eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiedźnaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2 249 051,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243790-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Gmina Miedźna: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2 249 051,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617744-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500227807-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miedźna, Krajowy numer identyfikacyjny 27625829100000, ul. ul. Wiejska 131, 43227 Miedźna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, e-mail info@miedzna.pl, faks 322 116 089.
Adres strony internetowej (url): www.miedzna.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.miedzna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2 249 051,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 2 249 051,00 zł. (słownie: dwa miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy pięćdziesiąt jeden złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o udzielenie kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. 3. Zamawiający dopuszcza otwarcie rachunku technicznego do obsługi kredytu, który Wykonawca będzie prowadził nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy kredytowej. 4. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu podpisania umowy- przyjmując jako zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, na której złożona zostanie kontrasygnata Skarbnika Gminy. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 tygodniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 7. Kredyt pobrany będzie do 30.10.2018 roku. Zaplanowano wypłatę kredytu w jednej transzy w wysokości 2 249 051,00 zł. 8. Za przekazanie środków w ramach udzielanego kredytu nie będzie pobierana dodatkowa opłata. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z kredytu w pełnej wysokości, określonej w pkt 7 niniejszego rozdziału, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 10. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 11. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. 12. Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. 13. Stopa procentowa, o której mowa w pkt 12 będzie równa wysokości zmiennej stawki bazowej (WIBOR 3M) powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty. 14. Zmiana stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego kwartału, w kwartalnych okresach obrachunkowych w oparciu o stawkę z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M na 20-ty dzień miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednie notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M. 15. Odsetki będą naliczane od salda kredytu na bazie rzeczywistej liczby dni w roku i miesięcy. 16. O każdej zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Wykonawca powiadamia Zamawiającego pisemnie. 17. Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 18. Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie kapitału kredytu na okres do 27.03.2019 r. włącznie. Rozpoczęcie spłaty rat kapitałowych kredytu nastąpi od 28.03.2019 r., w 16 ratach kwartalnych, 28. dnia ostatniego miesiąca kwartału, zgodnie z poniższym harmonogramem: o 28.03.2019 r. - 50 000,00 zł; o 28.06.2019 r. - 50 000,00 zł; o 28.09.2019 r. - 50 000,00 zł; o 28.12.2019 r. - 50 000,00 zł; o 28.03.2020 r. - 25 000,00 zł; o 28.06.2020 r. - 25 000,00 zł; o 28.09.2020 r. - 25 000,00 zł; o 28.12.2020 r. - 25 000,00 zł; o 28.03.2021 r. - 200 000,00 zł; o 28.06.2021 r. - 200 000,00 zł; o 28.09.2021 r. - 200 000,00 zł; o 28.12.2021 r. - 200 000,00 zł; o 28.03.2022 r. - 300 000,00 zł; o 28.06.2022 r. - 300 000,00 zł; o 28.09.2022 r. - 300 000,00 zł; o 28.12.2022 r. - 249 051,00 zł. 19. Spłata odsetek za okres od dnia uruchomienia kredytu do 31 grudnia 2018 r. nastąpi dnia 28.12.2018 r. Pozostałe odsetki płatne będą na bieżąco łącznie z ratami kapitałowymi według powyższego harmonogramu, za dany kwartał w stosunku do faktycznego salda zadłużenia w danym kwartale. 20. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w harmonogramie. 21.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu i wysokości spłaty rat kapitałowych i odsetek bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148242.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Miedźnej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiejska 2
Kod pocztowy: 43-227
Miejscowość: Miedźna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148242.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148242.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179269.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.