To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-02
Ogłoszenie nr 500236406-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.
Lotnicza Akademia Wojskowa: Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604338-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lotnicza Akademia Wojskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000,
ul. Dywizjonu 303
35,
08-521
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 517 453, e-mail
zp@wsosp.pl, faks
261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.wsosp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/pn/69/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczenia w budynku 56 - hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji. Adres obiektu: Dęblin- obręb 1, powiat rycki, gmina Dęblin woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/101. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) oraz rysunek rzut i przekrój pomieszczenia (załącznik do SIWZ). Projekt wykonany w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz elektronicznej (płyta CD - 1 szt.), należy złożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie czas na zatwierdzenie projektu w terminie do 3 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, żeby realizacja robót w zakresie branży budowlanej była świadczona przez cały okres trwania umowy przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ustala się minimalny okres gwarancji na 24 miesiące. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 20 sierpnia 2018 roku godz.10:00 oraz 22 sierpnia 2018 roku godz. 10:00. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Realizacja robót w godzinach i dniach pracy Zamawiającego (poniedziałek - piątek, godz.:7.30 - 15.30), a za zgodą Zamawiającego również w pozostałe godziny i dni tygodnia. Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 4 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000 - 7 roboty budowlane 45400000 - 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000 - 3 roboty instalacyjne elektryczne 45331220 - 4 instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 71000000 - 8 usługi architektoniczne 71220000 - 6 usługi projektowania architektonicznego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45331220-4, 71000000-8, 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202866.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AJ Anna Janik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288600.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Dostawa sprzętu spadochronowego z podziałem na zadania
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.