To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-01
Ogłoszenie nr 500234265-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596680-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole, Krajowy numer identyfikacyjny 93302247900000,
ul. ul. Nowa
2,
56160
Wińsko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-71 389 80 29, e-mail
zszpip@tlen.pl, faks
0-71 389 88 50.
Adres strony internetowej (url): bip.winsko.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku w roku szkolnym 2018/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - część od 1 do 11. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje 11 części z możliwością składania ofert na poszczególne części. Część Nr 1 - Dostawa jaj - (CPV: 03142500-3) Część Nr 2 - Dostawa artykułów mleczarskich i nabiałów-(CPV: 15500000-3) Część Nr 3 - Dostawa artykułów z przemiału zbóż -(CPV: 15600000-4) Część Nr 4 - Dostawa pieczywa świeżego oraz wyrobów piekarskich i ciastkarskich-(CPV: 15821000-9) Część Nr 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i wędlin-(CPV: 15100000-9) Część nr 6 - Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich - (15112000-6; 15112100-7) Część Nr 7 - Dostawa przypraw, makaronów, tłuszczy, herbat i innych-(CPV: 15870000-7) (CPV: 15850000-1)(CPV: 15863000-5) (CPV: 15412200-1) Część Nr 8 -Dostawa warzyw i owoców-(CPV: 15300000-1) Część Nr 9 - Dostawa mrożonek-(CPV: 15220000-6) (CPV: 15330000-0) (CPV: 15331170-9) Część Nr 10 - Dostawa pozostałych art. żywnościowych-(CPV: 15800000-6) (CPV: 15400000-2)(CPV: 15300000-1) (CPV: 15600000-4) (CPV: 15240000-2) Część nr 11 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych - CPV: 15000000-8; 15800000-6; 15851000-815890000-3; 15894200-3) Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych częściach do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego pomieszczenia Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi oddzielnie zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku na w/w produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w 1/4 okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na wskazane asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowany produkt równoważny należy opisać w zał. nr 6 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych części) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranej części spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tej części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej ze wskazanych w specyfikacji części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 7.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w części przez podwykonawców, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w ofercie musi wskazać dane części, które zamierza powierzyć do wykonania przez Podwykonawcę. Konieczność powierzenia wykonania danej/ych części przez Podwykonawców, wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykaz podwykonawców należy opisać w zał. nr 4 do SIWZ. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne - produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii; 1) dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w roku szkolnym 2018/2019, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2) miejscem dostaw produktów żywnościowych jest stołówka Publicznego Gimnazjum, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego pomieszczenia stołówki; 3) dostawy odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne lub pisemne zamówienia z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostawy artykułów mleczarskich, nabiału i pieczywa odbywać się będą codziennie (od poniedziałku do piątku), w dniu złożenia zamówienia, w godzinach rannych, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych, uzgodnionych z Zamawiającym; 5) dostawy produktów mięsnych, drobiowych oraz wędlin odbywać się będą ok. trzy razy w tygodniu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; 6) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP 7) Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonej części) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całej części. Dla części nr 8 - Dostawa warzyw i owoców okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określone w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co dwa miesiące (obniżone lub w przypadku znacznych zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10% podanych wartości w formularzu cenowym podwyższone w związku sezonowością i dostępnością produktów na rynku). Każdorazowa zmiana cen uzgadniana będzie z Zamawiającym i wymagać będzie jego akceptacji); 8) rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę dla faktycznie odebranego towaru. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania późniejszego terminu dostarczenia faktury VAT. 9) Reklamacje dot. poszczególnych produktów żywnościowych załatwiane będą w ciągu 1 dnia. Zgłaszanie reklamacji - telefonicznie lub fax. 10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w załączniku nr 5 - Projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15500000-3, 15600000-4, 15821000-9, 15100000-9, 15112000-6, 15112100-7, 15870000-7, 15850000-1, 15863000-5, 15412200-1, 15300000-1, 15220000-6, 15330000-0, 15331170-9, 15800000-6, 15400000-2, 15300000-1, 15600000-4, 15240000-2, 15800000-6, 15851000-8, 15890000-3, 15894200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa jaj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1984.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo-Usługowe KAMA Paweł Kaczan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2864.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Artykuły mleczne i nabiał |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53853.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54407.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Artykuły z przemiału zbóż |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4906.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4859.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby ciastkarskie i piekarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22315.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU SZYMKO R. Kopaczyński, S. Szymecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21487.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44848.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stanisław Wysocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76080.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Drób, wyroby drobiarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26451.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26857.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Przyprawy, makarony, herbaty, tł. roślinne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75211.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76080.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101322.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Transportowa SYLWIA Sylwia Bystra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102796.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Mrożonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31875.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33991.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pozostałe artykuły żywnościowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35889.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39314.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Wyroby garmażeryjne świeże |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26443.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26358.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIŃSKO
więcej: przetargi WIŃSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy wędlin, mięsa, podrobów oraz ryb dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSIADLE W OKRESIE 01.09.2025-31.08.2026 "
- Dostawa mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.