eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego boiska sportowego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243907-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego boiska sportowego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609347-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego boiska sportowego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego boiska sportowego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie. II. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami (za wyjątkiem krawężnika od strony ciągu jezdnego), b) wykonanie odwodnienia terenu, c) wykonanie podbudowy z betonu jamistego, d) wykonanie elastycznej warstwy podkładowej, e) wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej wraz z obrzeżami betonowymi, f) wykonanie ogrodzenia boiska (Zamawiający wymaga zamontowania siatki ogrodzeniowej stalowej plecionej ocynkowanej i malowanej proszkowo. Kolor zielony RAL 6050. Wymiary oczka od 45 mm x 45 mm do 55 mm x 55 mm, grubość drutu od 3 mm do 4 mm.), g) dostawę i montaż wyposażenia boiska, h) namalowanie linii wyznaczających pola do poszczególnych gier zespołowych oraz logotypów. III. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Liceum Ogólnokształcącego im. A. Grottgera w Grybowie, ul. Kościuszki 18, 33-330 Grybów, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. IV. Lokalizacja inwestycji: działka ewid. nr 678, 679/2, obręb Grybów. V. Budynek szkoły, w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku (parking itd.) nie objętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. VI. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji projektowej (zwanej dalej również dokumentacją techniczną), stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Na dokumentację projektową składają się: a) projekt wykonawczy (opracowany przez ETA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 8, 33-300 Nowy Sącz), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (opracowana przez ETA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 8, 33-300 Nowy Sącz), c) projekt wykonawczy (opracowany przez PROFIL, ul. Lipowa 12, 44-100 Gliwice) - do wykorzystania TYLKO w zakresie LOKALIZACJI INWESTYCJI, d) przedmiar robót. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz z dokumentacją projektową. UWAGA: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonane roboty, przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. VII. Zamawiający uzyskał: o w dniu 03.03.2016 r. Decyzję nr 101/2016 Starosty Nowosądeckiego, udzielającą pozwolenia na rozbudowę istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem, nadbudowę i przebudowę przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na liceum ogólnokształcące w Grybowie oraz budowę przyłącza wodociągowego, miejsc postojowych, ogrodzenia boiska, instalacji: gazowej, oświetlenia zewnętrznego, kanalizacji deszczowej wraz ze studniami chłonnymi na działkach nr 678, 679/2 w obrębie 1 miasta Grybowa, o w dniu 01.06.2018 r. Decyzję nr 228/2018 Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu dla Powiatu Nowosądeckiego, udzielającą pozwolenia na użytkowanie rozbudowanej i nadbudowanej części istniejącego budynku oświatowego z przeznaczeniem na liceum ogólnokształcące w Grybowie wraz z przyłączem wodociągowym, miejscami postojowymi, ogrodzeniem boiska i instalacjami: gazową, oświetlenia zewnętrznego, kanalizacji zewnętrznej wraz ze studniami chłonnymi zlokalizowanych w miejscowości Grybów na działkach nr: 678, 679/2 w obrębie 1 miasta Grybowa - w Decyzji zaznaczono, że do wykonania pozostało m.in. ogrodzenie boiska, które stanowi część niniejszego zamówienia. VIII. UWAGA: Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. IX. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwiał dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz zalecał szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani byli zgłosić ten fakt do dnia 05.09.2018 r. Kierownikowi Zespołu Zamówień Publicznych i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu - Panu Piotrowi Piechnikowi, pisemnie, faksem (18 41 41 700) lub mailem (powiat@nowosadecki.pl). O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy byli informowani pisemnie, faksem lub mailem. X. Zamawiający wymagał, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: termin gwarancji jakości i rękojmi stanowił kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). XI. Zamawiający wymagał, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od wszystkich ryzyk na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany był przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające posiadanie w/w ubezpieczenia OC. XII. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. XIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212220-4, 45233200-1, 45212221-1, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366357.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUD-MAT Lucyna Matyja
Email wykonawcy: matyjama@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 188
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450619.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450619.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450619.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.