eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaŚwiadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu"Rodzina silna wsparciem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500232089-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie: Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599843-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500196622-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu z siedzibą w Morągu ul. Dworcowa 9, reprezentowany przez Dyrektora Jadwigę Kosieradzką, NIP: 7411480488;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grunwaldzie z siedzibą w Gierzwałdzie 7, reprezentowany przez Kierownika Agnieszkę Skorupską, NIP: 7411533405
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrównie z siedzibą w Dąbrównie ul. Agrestowa 2, reprezentowany przez Kierownika Marzenę Marchlewską, NIP: 7411067914


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 98 89, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks 89 642 98 85.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda. NIP: 7411773954, REGON: 510827093, fax. 89-642-98-85. 2. Zamawiający jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu: 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morągu z siedzibą w Morągu ul. Dworcowa 9, reprezentowanego przez Dyrektora Jadwigę Kosieradzką, NIP: 7411480488; 2) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grunwaldzie z siedzibą w Gierzwałdzie 7, reprezentowanego przez Kierownika Agnieszkę Skorupską, NIP: 7411533405; 3) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrównie z siedzibą w Dąbrównie ul. Agrestowa 2, reprezentowanego przez Kierownika Marzenę Marchlewską, NIP: 7411067914. 3. Zamówienie udzielane będzie indywidualnie przez każdego z Zamawiających, wymienionych w ust. 2 (na część odpowiadającą obszarowi działania danego Zamawiającego).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.RSW.252.1.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultanta rodziny, zgodnie z SIWZ, w tym z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) część 1- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Morąg; 2) część 2- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Grunwald; 3) część 3- rodziny zamieszkujące na terenie gminy Dąbrówno. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) liczba rodzin do objęcia wsparciem przez jednego konsultanta maksymalnie 7. 2) przewidywana liczba godzin wsparcia (i czynności z tym związanych) udzielana uczestnikom projektu i ich rodzinom 160 godzin w miesiącu kalendarzowym; 3) zadania wykonywane będą w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego adekwatnie do wybranej części; 4) organizacja dojazdu konsultanta do podopiecznych, dojazd oraz ewentualna komunikacja telefoniczna konsultanta z podopiecznymi, a także związane z tym koszty, leżą po stronie Wykonawcy i muszą być skalkulowane w cenie ofertowej. 4. Obowiązki konsultanta rodziny: 1) sporządzenie diagnozy rodziny i planu pracy z rodziną we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 2) realizacja planu pracy w oparciu o posiadane narzędzia, we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 3) współpraca z instytucjami działającymi na rzecz i w interesie rodziny; 4) utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami objętymi wsparciem (zgodnie z potrzebami uczestników projektu i ich rodzinami), w tym kontakt zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych również w soboty i niedziele, w szczególnych okolicznościach również w dni świąteczne; 5) bieżąca współpraca z Zamawiającym; 6) informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach; 7) dokumentowanie zlecenia poprzez: a) systematyczne uzupełnianie karty uczestnika wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego (karta w której konsultant rodziny opisze narzędzia i formy wsparcia z których korzystał uczestnik, swoje wizyty w środowisku uczestnika, współpracę z instytucjami, współdziałanie z personelem projektu); b) sporządzenie comiesięcznego zestawienia godzin z realizacji zlecenia wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego; c) sporządzanie raz na kwartał raportu monitoringowego wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 6. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Morąg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Łukasz Łasowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 32
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Grunwald

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Sezonienko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gierzwałd 30D
Kod pocztowy: 14-107
Miejscowość: Gierzwałd
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15782.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15782.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15782.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: rodziny zamieszkujące na terenie gminy Dąbrówno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Gąsiorowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Leszcz 18/2
Kod pocztowy: 14-120
Miejscowość: Dąbrówno
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.