eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa materiałów hutniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500233937-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.: Zakup i dostawa materiałów hutniczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604145-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 015314451, ul. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3910100, e-mail bzp@mpo.com.pl, faks 22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: usługi komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa materiałów hutniczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZA.ZOZ.27.32.2018.JĆ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa blach czarnych i trudnościeralnych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - zakup i dostawę blach czarnych; Zadanie nr 2 - zakup i dostawę blach trudnościeralnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na zadania określone powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14.62.20.00 - Stal


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa blach czarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IREKO Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radzymińska 287
Kod pocztowy: 03-694
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85569.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127046.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty/wartość umowy wskazana w sekcji IV.6)jest to wartość netto umowy/netto oferty. Oferta z najniższą ceną/kosztem oraz oferta z najwyższą ceną/kosztem wskazana w sekcji IV.6) to cena oferty po doliczeniu przez Zamawiającego należnego podatku od towarów i usług (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp oraz z pkt. 19.2.1. Części I SIWZ), który Zamawiający będzie miał obowiązek rozliczyć zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług VAT. Powyższa cena bez doliczenia należnego podatku wynosi: 69.568,72 PLN brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa blach trudnościeralnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "BUD-KOR" s.c. Jacek Korczak, Andrzej Korczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stroma 59
Kod pocztowy: 01-100
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120355.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120355.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty/wartość umowy wskazana w sekcji IV.6)jest to wartość netto umowy/netto oferty. Oferta z najniższą ceną/kosztem oraz oferta z najwyższą ceną/kosztem wskazana w sekcji IV.6) to cena oferty po doliczeniu przez Zamawiającego należnego podatku od towarów i usług (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp oraz z pkt. 19.2.1. Części I SIWZ), który Zamawiający będzie miał obowiązek rozliczyć zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług VAT. Powyższa cena bez doliczenia należnego podatku wynosi: 97.850,00PLN brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.