To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500231526-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.: Transport krwi i materiałów krwiopochodnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606919-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500204575-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 53242100800000,
ul. ul. M.C. Skłodowskiej
23,
46200
Kluczbork, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 173 009, e-mail
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pczszpitalkluczbork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot Leczniczy S.A.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport krwi i materiałów krwiopochodnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest transportu krwi i materiałów krwiopochodnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku 2. Średnia ilość zamawianych transportów krwi w miesiącu - około 24, 3. Odległość od Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku do RCKiK w Opolu - ok. 45km 4. Wykonawca rozpocznie realizację usługi niezwłocznie od momentu telefonicznego zgłoszenia (przybycie do Zamawiającego celem odbioru pisemnego Zlecenia - maksymalnie do 60 minut od Zgłoszenia; w przypadku oferty Wykonawcy przewidującej krótszy czas rozpoczęcia realizacji usługi tj. przybycia do Zamawiającego - obowiązuje krótszy czas wskazany w ofercie) 5. W cenę należy wliczyć wszystkie koszty związane z usługą tj. dojazd do siedziby zamawiającego celem odbioru pisemnego zlecenia, dojazd do RCKiK w Opolu, odbiór oraz transport krwi oraz powrót do siedziby Wykonawcy lub miejsca wyczekiwania pojazdów po realizacji usługi zleconej przez Zamawiającego. 6. Usługa transportu krwi i jej składników musi odbywać się zgodnie z § 19 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012 r. w sprawie określenia sposobu i organizacji leczenia krwią w zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2012, poz.5) oraz zasad i warunków transportu krwi, które określono w "Przepisach dotyczących krwiodawstwa i krwiolecznictwa w zakładach opieki zdrowotnej" Rozdział VI "Preparatyka krwi i jej składników" Krajowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa i Instytut Hematologii i Transfuzjologii. 7. Dodatkowe wymagania dotyczące TRANSPORTU KRWI I PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH 1) Wymagania odnośnie pojazdu: a. Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową, zapewni Wykonawca; b. Pojazdy mają posiadać niezbędne wyposażenie oraz muszą spełniać wymogi specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniające cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane; c. Pakiet ubezpieczeń OC, obowiązujący dla tego typu pojazdów; d. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wymagania odnośnie wyposażenia pojazdu - pojazd do przewozu krwi i materiałów krwiopochodnych w szczególności powinien posiadać: a. Dwa pojemniki termiczne - służące do transportu krwi lub preparatów krwiopochodnych, zapewniające możliwość utrzymania właściwych warunków transportu; b. Wkład z lodem - wkład lub inny czynnik umożliwiający utrzymanie odpowiedniej temperatury w pojemniku termicznym dla transportu krwi lub osocza mrożonego; c. Wkład ciepły - wkład lub inny czynnik umożliwiający utrzymanie odpowiedniej temperatury w pojemniku termicznym dla transportu płytek krwi; d. Dwa Termometry do pomiaru temperatury w trakcie transportu. 3) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: a. Pojazd do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych, obsługiwany jest przez kierowcę, który posiada stosowne kwalifikacje; b. Wymagana dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. 4) Przyjęcie zlecenia na usługę transportową nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego uprawnionego pracownika Zamawiającego pod nr telefonu wskazany przez Wykonawcę. 5) Zlecenie na transport krwi i materiałów krwiopochodnych będzie realizowane: z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu do Laboratorium medycznego znajdującego się na terenie szpitala Zamawiającego. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ . 6) Usługa będzie wykonywana zgodnie z procedurą PM10 "Standardowa Procedura Operacyjna zamawiania i transportu krwi i jej składników" - załącznik nr 8 do SIWZ 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wspólny słownik CPV: 66.11.20.00-6 - usługi w zakresie transportu drogowego 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego zadania 11. Zamawiający nie przewiduje powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 14. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 16. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 17. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 19. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Prawa) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust.1 Prawa. W postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 aa ma zastosowanie art. 26 ust.3 Prawa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Transport krwi i materiałów krwiopochodnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48960.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dygowo w okresie od 13.12.2024 r. do 12.12.2028 r
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY JANÓW LUBELSKI ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ OKRES 3 LAT
więcej: (3) Usługi depozytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.