To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-01
Ogłoszenie nr 500235144-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.
Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji: Termomodernizacja hali sportowej przy ul. Kosynierów 15 w Bytomiu wraz
z modernizacją instalacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem instalacji solarnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie 4.3.1 oś priorytetowa IV Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573348-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 15055000000,
ul. ul. Parkowa
1,
41902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 2812770, 2816034, e-mail
dt@osir.bytom.pl, faks
0-32 2812770.
Adres strony internetowej (url): www.osir.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja hali sportowej przy ul. Kosynierów 15 w Bytomiu wraz z modernizacją instalacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem instalacji solarnej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P.271.1.3.2018.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja hali sportowej przy ul. Kosynierów 15 w Bytomiu wraz z modernizacją instalacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem instalacji solarnej. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a) ocieplenie i izolację przeciwwilgociową ścian fundamentowych hali, b) wymianę i ocieplenie dachu z blachy falistej, c) wymianę drzwi zewnętrznych, d) ocieplenie ścian zewnętrznych, e) zainstalowanie 10 kolektorów słonecznych, f) wymianę okien zewnętrznych, g) wymianę instalacji c.o., h) ocieplenie dachu nad zapleczem hali. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, przedmiary (jako materiał pomocniczy), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej siwz. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w odniesieniu do materiałów, urządzeń opisywanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wskazane w dokumentacji, o której mowa w pkt 2 powyżej, nazwy własne, znaki towarowe, nazwy producentów lub pochodzenie materiałów, urządzeń służą jedynie jako określenie minimalnych parametrów technicznych, cech użytkowych oraz jakościowych jakim powinny odpowiadać materiały, urządzenia jakie należy zastosować do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały, instalacje i urządzenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę), na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy - wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: montaż materiałów budowlanych związanych z termomodernizacją oraz inne roboty ogólnobudowlane w tym wykończeniowe, wymienione w stanowiących opis przedmiotu zamówienia przedmiarach robót, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudniania tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych (załącznik nr 4 do siwz) 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45453000-7, 45421000-4, 45324000-4, 45331000-6, 09332000-5, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1338622.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DAN POL Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1400000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.