eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246157-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Gmina Miejska Iława: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 9 - "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych", Działanie 9.2. - "Infrastruktura socjalna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603463-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500200079-N-2018; 500209193-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.umilawa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego do przebudowywanej hali przy ul. Jasielskiej w Iławie oraz do Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie przy ul. Chełmińskiej 1 w Iławie w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części : 1) Część 1 - sprzęt IT - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu : a) komputery przenośne wraz z systemem operacyjnym - 13 szt., b) komputery PC - 7 szt., c) monitor do komputera PC - 7 szt., d) oprogramowanie do terapii funkcji poznawczych -1 kpl. (do jednego komputera PC), e) oprogramowanie i oprzyrządowanie dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją wzroku - 1 kpl. (do jednego komputera PC), f) ploter tnący - 1 szt., g) telewizor - 2 szt., h) zestaw tablica interaktywna z projektorem ZESTAW 1 - 1 kpl., i) mobilna tablica suchościeralna obrotowa - 1szt., j) gablota informacyjna na magnesy - 1 szt., k) projektor i ekran (ZESTAW II) - 1 kpl., l) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., m) tablica magnetyczna - 1 szt., n) tablica magnetyczna suchościeralna - 1 szt., o) prasa do linorytu - 1 szt., p) jednokolorowa ręczna maszyna do sitodruku - 1 szt., q) zestaw tablica interaktywna z rzutnikiem - ZESTAW 3 - 1 kpl., r) kody CPV: 30214000-2 Komputery osobiste; 30213100-6 - Komputery przenośne, 30232110-8 Drukarki laserowe; 30232140-7 Plotery; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice multimedialne; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice magnetyczne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 42962200-9 Prasa drukarska; 38652100-1 Projektory; 42991210-4 - Maszyny drukarskie offsetowe 2) Część 2 - sprzęt audio - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) aparat cyfrowy - 1 szt., b) głośniki (zestaw) - 3 kpl., c) odtwarzacz CD/DVD - 2 szt. d) zestaw nagłośnienia - 1 kpl., e) zestaw audiowizualny - 1 kpl., f) mikrofony bezprzewodowe i do klapy - 1 kpl., g) statyw mikrofonowy - 1 szt., h) oświetlenie (pary ledowe) wraz ze sterownikiem do oświetlenia - 4 kpl., i) mikser - 1 szt. j) zestaw do karaoke - 1 szt., k) kody CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne; 32321000-9 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający; 32342420-2 Studyjne konsole mikserskie; 31527260-6 - Systemy oświetleniowe; 3) Część 3 - kamery IP, przełączniki - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) kamery IP zewnętrzne - 2 szt b) kamery IP wewnętrzne - 5 szt c) przełączniki PoE - 5 szt d) przełącznik zarządzalny - 1 szt e) kody CPV: 30237240-3 Kamery IP, 32420000-3 Switch 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 - 3 oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1A (tabela 1), 1B (tabela 2), 1C (tabela 3) do SIWZ, 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 2) Wymienione w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 5) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 7) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem ogólnodostępnego serwisu internetowego producenta. Dostęp ten nie może być ograniczony poprzez wymogi logowania, zakładania kont użytkownika, czy też hasła lub inne formy ograniczające swobodny dostęp do sterowników po wskazaniu/wyborze modelu urządzenia. 8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 9) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - Protokołu Odbioru Jakościowego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji dotyczy części 1 i 2. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru dotyczy części 3. 12) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w załączniku nr 1A, 1B i 1C do ZO dla poszczególnych urządzeń. 13) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane zestawy interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze sztuką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 14) Zamawiający informuje przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 15) Oznaczenie dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3346/zasady-dla-umow-podpisanych-do-31-grudnia-2017-roku 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ tabela nazwy producenta/modelu oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że termin zakończenia robót budowlanych upływa w dniu 31.08.2018r. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w miesiącu wrześniu 2018 jednakże nie później niż do 10.10.2018r. Jest to termin zakończenia dostaw wraz montażem i zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2


Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30213100-6, 30232140-7, 30195900-1, 32322000-6, 42962200-9, 42991210-4, 38652100-1, 38651000-3, 32321000-9, 32322000-6, 32342300-5, 32342400-6, 32342420-2, 31527260-6, 30237240-3, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: sprzęt IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 5A
Kod pocztowy: 71-210
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131622.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131622.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131622.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: sprzęt audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 5A
Kod pocztowy: 71-210
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79716.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79716.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98971.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: kamery IP, przełączniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14428.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18078.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15215.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18388.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.