eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiWykonanie nakładki asfaltowej wraz z odwodnieniem i wymianą części chodnika w ul. Sienkiewicza, o dł. ok. 1300mb., gm. Izabelin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500245363-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim: Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odwodnieniem i wymianą części chodnika w ul. Sienkiewicza, o dł. ok. 1300mb., gm. Izabelin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611679-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500221928-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 1490097400000, ul. ul. Poznańska 300, 05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 221 380, e-mail sekretariat@zdp.pwz.pl, faks 227 221 380.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.pwz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odwodnieniem i wymianą części chodnika w ul. Sienkiewicza, o dł. ok. 1300mb., gm. Izabelin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-22/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. "Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odwodnieniem i wymianą części chodnika w ul. Sienkiewicza, o dł. ok. 1300mb., gm. Izabelin" 1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wycinka drzew, karczowanie pni, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni asfaltowej, utylizacja materiałów z rozbiórki, roboty ziemne, transport urobku). 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o powierzchni ok. 2241m2 3) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem C 3/4 gr. 10 cm o pow. ok.725m² 4) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem C 3/4 gr. 5 cm o pow. ok.215m² 5) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm o pow. ok. 215m2 6) Warstwa odsączająca z pospółki żwirowej o gr. 15cm o pow. ok. 215m2 7) Warstwa odsączająca z pospółki żwirowej o gr. 10cm o pow. ok. 16m2 8) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy lub nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 16575m2 9) Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P gr. 8cm o pow. ok. 615m2 10) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 6cm o pow. ok. 615m2 11) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 3-5cm o pow. ok. 7365m2 12) Siatka z włókna szklanego do zbrojenia nawierzchni drogowych o wytrzymałości 120/120kN/m o pow. ok. 7680 m2 13) Warstwa ścieralna AC 11S 50/70 gr. 5cm o pow. ok. 7980m2 14) Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm o pow. ok. 710m² 15) Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 215 m² 16) Pobocze z kruszywa łamanego o gr. 10cm o pow. ok. 1300 m² 17) Obramowanie ulic krawężnikami betonowymi wystającymi i wtopionymi 15x30 i 15x 22 oraz opornikami 12x25 na ławie betonowej o łącznej długości ok. 490 mb. 18) Obramowanie chodników obrzeżami betonowymi 8x30cm o dł. ok.375 mb. 19) Humusowanie i obsianie skarp ziemi urodzajnej . 20) Roboty pozostałe: regulacja włazów kanałowych, skrzynek wodociągowych i gazowych. 21) Oznakowanie poziome i pionowe. 22) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233223-8, 45232452-5, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1367366.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Benevento Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 84/92 lok. 117
Kod pocztowy: 00-514
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1642276.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1642276.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1690000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.