eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młyny › Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247377-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611160-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 18063549200000, ul. Korczowa - Przejście Graniczne , 37552 Młyny, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 242 550, e-mail zopgkorczowa@interia.pl, faks 166 242 550.
Adres strony internetowej (url): https://zopgkor.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://zopgkor.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAE-242/6/I/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku z podziałem na 3 części:Część 1 - DPG Budomierz Przedmiotem zamówienia części 1 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarów. Zakres prac nie obejmuje dostarczenia i ustawienia dodatkowych separatorów z tworzywa (U-14e)oProjekt stałej organizacji - załącznik nr 1 A oPrzedmiar po inwentaryzacji - załącznik nr 2 A Część 2 - DPG Medyka Przedmiotem zamówienia części 2 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarów oProjekt stałej organizacji - załącznik nr 1 B oPrzedmiar po inwentaryzacji - załącznik nr 2 B Część 3 - DPG Krościenko Przedmiotem zamówienia części 3 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarówoProjekt stałej organizacji - załącznik nr 1 CoPrzedmiar po inwentaryzacji - załącznik nr 2 C.2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji w terenie przejść granicznych w celu dokładnego przygotowania oferty (m. in. pomiar linii do usunięcia, ilość znaków). Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi Wykonawca.3.Kod i nazwa wg CPV: 34928472-7 Oznakowanie, 34992200-9 Znaki drogowe, 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 34924000-0 Zmienne znaki informacyjne.4.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Projekt stałej organizacji ruchu dla poszczególnych przejść (załącznik nr 1A, 1B, 1C) oraz Przedmiar po inwentaryzacji (Załącznik nr 2A, 2B, 2C). 5.Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca ma obowiązek kierować się wytycznymi wskazanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10).6.Wykonawca winien wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczącego wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku.8.Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości dla każdej z części zamówienia na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres, który wynosi 12 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższy termin może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami rozdz. XIII pkt IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34928472-7


Dodatkowe kody CPV: 34992200-9, 45233221-4, 34924000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DPG Budomierz

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części I - DPG Budomierz. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DPG Medyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 222000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe EFEKTAR Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: efektar@efektar.pl
Adres pocztowy: Warsztatowa 13
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DPG Krościenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe EFEKTAR Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: efektar@efektar.pl
Adres pocztowy: ul. Warsztatowa 13
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.