To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-27
Ogłoszenie nr 500232246-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.
Starostwo Powiatowe w Elblągu: Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597140-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500188323-N-2018; 500190988-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 17075361500000,
ul. ul. Saperów
,
82300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
055 2394900, 2394939, e-mail
org@powiat.elblag.pl, faks
552 324 226.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.elblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GN.271.1.2.2018.DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego" Przedmiot główny: CPV: 30.21.30.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste Przedmioty dodatkowe: CPV: 30.21.31.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Komputery przenośne CPV: 30.23.60.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy CPV: 48.82.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Serwery Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego". Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do realizacji projektu zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego, ze względu na niedysponowanie przez Zamawiającego infrastrukturą teleinformatyczną, która pozwalałaby na wdrożenie e-usług na 3 poziomie dojrzałości i obejmuje: 2.1. dostawę sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do rozbudowy systemu informacji przestrzennej oraz wdrożenia związanych z nim e-usług, tj.: a) wyposażenia serwerowni: - 2 zestawy serwerowe + macierz dyskowa - system służący do utworzenia bezpiecznego połączenia b) sprzęt komputerowy stanowiskowy: 2 super wydajne stacje robocze do obróbki map z oprogramowaniem, c) 5 stacji roboczych o wysokiej wydajności do obsługi aplikacji specjalistycznych, d) 3 laptopy o wysokiej wydajności do obsługi aplikacji specjalistycznych e) UPS. Szczegółowy opis sprzętu teleinformatycznego zawiera ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 2.2. montaż; 2.3. uruchomienie; 2.4. oznakowanie sprzętu zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji"; 2.5. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, który wymaga serwisowania. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Elblągu przy ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg oraz w Pasłęku ul. Wojska Polskiego 14, 14-400 Pasłęk. Umiejscowienie poszczególnych sprzętów przedstawia ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 3.1. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty - certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 3.2.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, montażu i uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w lokalizacjach (Elbląg u. Saperów 14A, Pasłęk ul. Wojska Polskiego 14) oraz pomieszczeniach zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 9 do SIWZ, 3.3. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach, oprogramowanie musi być zaoferowane w najnowszych obecnie dostępnych wersjach, 3.4. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletny i gotowy do uruchomienia, 3.5. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego wyposażenia i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów/dystrybutorów). 3.6. Wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy muszą pochodzić z jednej serii i musza być jednakowe, 3.7. Systemy operacyjne w komplecie ze sprzętem muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji, 3.8. Systemy operacyjne jeśli nie wskazano inaczej, będą zainstalowane w pełnych, niewygasających wersjach i będą uprawniać do użytkowania oprogramowania w ramach działalności Zamawiającego, 3.9. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego, 3.10. Zamawiający wymaga, aby do każdego oprogramowania, które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony 1 nośnik (tylko 1 szt.), 3.11. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 3.12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego dla serwerów i systemu służącego do utworzenia bezpiecznego połączenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla pozostałego wyposażenia w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku naprawy gwarancyjnej wymagającej wymiany dysku twardego Zamawiający zastrzega prawo do zachowania uszkodzonego dysku; przez naprawy gwarancyjne rozumie się całkowite usunięcie usterki. 3.13 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy dla serwerów i systemu służącego do utworzenia bezpiecznego połączenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla pozostałego wyposażenia - której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 3.14. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru sprzętu podlegającego naprawie gwarancyjnej i jego zwrotu, od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, 3.15. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3.16. Dla sprzętu, który wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji na własny koszt. 3.17. Oznakowanie sprzętu zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 3.18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie "Opis oferowanego przedmiotu" w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu, w tym Model procesora/Ilość, Model i typ dysku twardego oraz pamięci RAM, Model Karty Graficznej, a w przypadku oprogramowania należy podać producenta, nazwę wersji i parametry oprogramowania. 3.19. W przypadku zgodności oferowanego produktu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dopuszcza się zastosowanie zapisu "zgodnie z SIWZ" i wskazanie producenta i modelu oferowanego produktu z wyjątkiem Modelu procesora/Ilości, Modelu i typu dysku twardego oraz pamięci RAM, Modelu Karty Graficznej. W przypadku, gdy oferowany produkt nie posiada modelu wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu - zgodnie z SIWZ. 3.20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 3.21. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w WYCENIE DOSTAWY. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 48820000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462059.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOGIN IT Jacek Zimny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
496355.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.