To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-03
Ogłoszenie nr 500236792-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
Powiat Chełmiński: Likwidacja przełomów drogowych na drodze powiatowej nr 1618C Lisewo - Lipienek oraz drodze powiatowej nr 1636C Papowo Biskupie - Nowy Dwór Królewski, na terenie powiatu chełmińskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605713-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chełmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 87111847700000,
ul. ul. Harcerska
1,
86200
Chełmno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6772410, 6772433, e-mail
sekretarz@powiat-chelmno.pl, faks
566 772 421.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-chelmno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja przełomów drogowych na drodze powiatowej nr 1618C Lisewo - Lipienek oraz drodze powiatowej nr 1636C Papowo Biskupie - Nowy Dwór Królewski, na terenie powiatu chełmińskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZD.272.8.2018.KŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: Likwidacja przełomów drogowych na drodze powiatowej nr 1618C Lisewo - Lipienek oraz drodze powiatowej nr 1636C Papowo Biskupie - Nowy Dwór Królewski, na terenie powiatu chełmińskiego. Lokalizacja robót: odcinki dróg powiatowych, zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowa lokalizacja odcinków przełomowych, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Szacunkowa powierzchnia przełomów - do 3810,3 m2. Rzeczywista powierzchnia przełomów uzależniona będzie od uzyskanych cen jednostkowych oraz faktycznego stanu nawierzchni dróg i zostanie określona bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcy jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie nie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonanie robót związanych z ułożeniem warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, których wykonanie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt a czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. d) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, w trakcie realizacji zamówienia, co do spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt a czynności, Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo, na każde wezwanie Zamawiającego,w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłożyć Zamawiającemu następujące dokumenty (w zakresie wskazanym w wezwaniu): o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników - umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. e) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt a czynności. f) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Likwidacja przełomów drogowych na drodze powiatowej nr 1618C Lisewo - Lipienek, na terenie powiatu chełmińskiego, na przewidywanym odcinku wg kilometrażu drogi od km 1+000,00 do km 1+950,00 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354870.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Drogowa, Burchardt Wojciech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199243.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Likwidacja przełomów drogowych na drodze powiatowej nr 1636C Papowo Biskupie - Nowy Dwór Królewski, na terenie powiatu chełmińskiego, na przewidywanym odcinku według kilometrażu drogi od km 1+450,00 do km 2+410,00 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
385149.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Drogowa, Burchardt Wojciech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249506.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Wymiana gazowych kotłów grzewczych c.o. w kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Chełmnie przy ul. Dominikańskiej 35
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Chełmna.
- ,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie"
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Modernizacja odcinków DW 975 - z podziałem na części
- Remont DW nr 724 na odcinku od km 16+469 w miejscowości Obory-Łyczyn do km 17+500 w miejscowości Słomczyn, gmina Konstancin Jeziorna, powiat piaseczyński, woj. mazowieckie - nr postępowania 081/25
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 0+000 do km 1+200 m. Nowy Duninów, od km 8+070 do km 10+945 m. Lucień" - nr postępowania 090/25
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.