eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500235373-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599994-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27601500000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32603 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (url): www.auschwitz.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.:- Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III."

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wynikającymi z zadania pn: "Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau - Etap III" (pkt 2.1 należy czytać wraz z pkt 2.7 SIWZ), którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 18/564669-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 6 do SIWZ), 2.2 Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp (zamówienia na powtórzenie podobnych usług). Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. 2.3 Usługa nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana w specjalnościach: 2.3.1 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2.3.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.3.3 Usługa nadzoru dla zadania z pkt. 2.1 w zakresie budowlano- konstrukcyjnym będzie realizowana odrębnie. 2.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach jak w pkt 2.3 SIWZ odbywać się będzie przez nadzorowanie prowadzonych robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt 2.7 SIWZ zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektami budowlanymi oraz wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.5 Zamawiający ustala termin realizacji usługi od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych określonych w pkt 2.1 i pkt 2.7 SIWZ. Wykonawca usługi nadzoru inspektorskiego będzie także zobowiązany do świadczenia tych usług w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej dla robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt. 2.7. SIWZ. 2.6 Szacunkowy czas trwania Zadania określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy (wzór umowy) - w §2 ust. 2 - wynosi 18 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania; 2.7 Opis robót budowlanych określonych w pkt. 2.1 SIWZ nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się dokumentacja dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:- dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 18/564669-N-2018/INW/2018 (https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,1455993,przebudowa-czesci-pomieszczen-w-budynku-b-1-oraz-przebudowy-instalacji-elektrycznej-oraz-budowy-zasi.html), która jest przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32739.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjno- Projektowy mgr inż. elektryk Lesław Morawiec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Reja 25, 32-600
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.