eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyWykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238216-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606516-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 43102930000000, ul. ul. Składowa , 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 884 160, e-mail pzd.pulawy@hot.pl, faks 818 880 388.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20/PZD/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019. Zamówienie składa się z 6 części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a zakres poszczególnych części opisano poniżej: część 1: wynajem 2 szt. nośników o ładowności 12- 15 ton i skrzyni ładunkowej długości min. 5 m do pługopiaskarek. część 2: wynajem 2 szt. nośników do piaskarek, których pojemność zasobnika wynosi 8m3 , a masa własna 1,8 tony. część 3: wynajem 2 szt. nośników o ładowności 8-12 ton do pługów lekkich. część 4: wynajem 3 szt. nośników o ładowności 12-16 ton do pługów średnich. część 5: wynajem 2 szt. ładowarek (fadromy) o poj. łyżki min. 3,0 m3. część 6: utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Gminy Nałęczów tj.: 1. dr. pow. Nr 2202L Garbów - Gutanów - Czesławice - Nałęczów (ul. Dulębów, ul. Poniatowskiego - od dr. woj. 830 do ul. Granicznej); 2. dr. pow. Nr 2203L dr. kraj. 17 - Markuszów - Góry - Gutanów; 3. dr. pow. Nr 2205L dr. pow. Garbów - Ożarów - Sadurki; 4. dr. pow. Nr 2234L Nałęczów (ul. 1 Maja - od dr. woj. 830, ul. Powstańców 1863) - Charz - Wojciechów; 5. dr. pow. Nr 2540L dr. woj. 826 - dojazd do stacji kolejowej Nałęczów; 6. dr. pow. Nr 2541L Piotrowice - Czesławice; 7. dr. pow. Nr 2542L Czesławice - Sadurki dr. woj. 860; za pomocą następującego sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy: o nośnik plus pługopiaskarka o skrzyni ładunkowej min. 4 m3 - szt. 1; o nośnik plus pług lekki - szt. 1; o nośnik plus pług średni - szt. 1; o fadroma o pojemności łyżki min. 3,0 m3- szt. 1; Czas pracy sprzętu określonego w części 1, 2, 3, 4 liczony będzie od momentu stawienia się Wykonawcy na Bazie Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach przy ul. Składowej 20 do momentu zjazdu po wykonanej pracy na w/w bazę. Czas pracy sprzętu określonego w części 5 (ładowarka) liczony będzie od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia pracy do momentu zakończenia wykonywania zleconej usługi. Czas pracy sprzętu określonego w części 6 liczony będzie od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia pracy do momentu zakończenia wykonywania zleconej usługi. Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będą: a/ Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach lub z-ca Dyrektora lub b/ Kierownik Obwodu Drogowo-Mostowego w Puławach lub c/ dyżurujący pracownicy Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach. Wyżej wymienione osoby posiadają kompetencje do wzywania do pracy i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzania dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonywanych usług. Wykonawca w każdej części zamówienia oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorami posiadającymi kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. W trakcie trwania akcji zimowego utrzymania dróg będą obowiązywać następujące standardy odśnieżania: 3,4,5,6, zgodnie z Planem zimowego utrzymania dróg na sezon 2018/2019. Chodniki znajdujące się przy drogach powiatowych nie wchodzą w zakres zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym zamówieniem publicznym. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia udostępnia mieszankę do posypywania nawierzchni dróg powiatowych wraz z jej załadunkiem na Bazie Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wynajem 2 szt. nośnikow o ładownosci 12-15 ton i skrzyni ładunkowej długości min. 5 m do pługopiaskarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługi Transportowe Marian Skorupski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinnik 7
Kod pocztowy: 24-143
Miejscowość: Abramów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 281880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281880.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wynajem 2 szt. nośnikow do piaskarek, których pojemność zasobnika wynosi 8m3, a masa własna 1,8 tony..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługu Transportowe Marian Skorupski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinnik 7
Kod pocztowy: 24-143
Miejscowość: Abramów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132840.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wynajem 2 szt. nosników o ładowności 8-12 ton do pługów lekkich

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: wynajem 3 szt. nosników o ładowności 12-16 ton do płógów średnich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Skorupski działajacy jako Usługi Transportowe Marian Skorupski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinnik 7
Kod pocztowy: 24-143
Miejscowość: Abramów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69120.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: wynajem 2 szt. ładowarek (fadromy) o poj. łyzki min. 3,0 m3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz Omilianowicz działajacy jako Dariusz Omilianowicz PSTH TRANS-SYP
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Składowa 10
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25660.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25660.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25920.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Gminy Nałęczów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zofia Mańka działajaca jako ZOF-TRANS Zofia Mańka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zabłocie 38
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150660.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150660.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.