To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-27
Ogłoszenie nr 500232457-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN)w Placówkach Terenowych KRUS w Pile i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593591-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200346,
ul. Św. Marcin
46/50,
60-959
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 530 920, e-mail
poznan@krus.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN)w Placówkach Terenowych KRUS w Pile i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1200-OP.261.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi w zakresie następujących części zamówienia: Część 1 zamówienia - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemów sygnalizacji pożaru (SSP) oraz włamania i napadu (SSWiN) w Pile, Część 2 zamówienia - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemów sygnalizacji pożaru (SSP) oraz włamania i napadu (SSWiN) w Koninie, zgodnie z określonym przez Zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych, niezbędnych analiz, koncepcji i ekspertyz , 2)opracowanie i wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dokumentacji projektowej (koncepcja, projekt wykonawczy i dokumentacja powykonawcza) - w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. 3)demontaż i utylizacja starych urządzeń Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN), zdemontowanego okablowania i tras kablowych, 4)wykonanie na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego zmodernizowanych systemów SSP i SSWiN kompleksowo chroniących obiekt, 5)instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu w PT KRUS w Koninie, 6)dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie i zaprogramowanie centrali SSP oraz SSWiN (w przypadku konieczności wymiany), 7)dostawa i zainstalowanie dodatkowych urządzeń ochrony przeciwpożarowej obejmujących m.in. sygnalizatory akustyczne, ręczne ostrzegacze pożarowe, dodatkowe czujki obejmujących ochroną cały obiekt, 8)dostawa i zainstalowanie dodatkowych urządzeń systemu SSWiN zapewniających objęcie ochroną całego obiektu, 9)wykonanie pomiarów potwierdzających możliwość wykorzystania istniejącego okablowania, 10)wykonanie nowego okablowania tam, gdzie brak możliwości wykorzystania istniejącego, 11)odtworzenie pomieszczeń do stanu poprzedniego, 12)przetestowanie systemów pod kątem poprawności działania, 13)serwisowanie (nieodpłatne) zmodernizowanych i zainstalowanych systemów w okresie gwarancji, przy czym przeglądy serwisowe winny się odbywać nie rzadziej niż raz na rok, chyba że producent urządzeń zaleca częstsze przeglądy, zgodnie ze wzorem protokołu przeglądu stanowiącym załącznik nr 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 14)świadczenie usługi bezpłatnej telefonicznej pomocy serwisowej - w przypadku możliwości zdalnego rozwiązania problemów eksploatacyjnych, 15)wykonanie aktualizacji Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu, 16)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji zmodernizowanych systemów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjno elektryczne 5.Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne 1)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt III.2.3) SIWZ z wyłączeniem utylizacji, pkt III.2.4)-8) SIWZ, pkt III.2.10-12 SIWZ oraz pkt III.2.16) SIWZ zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2)Wykonawca złoży oświadczenie, że zarówno on jak i jego podwykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 1). 3)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub jego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wszystkich lub wybranych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę tj. kopię umowy/umów o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 5)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje według swego wyboru sankcję w postaci odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych z tytułu odstąpienia lub sankcje naliczenia kar umownych na zasadach i w wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 6)Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia lub dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności skutkujących sankcjami, o których mowa odpowiednio w pkt. 5 . 7)W przypadku rozwiązania stosunku pracy ( bez względu na stronę składającą oświadczenie w tym zakresie) z osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, do wykonywania czynności, o których mowa w ust. 1, przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby zgodnie z postanowieniami umowy. 6.Wymagania dotyczące podwykonawstwa: 1)Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia 2)Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę zakresu prac, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3)Wykonywanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. 4)Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechanie podwykonawców oraz innych osób, którymi będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia, jak za własne. 5)W przypadku powierzenia robót podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót w ramach ceny ofertowej. 6)Zamawiający nie dopuszcza zawierania przez podwykonawców umów z dalszymi podwykonawcami. 7.Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 8.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45312100-8, 45312200-9, 45311000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65040.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tominet Barbara Jędrasik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANIMAR Aneta Kozak, Mariusz Kozak Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - hemostatyki powierzchniowe, klipsy polimerowe, rurki
- Dostawa tabletów oraz routera wi-fi dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Projekt, dostawa, montaż, uruchomienie nowego zasilania rezerwowego w budynkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ulicy Garbary 15
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- "USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO ORAZ CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA OBUWIA"
- Kompleksowe ubezpieczenie Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroń
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.