eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konserwacji, napraw oraz pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów z podziałem na dwie części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500245729-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Usługi konserwacji, napraw oraz pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów z podziałem na dwie części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613617-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacji, napraw oraz pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów z podziałem na dwie części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.94.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi konserwacji, napraw budynków wraz ze sprawowaniem obowiązków pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów z podziałem na dwie części. Podział zamówienia na części: Zamawiający przewiduje podział zamówienia na dwie części o podobnym zakresie czynności, obejmujące różne zespoły budynków, o różnej infrastrukturze instalacji sanitarnych, w tym wentylacyjnych i gazowych, na które składane będą oddzielne oferty. Część pierwsza: obejmuje budynki i tereny zewnętrzne wymienione w załączniku nr 2a do umowy stanowiącym materiał w niniejszym postępowaniu. Budynki wymienione w załączniku nr 2a są zlokalizowane w różnych częściach Dzielnicy Ursynów i zostały wybudowane w różnych okresach, od lat 30 ubiegłego wieku do początku lat 2000. Z tego względu występują w nich różnorodne rozwiązania i systemy instalacji sanitarnych, w zależności od przepisów obowiązujących w trakcie ich budowy i wykonywanych przebudów, remontów częściowych, bądź kompleksowych. Budynki te są wyposażone w wentylację grawitacyjną, a budynki przy ul. Kłobuckiej 1 i ul. Kłobuckiej 3 oraz jedno mieszkanie przy ul. Aleksandra Kostki Napierskiego 10C także w instalację gazu przewodowego. Instalacje gazowe i wentylacji grawitacyjnej, podobnie, jak całe budynki przechodzą coroczne kontrole okresowe i Wydział Zasobów Lokalowych dysponuje protokołami kontroli tych budynków. Zakres czynności konserwacji dla tej części jest określony w załączniku nr 1a do umowy stanowiącym materiał w postępowaniu. Część druga: obejmuje budynki i tereny zewnętrzne wymienione w załączniku nr 2b do umowy stanowiącym materiał w niniejszym postępowaniu. Obiekty objęte tą częścią zamówienia są jednorodne i obejmują zespół 9 budynków wielorodzinnych z lokalami usługowymi przy ul. Kłobuckiej 14-18D. Spośród nich 6 (ul. Kłobucka 14, 16, 16B, 18, 18A i 18D) są to budynki oddane do eksploatacji w końcu roku 2014. Pozostałe 3 (ul. Kłobucka 16A, 18B i 18C), to budynki przekazane do użytkowania w roku 2018, objęte są 84 miesięczną gwarancją wykonawcy inwestycji, wobec czego mają do nich zastosowanie przepisy o gwarancji i rękojmi wykonawcy. Instalacje wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i centralnego ogrzewania we wszystkich budynkach zostały wykonane zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami. Budynek przy ul. Kłobuckiej 14 jest ponadto wyposażony w instalację wody i hydranty przeciwpożarowe. W ośmiokondygnacyjnym budynku przy ul. Kłobuckiej 14 i budynkach sześciokondygnacyjnych znajdują się hydrofornie obsługujące instalacje ppoż. oraz instalacje wodociągowe w budynkach. W budynku przy ul. Kłobuckiej 14 zamontowane są instalacje wyciągowo-nawiewowej wentylacji mechanicznej z funkcją podgrzewu powietrza, obsługującej lokale użytkowe, z trzema centralami zamontowanymi na dachu i zespołami sterującymi zamontowanymi w szachtach wentylacyjnych. Wydział Zasobów Lokalowych dysponuje dokumentacją powykonawczą dla tych budynków. Zakres czynności konserwacji dla tej części jest określony w załączniku nr 1b do umowy stanowiącym materiał w niniejszym postępowaniu. Zakres usługi obejmuje: - czynności o charakterze prewencyjnym mające na celu zapobieżenie trwałym uszkodzeniom instalacji należących do branży sanitarnej, budynków i urządzeń, - likwidacja, przez wykonanie napraw, awarii, uszkodzeń i niesprawności instalacji i urządzeń instalacji sanitarnych i gazowych, - wykonywanie usługi pogotowia awaryjnego w budynkach i na terenie nieruchomości mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów, w tym także w porze nocnej i w dni wolne od pracy (24 godziny przez 7 dni tygodnia przez cały czas świadczenia usługi), - prowadzenie rejestru zgłoszeń i świadczonych usług oraz zamontowanych materiałów, prowadzonego w sposób umożliwiający Zamawiającemu dokonanie kontroli w dowolnym momencie, z tego względu preferowana jest forma elektroniczna. 1. W związku z wykonywaniem w ramach przedmiotu zamówienia usługi pogotowia awaryjnego w budynkach i na terenie nieruchomości mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów, w tym także w porze nocnej i w dni wolne od pracy (24 godziny przez 7 dni tygodnia przez cały czas świadczenia usługi) Wykonawca zobowiązany jest do reagowania na zgłaszane mu awarie w czasie określonym w umowie na podstawie danych zadeklarowanych przez Wykonawcę w złożonej przez niego ofercie, jako jednym z kryteriów oceny oferty. 2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rejestru zgłoszeń, świadczonych usług oraz zamontowanych materiałów, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dokonanie kontroli w dowolnym momencie, z tego względu preferowana jest forma elektroniczna. 3. Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z zakresem wynikającym z załącznika nr 1a do umowy, stanowiącym materiał w postępowaniu, w obiektach wymienionych w załączniku nr 2a dla części pierwszej postępowania i z załącznika nr 1b do umowy, stanowiącym materiał w postępowaniu, w obiektach wymienionych w załączniku nr 2b dla części drugiej postępowania. Załączniki te stanowią materiał w postępowaniu. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan i bezpieczeństwo instalacji, które konserwuje, zarówno wobec zamawiającego, jak i osób trzecich, w tym także odpowiedzialność w zakresie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych. 5. Wykonawca jest obowiązany posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres wykonywania usługi, na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto wynikająca z zawartej umowy. Rozliczenia za usługę Rozliczanie wykonawcy za wykonane usługi jest opisane we wzorze umowy stanowiącym materiał w postępowaniu i będzie następować w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy tym w wypadku rozpoczęcia świadczenia usługi w innym terminie niż pierwszy dzień miesiąca przewiduje się rozliczanie według stawki dziennej stanowiącej 1/30 stawki miesięcznej i ilości dni w miesiącu w czasie których była świadczona usługa. Klauzule społeczne 1. W postępowaniu zastosowano klauzulę społeczną określoną w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zarządzeniu nr 1243/2015 r. Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 1.09.2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m. st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m. st. Warszawy. 2. Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.), w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby wykonujące przez cały okres realizacji umowy czynności z zakresu usług konserwacji, takich jak przeglądy instalacji, wymiany osprzętu i odcinków instalacji, usuwanie drobnych usterek i awarii, odczyty urządzeń pomiarowych wody, ciepła i gazu, itp. i na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ww. osób. 3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wskazanie, że wynagrodzenie tych osób jest nie niższe niż minimalne wynagrodzenie przewidziane w aktach wykonawczych do ustawy 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn. zm.) i powinno być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4. Warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy w pełnym wymiarze czasu pracy osób, o których mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia już zatrudnionych osób. 5. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa powyżej, przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 1 w związku z ust. 2 powyżej, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. 6. Warunek, o którym mowa wyżej w ustępie 2, nie dotyczy przypadku, gdy wykonawcą usługi jest osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, nie zatrudniająca pracowników. Pozostałe ustalenia 1. Materiały niezbędne do wykonywania konserwacji, wraz z ich dostarczeniem na miejsce wymiany na nowe, mogą być zakupione przez Wykonawcę na podstawie odrębnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego w oparciu o wykaz przedstawiony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 4 ust. 1 umowy. Sposób rozliczania, zapłaty wynagrodzenia, zakupu materiałów niezbędnych do wykonywania konserwacji oraz odpowiedzialność Wykonawcy za wykonywaną usługę określone zostały szczegółowo w umowie, której wzór stanowi materiał w postępowaniu. 2. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się ze stanem budynków i nieruchomości codziennie w godzinach od 8:30 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikami WZL - Janem Brutkowskim, tel. 224437282 i 224437279 (sekretariat WZL), Jadwigą Chojnowską, tel. 224437289 i Iwoną Trzpil, tel. 224437495. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść oraz: a) Wykaz czynności dla Wykonawcy realizującego umowę dla części 1, stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1a do umowy dla części 1; b) Wykaz czynności dla Wykonawcy realizującego umowę dla części 2, stanowiący załącznik nr 5b do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1b do umowy dla części 2; c) Wykaz obiektów, w których świadczone są usługi konserwacji instalacji sanitarnych i pogotowia awaryjnego dla części 1, stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 2a do umowy dla części 1; d) Wykaz obiektów, w których świadczone są usługi konserwacji instalacji sanitarnych i pogotowia awaryjnego dla części 2, stanowiący załącznik nr 6b do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 2b do umowy dla części 2; e) Wzór umowy dla części 1, stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ; f) Wzór umowy dla części 2, stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 50720000-8, 50721000-5, 50531100-7, 50510000-3, 42520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi konserwacji, napraw oraz pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów - część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25763.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARBUD Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Stanisława Szymczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Omięciny 12A
Kod pocztowy: 09-131
Miejscowość: Joniec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21569.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21569.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23651.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi konserwacji, napraw oraz pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji gazowej w budynkach i terenach zewnętrznych należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów - część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47847.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARBUD Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Stanisława Szymczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Omięciny 12A
Kod pocztowy: 09-131
Miejscowość: Joniec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40058.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40058.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43923.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.