To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-04
Ogłoszenie nr 500238216-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606516-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 43102930000000,
ul. ul. Składowa
,
24100
Puławy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 884 160, e-mail
pzd.pulawy@hot.pl, faks
818 880 388.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.pulawy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):20/PZD/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019. Zamówienie składa się z 6 części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a zakres poszczególnych części opisano poniżej: część 1: wynajem 2 szt. nośników o ładowności 12- 15 ton i skrzyni ładunkowej długości min. 5 m do pługopiaskarek. część 2: wynajem 2 szt. nośników do piaskarek, których pojemność zasobnika wynosi 8m3 , a masa własna 1,8 tony. część 3: wynajem 2 szt. nośników o ładowności 8-12 ton do pługów lekkich. część 4: wynajem 3 szt. nośników o ładowności 12-16 ton do pługów średnich. część 5: wynajem 2 szt. ładowarek (fadromy) o poj. łyżki min. 3,0 m3. część 6: utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Gminy Nałęczów tj.: 1. dr. pow. Nr 2202L Garbów - Gutanów - Czesławice - Nałęczów (ul. Dulębów, ul. Poniatowskiego - od dr. woj. 830 do ul. Granicznej); 2. dr. pow. Nr 2203L dr. kraj. 17 - Markuszów - Góry - Gutanów; 3. dr. pow. Nr 2205L dr. pow. Garbów - Ożarów - Sadurki; 4. dr. pow. Nr 2234L Nałęczów (ul. 1 Maja - od dr. woj. 830, ul. Powstańców 1863) - Charz - Wojciechów; 5. dr. pow. Nr 2540L dr. woj. 826 - dojazd do stacji kolejowej Nałęczów; 6. dr. pow. Nr 2541L Piotrowice - Czesławice; 7. dr. pow. Nr 2542L Czesławice - Sadurki dr. woj. 860; za pomocą następującego sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy: o nośnik plus pługopiaskarka o skrzyni ładunkowej min. 4 m3 - szt. 1; o nośnik plus pług lekki - szt. 1; o nośnik plus pług średni - szt. 1; o fadroma o pojemności łyżki min. 3,0 m3- szt. 1; Czas pracy sprzętu określonego w części 1, 2, 3, 4 liczony będzie od momentu stawienia się Wykonawcy na Bazie Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach przy ul. Składowej 20 do momentu zjazdu po wykonanej pracy na w/w bazę. Czas pracy sprzętu określonego w części 5 (ładowarka) liczony będzie od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia pracy do momentu zakończenia wykonywania zleconej usługi. Czas pracy sprzętu określonego w części 6 liczony będzie od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia pracy do momentu zakończenia wykonywania zleconej usługi. Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będą: a/ Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach lub z-ca Dyrektora lub b/ Kierownik Obwodu Drogowo-Mostowego w Puławach lub c/ dyżurujący pracownicy Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach. Wyżej wymienione osoby posiadają kompetencje do wzywania do pracy i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzania dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonywanych usług. Wykonawca w każdej części zamówienia oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorami posiadającymi kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. W trakcie trwania akcji zimowego utrzymania dróg będą obowiązywać następujące standardy odśnieżania: 3,4,5,6, zgodnie z Planem zimowego utrzymania dróg na sezon 2018/2019. Chodniki znajdujące się przy drogach powiatowych nie wchodzą w zakres zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym zamówieniem publicznym. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia udostępnia mieszankę do posypywania nawierzchni dróg powiatowych wraz z jej załadunkiem na Bazie Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wynajem 2 szt. nośnikow o ładownosci 12-15 ton i skrzyni ładunkowej długości min. 5 m do pługopiaskarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
262000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługi Transportowe Marian Skorupski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
281880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wynajem 2 szt. nośnikow do piaskarek, których pojemność zasobnika wynosi 8m3, a masa własna 1,8 tony.. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługu Transportowe Marian Skorupski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wynajem 2 szt. nosników o ładowności 8-12 ton do pługów lekkich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: wynajem 3 szt. nosników o ładowności 12-16 ton do płógów średnich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługi Transportowe Marian Skorupski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: wynajem 2 szt. ładowarek (fadromy) o poj. łyzki min. 3,0 m3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dariusz Omilianowicz działajacy jako Dariusz Omilianowicz PSTH TRANS-SYP
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25660.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Gminy Nałęczów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zofia Mańka działajaca jako ZOF-TRANS Zofia Mańka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150660.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - II etap
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Dostawa sprzętu komputerowego - laptopów
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa w zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych, placów targowych i parkingów w przejezdności na terenie gm Halinów sezon zimowy 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Ząb i Bustryk w sezonie zimowym 2024/2025.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Poronin, Stasikówka i Suche w sezonie zimowym 2024/2025.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Nowe Bystre w sezonie zimowym 2024/2025.
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Murzasichle i części sołectwa Małe Ciche i Poronin w sezonie zimowym 2024/2025.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.