To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-05
Ogłoszenie nr 500239831-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Gmina Klimontów: GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY KLIMONTÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - 3 Efektywna i zielona energia, Działanie -3.3- Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii Projekt -Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Klimontów.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598963-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Klimontów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040994000000,
ul. ul. Zysmana
1,
27640
Klimontów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158 661 006, e-mail
klimontow@klimontow.ugm.pl, faks
158 661 847.
Adres strony internetowej (url): klimontow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY KLIMONTÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji 5 obiektów użyteczności publicznej w Gminie Klimontów .Zamówienie zostało podzielone na pięć części: - 1 część zamówienia obejmuje: budynek Urzędu Gminy w Klimontowie, ul. Krakowska 15 , 27-640 Klimontów, działka o nr ewid.330 i 331. - 2 część zamówienia obejmuje: budynek OPS/Archiwum w Klimontowie , ul. Zysmana 5, 27-640 Klimontów, działka nr 323. - 3 część zamówienia obejmuje: budynek Szkoły Podstawowej w Konarach, 27-640 Klimontów, działka nr 108/6. - 4 część zamówienia obejmuje: budynek Szkoły Podstawowej w Ossolinie, 27-640 Klimontów, działka nr 127/4 - 5 część zamówienia obejmuje: budynek strażnicy OSP w Klimontowie , ul. Zysmana 10, 27-640 Klimontów, działka nr 73. Do obowiązków Wykonawcy ( w zakresie każdej z pięciu części zamówienia) będzie należało między innymi: a)termomodernizacja obiektów zgodnie z zakresem wraz z wymaganymi odbiorami: odbiorem kominiarskim, SANEPID, Straż Pożarna, PINB jeśli wymagane zgodnie z ustawa Prawo budowlane, b)kompleksowe uporządkowanie terenu, przełożenie chodników, opasek, krawężników itp., c)dokonanie rozruchu instalacji c.o. (wszystkich zabudowanych urządzeń) i sporządzenie protokołu, dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń, d)wykonanie badania kamera termowizyjna potwierdzającego osiągniecia zakładanych parametrów technicznych izolacyjności termicznej przegród budowlanych, e) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów, konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich zabudowanych urządzeń na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektu, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach (dotyczy instalacji c.o. i gazowej). g) wykonanie pomiarów oporności instalacji odgromowej i sporządzenie protokołu, h) skuteczne zabezpieczenie pomieszczeń materiałem odpornym na opady atmosferyczne i podmuchy wiatru w trakcie wykonywanych prac, i)odtworzenie na nowej elewacji instalacji elektrycznej do stanu pierwotnego, j) demontaż i ponowny montaż wszystkich urządzeń znajdujących się na elewacji np. anten, klimatyzatorów, rolet itp. k) wykonanie robót naprawczych w pomieszczeniach w zakresie uzupełnienia posadzek i sufitów oraz malowania ścian. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz.U.2018 poz.21 z póź.zmianami.) w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregacje, transport i składowanie, b) ponosi koszty z tytułu jak wyżej, c) na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, iż powstałe odpady zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, oraz wszystkie inne czynności i prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie zobowiązującymi normami i przepisami technicznymi. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik SIWZ zawierającej: - projekt budowlany; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) przedmiary robót - załącznik SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Inwestora, definiujących zamówienie do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty "równoważne" z tym, że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45421100-5, 45320000-6, 45312310-3, 45331000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: budynek Urz ę du Gminy w Klimontowie, ul. Krakowska 15 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
283210.30
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "KAROCEZA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
298700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budynek OPS/Archiwum w Klimontowie ul. Zysmana 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203345.95
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "MALBUD" Józef Dolot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
260449.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Budynek OSP w Klimontowie ul.Zysmana 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237531.11
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DARBUD" Darowski Adam
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budynek Szkoły Podstawowej w Konarach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 270.208,25 zł. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, która zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej tj.363.214,06 zł, postępowanie zostaje unieważnione. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Budynek Szkoły Podstawowej w Ossolinie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę - 278.160,97 zł. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej tj. 340.000,00 zł, postępowanie zostaje unieważnione. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.