eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinPrzebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500236406-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Lotnicza Akademia Wojskowa: Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604338-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lotnicza Akademia Wojskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, e-mail zp@wsosp.pl, faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.wsosp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/pn/69/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji. Adres obiektu: Dęblin- obręb 1, powiat rycki, gmina Dęblin woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/101. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) oraz rysunek rzut i przekrój pomieszczenia (załącznik do SIWZ). Projekt wykonany w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz elektronicznej (płyta CD - 1 szt.), należy złożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie czas na zatwierdzenie projektu w terminie do 3 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, żeby realizacja robót w zakresie branży budowlanej była świadczona przez cały okres trwania umowy przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ustala się minimalny okres gwarancji na 24 miesiące. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 20 sierpnia 2018 roku godz.10:00 oraz 22 sierpnia 2018 roku godz. 10:00. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Realizacja robót w godzinach i dniach pracy Zamawiającego (poniedziałek - piątek, godz.:7.30 - 15.30), a za zgodą Zamawiającego również w pozostałe godziny i dni tygodnia. Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 4 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000 - 7 roboty budowlane 45400000 - 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000 - 3 roboty instalacyjne elektryczne 45331220 - 4 instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 71000000 - 8 usługi architektoniczne 71220000 - 6 usługi projektowania architektonicznego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45331220-4, 71000000-8, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202866.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AJ Anna Janik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 11
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288600.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288600.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288600.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.