Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-02
Ogłoszenie nr 500235655-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.
Rawicz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 622265-N-2018
Data: 26/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Krajowy numer identyfikacyjny 41110152700000,
ul. Rynek
17,
63-900
Rawicz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5462211, e-mail
sekretarz@powiatrawicki.pl, faks
65 5462211.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatrawicki.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 824 125 kWh. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 3 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017, poz. 2500). 5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, b) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku Nr 1 do Umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w Załączniku Nr 1 do Umowy, c) uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej, d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umów dystrybucyjnych, e) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego, f) wystąpienia do OSD Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę płatnika, danych adresowych ppe, danych adresowych Płatnika, grupy taryfowej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w Załączniku Nr 1 do Umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego, g) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku Nr 1 do Umowy. 7. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie "Okres obowiązywania obecnej umowy sprzedażowej". 8. W Załączniku Nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 9. W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii w ramach zamówienia podstawowego, w zakresie do ± 15% względem ilości określonej w ust. 2. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. 10. Zamawiający przewiduje skorzystanie z uprawnienia, jakim jest prawo opcji i tym samym przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia fakultatywnego, które polegać będzie na zwiększeniu dostaw energii elektrycznej w związku z dodaniem nowych punktów poboru energii elektrycznej. Udzielenie zamówienia fakultatywnego odbywać się będzie na warunkach określonych w umowie i wyniesie nie więcej niż 15% ilości zamówienia podstawowego (123 619 kWh). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 11. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 12. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy sprzedaży energii elektrycznej drogą korespondencyjną.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 824 125 kWh. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 3 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017, poz. 2500). 5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, b) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku Nr 1 do Umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w Załączniku Nr 1 do Umowy, c) uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej, d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umów dystrybucyjnych, e) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego, f) wystąpienia do OSD Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę płatnika, danych adresowych ppe, danych adresowych Płatnika, grupy taryfowej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w Załączniku Nr 1 do Umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego, g) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku Nr 1 do Umowy. 7. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie "Okres obowiązywania obecnej umowy sprzedażowej". 8. W Załączniku Nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 9. W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii w ramach zamówienia podstawowego, w zakresie do ± 15% względem ilości określonej w ust. 2. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. 10. Zamawiający przewiduje skorzystanie z uprawnienia, jakim jest prawo opcji i tym samym przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia fakultatywnego, które polegać będzie na zwiększeniu dostaw energii elektrycznej w związku z dodaniem nowych punktów poboru energii elektrycznej. Udzielenie zamówienia fakultatywnego odbywać się będzie na warunkach określonych w umowie i wyniesie nie więcej niż 15% ilości zamówienia podstawowego (123 619 kWh). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 11. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy sprzedaży energii elektrycznej drogą korespondencyjną.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.