eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa Praga Południe



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248304-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Warszawa: Przebudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa Praga Południe
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548351-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500107310-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 1286757000000, ul. ul. Krypska 39, 04082 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 102 096, e-mail dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl, faks 228 100 604.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa Praga Południe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZPZLO/ZP/06/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa Praga Południe zlokalizowanej w Warszawie przy ul.Ostrołęckiej 4. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45332200-5,

45330000-9,

45332300-6,

45332000-3,

45331220-4,

45110000-1,

45214200-2,

45410000-4,

45430000-0,

45440000-3,

45421100-5,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 05.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotycza realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas narady koordynacyjnej w dniu 25.05.2018r. Wykonawca robót remontowych zgłosił, że za rozbieranymi listwami przypodłogowymi jest rozprowadzona instalacja centralnego ogrzewania (tzw. rozprowadzenie etażowe). W trakcie demontażu posadzki na wszystkich kondygnacjach stwierdzono, że istniejące drewniane obudowy poziomych odcinków instalacji centralnego ogrzewania są w zmurszałe. Drewno listew drewnianych jest w znacznym stopniu zdegradowane i nie nadaje się do ponownego montażu. Ustalono, że nowe obudowy będą wykonane w technologii podobnej do układanej posadzki w pomieszczeniach. Podczas kontroli zaawansowania robót w dniu 24.09.2018r. komisja zauważyła, że grzejnik znajdujący się przy drzwiach wejściowych w przedsionku budynku będzie narażony na rozsadzenie, powodując zalanie i zatrzymanie pracy całej instalacji centralnego ogrzewania przy niskich temperaturach zewnętrznych. Często w takich sytuacjach administratorzy budynków stosują rozwiązania zastępcze polegające na owijaniu grzejnika kartonami lub izolacją z pianki. Zaproponowano likwidację grzejnika wodnego i zastosowanie nowoczesnej elektrycznej kurtyny powietrznej uruchamianej przy otwieraniu drzwi zewnętrznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji robót dodatkowych od dnia zawarcia Aneksu do dnia 31.10.2018 roku. Wartość robót dodatkowych 7758,50 zł. brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.