To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500232089-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie: Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014- 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599843-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500196622-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu z siedzibą w Morągu ul. Dworcowa 9, reprezentowany przez Dyrektora Jadwigę Kosieradzką, NIP: 7411480488;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grunwaldzie z siedzibą w Gierzwałdzie 7, reprezentowany przez Kierownika Agnieszkę Skorupską, NIP: 7411533405
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrównie z siedzibą w Dąbrównie ul. Agrestowa 2, reprezentowany przez Kierownika Marzenę Marchlewską, NIP: 7411067914
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000,
ul. ul. Jana III Sobieskiego
5,
14100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 642 98 89, e-mail
sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks
89 642 98 85.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda. NIP: 7411773954, REGON: 510827093, fax. 89-642-98-85.
2. Zamawiający jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu:
1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morągu z siedzibą w Morągu ul. Dworcowa 9, reprezentowanego przez Dyrektora Jadwigę Kosieradzką, NIP:
7411480488;
2) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grunwaldzie z siedzibą w Gierzwałdzie 7, reprezentowanego przez Kierownika Agnieszkę Skorupską, NIP: 7411533405;
3) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrównie z siedzibą w Dąbrównie ul. Agrestowa 2, reprezentowanego przez Kierownika Marzenę Marchlewską, NIP: 7411067914.
3. Zamówienie udzielane będzie indywidualnie przez każdego z Zamawiających, wymienionych w ust. 2 (na część odpowiadającą obszarowi działania danego Zamawiającego).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FZ.RSW.252.1.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultanta rodziny, zgodnie z SIWZ, w tym z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) część 1- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Morąg; 2) część 2- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Grunwald; 3) część 3- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Dąbrówno. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) liczba rodzin do objęcia wsparciem przez jednego konsultanta maksymalnie 7. 2) przewidywana liczba godzin wsparcia (i czynności z tym związanych) udzielana uczestnikom projektu i ich rodzinom 160 godzin w miesiącu kalendarzowym; 3) zadania wykonywane będą w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego adekwatnie do wybranej części; 4) organizacja dojazdu konsultanta do podopiecznych, dojazd oraz ewentualna komunikacja telefoniczna konsultanta z podopiecznymi, a także związane z tym koszty, leżą po stronie Wykonawcy i muszą być skalkulowane w cenie ofertowej. 4. Obowiązki konsultanta rodziny: 1) sporządzenie diagnozy rodziny i planu pracy z rodziną we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 2) realizacja planu pracy w oparciu o posiadane narzędzia, we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 3) współpraca z instytucjami działającymi na rzecz i w interesie rodziny; 4) utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami objętymi wsparciem (zgodnie z potrzebami uczestników projektu i ich rodzinami), w tym kontakt zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych również w soboty i niedziele, w szczególnych okolicznościach również w dni świąteczne; 5) bieżąca współpraca z Zamawiającym; 6) informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach; 7) dokumentowanie zlecenia poprzez: a) systematyczne uzupełnianie karty uczestnika wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego (karta w której konsultant rodziny opisze narzędzia i formy wsparcia z których korzystał uczestnik, swoje wizyty w środowisku uczestnika, współpracę z instytucjami, współdziałanie z personelem projektu); b) sporządzenie comiesięcznego zestawienia godzin z realizacji zlecenia wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego; c) sporządzanie raz na kwartał raportu monitoringowego wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 6. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Morąg |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13658.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łukasz Łasowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Grunwald |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13658.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewa Sezonienko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15782.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Dąbrówno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13658.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Gąsiorowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.