terminu określonego w wezwaniu. e) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby pracowników wskazanej przez Wykonawcę/Podwykonawcę w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 14 do SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 14 lit. a)-b) niniejszego Działu SIWZ, będą w okresie realizacji umowy, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917) oraz do złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 14 do SIWZ. 17. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt. 1) Ustawy PZP, Zamawiający informuje, iż ze względu na specyfikę pracy na Stacji Przeładunkowej wraz Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej nie zakłada zatrudnienia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Warunki do korzystania z obiektów przez osoby niepełnosprawne zostały określone w pkt. nr 8 na str. nr 6 Opisu Technicznego "Projektu budowlanego - dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem - Stacja Przeładunkowa z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej", stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 18. Ze względu na dostosowanie urządzenia technicznego związanego z obiektem zapewniającym możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem rozbieżności w wymiarach należy korygować w "naturze" w trakcie prac budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112420-5, 45200000-9, 45220000-5, 45223500-1, 45230000-8, 45231300-8, 45260000-7, 45262300-4, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
280150.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DTK Budownictwo D. Tyc, T. Cichocki, K. Domański Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
361179.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa kruszywa do bieżącej konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk w 2025 roku
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Wykonanie oraz dostawa interaktywnej makiety ziemi ełckiej - Model terenu Ełku
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.