eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku administracyjno - sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno - szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500234953-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Gmina Miejska Giżycko: Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn. : "Rozbudowa budynku administracyjno - sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno - szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610340-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, ul. al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 73 24 111, 7324 143, e-mail przetargi@gizycko.pl, faks 874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn. : "Rozbudowa budynku administracyjno - sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno - szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.43.2018.JaNo

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I SPRZĘT CARDIO: Liczba poszczególnych elementów 1 Bieżnia treningowa 2 sztuki 2 Trenażer eliptyczny - orbitrek elektromagnetyczny 2 sztuki 3 Rower pionowy (stacjonarny) 2 sztuki 4 Rower poziomy (stacjonarny) 2 sztuki 5 Wioślarz magnetyczny 2 sztuki 6 Stepper hydrauliczny 2 sztuki CZĘŚĆ II I. SPRZĘT SIŁOWY 1 Ławka olimpijska regulowana ze stojakami 1 sztuka 2 Ławka do wyciskania w skosie ujemnym 1 sztuka 3 Ławka do wyciskania w skosie dodatnim 1 sztuka 4 Ławka regulowana na brzuch 1 sztuka 5 Modlitewnik 1 sztuka 6 Wieża 4-stanowiskowa 1 sztuka 7 Maszyna 2-w-1 na klatkę i plecy 1 sztuka 8 Maszyna na spięcia brzucha 1 sztuka 9 Maszyna 2-w-1 na dwugłowy i czworogłowy uda 1 sztuka 10 Stojak pod sztangę do przysiadów 1 sztuka 11 Suwnica na nogi 1 sztuka 12 Maszyna Smitha (suwnica) 1 sztuka II. OBCIĄŻENIA I GRYFY, PODŁOGA 1 Gryf olimpijski 220 cm 2 sztuki 2 Gryf olimpijski wzmocniony do Crossfitu 220 cm 1 sztuka 3 Zestaw gryfów i obciążeń gumowanych 172 kg 1 komplet 4 Zestaw hantli stałych 4-50 kg ze stojakiem XL 1 komplet 5 Zestaw hantli chromowanych ze stojakiem 1-10kg 1 komplet 6 Podłoga - materiał granulat gumowy pow. 90 m2 1 zestaw Celem jest przygotowanie uczestników szkoleń/warsztatów do nauki żeglarstwa/pływania w Ekomarinie poprzez zakup siłowni i stworzenie warunków do prowadzenia zajęć siłowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. UWAGA: Z uwagi na trwające w obiekcie prace budowlane realizacja zamówienia może odbywać się wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA OBEJMUJĄCE ASPEKTY SPOŁECZNE - TZW. "KLAUZULA SPOŁECZNA". 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia - w trakcie jego trwania - zatrudnił co najmniej jedną osobę: - niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wymagania dotyczące aspektów społecznych zostaną spełnione również w przypadku wyznaczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnionego już pracownika posiadającego status osoby niepełnosprawnej. a) forma zatrudnienia: - Zamawiający dopuszcza, oprócz zatrudnienia przez Wykonawcę osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) - również zatrudnienie osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy cywilnoprawnej; b) okres zatrudnienia: zatrudnienie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy do końca obowiązywania umowy; c) przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o oddelegowaniu do realizacji umowy zatrudnionego niepełnosprawnego lub zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy - w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia; d) w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej przez niepełnosprawnego lub przez pracodawcę lub wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego niepełnosprawnego w terminie do 7 dni od ustania zatrudnienia. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z wyżej wymienioną osobą. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej osób, o których mowa w punkcie 1 Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37440000-4


Dodatkowe kody CPV: 37400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt Cardio

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1) upzp Uzasadnienie: W toku postępowania Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców EUROSPORT- FITNESS, Paweł Szczepaniak, ul. Budowlanych 10A, 78-600 Wałcz oraz SPORTSTER, Piotr Wróblewski, ul. Nadbużańska 7, 15-161 Białystok na [podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) upzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt siłowy; obciążenia i gryfy, podłoga.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105351.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPORTSTER, Piotr Wróblewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadbużańska 7
Kod pocztowy: 15-161
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119413.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105406.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119413.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.