eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękWykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248099-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618776-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. -, e-mail zdpelblag@zdpelblag.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DM.252.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego i mapy interaktywnej, - wykonanie inwentaryzacji dróg / ulic powiatowych powiatu Elbląskiego, - pozyskanie danych ewidencyjnych dla obiektów mostowych, - wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi, - wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg, - wykonanie map i wydruków, - pilotażowe wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej - 30 drzew, wraz z wprowadzeniem powyższych danych do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania poprzez pliki wymiany danych lub oprogramowania równoważnego udostępnionego nieodpłatnie Zamawiającemu. Dane podlegające aktualizacji wraz z ich geometrią będą wyeksportowane do plików SHP (zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (KRI) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie drogi / ulice powiatowe Powiatu Elbląskiego o łącznej szacunkowej długości 531,77 km. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia powinien zweryfikować ilości na podstawie pomiarów, oględzin i inwentaryzacji w terenie. Zmiany powstałe w wyniki weryfikacji nie stanowią podstawy do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że różnice między powyższymi danymi a danymi zweryfikowanymi nie przekraczają ogólnie 5% wskazanej wyżej długości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ: "Opis przedmiotu zamówienia". 2. Kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 3. Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leyhmann + Partner Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Dąbrowskiej 8
Kod pocztowy: 62-500
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161302.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161302.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170970.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.