To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-17
Ogłoszenie nr 500250323-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.
Łódzkie Centrum Wydarzeń: świadczenie usług w zakresie działań promujących miasto Łódź i Łódzkie Centrum Wydarzeń w ramach realizacji wydarzenia kulturalno-rozrywkowego pn. "Łódź Disco Fest" 2018 i 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500150125-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Krajowy numer identyfikacyjny 36149521700000,
ul. Ul. Piotrkowska
87,
90423
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 280 79 10, e-mail
centrum@lcw.lodz.pl, faks
42 280 79 20.
Adres strony internetowej (url): www.lcw.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług w zakresie działań promujących miasto Łódź i Łódzkie Centrum Wydarzeń w ramach realizacji wydarzenia kulturalno-rozrywkowego pn. "Łódź Disco Fest" 2018 i 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.371.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Promocja Miasta podczas Festiwalu Łódź Disco Fest w 2018 i 2019 r. poprzez m.in. wyświetlenie logotypu Miasta oraz spotu Miasta na telebimach podczas imprezy, umieszczenie balonów reklamowych z logo Miasta w trakcie wydarzenia, umieszczenie logo Miasta na dwóch ściankach medialnych, druk biletów na festiwal z logo Miasta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
260162.60
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: World Media sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
320000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Łódzkie Centrum Wydarzeń jest samorządową instytucją kultury, której organizatorem jest miasto Łódź. Do jej podstawowych zadań należy organizowanie przedsięwzięć artystycznych, kulturalnych i rozrywkowych o charakterze lokalnym, krajowym i międzynarodowym, w tym krajowych i międzynarodowych festiwali i przeglądów, spektakli, koncertów, wystaw, warsztatów, konferencji, cyklicznych wydarzeń miejskich, jak również wspieranie realizacji i promocji wydarzeń kulturalnych organizowanych na terenie Łodzi. Jednym z celów realizowanych przez Łódzkie Centrum Wydarzeń jest promocja miasta Łodzi w kraju i zagranicą poprzez organizację i wspieranie organizacji wydarzeń artystycznych i kulturalnych oraz innych walorów miasta Łodzi. Łódź Disco Fest jest wydarzeniem realizowanym przez World Media. Festiwal odbywa się od 2014 r. w łódzkiej Atlas Arenie. Łódź Disco Fest to pierwszy i zarazem największy halowy festiwal muzyki tanecznej w Polsce. Co roku w wydarzeniu bierze udział blisko 12 tysięcy fanów muzyki disco polo. Publiczność w poprzednich edycjach miała okazję usłyszeć i zobaczyć takie zespoły jak: Milano, Classic, Boys, Weekend, Fanatic, After Party, DBomb, M.I.G., oraz Aleksandrę Stan, Stachursky"ego. W ubiegłym roku Łódź Disco Fest odbyło się w Łodzi po raz trzeci. W 2017 roku nie zabrakło największych gwiazd disco polo. Na ŁÓDŹ Disco Fest 2017 koncerty zagrali: Claydee, Boys, Extazy, Exaited, Akcent, Weekend, Defis, Czadomen, After Party, Piękni i Młodzi, Playboys, Classic, Power Play, Mig i inni. Koncert jak w latach ubiegłych będzie miał niezwykłą oprawę. Wielka scena, kilkanaście ekranów i gra świateł stwyły wyjątkowe widowisko. Koncert ŁÓDŹ Disco Fest to blisko 5 godzin zabawy na największej imprezie dyskotekowej w Polsce. Koncert nagrywany jest przez Polo TV a jego emisja w noc sylwestrową przyciąga tłumy widzów przed telewizory. Atlas Arena słynie z wielkich wydarzeń i jest doskonale znana fanom muzyki m.in. disco polo. W celu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa, Wykonawca zobowiązuje się do promocji Miasta poprzez wykonanie określonych czynności z wykorzystaniem przekazanych przez Centrum materiałów i informacji, do których należą m.in.: wyświetlenie logotypu Miasta oraz spotu Miasta na telebimach podczas imprezy, umieszczenie 4 sztuk, balonów reklamowych z logo Miasta w trakcie wydarzenia - przed halą Atlas Arena, umieszczenie logo Miasta na dwóch ściankach medialnych Organizatora, czy druk biletów z logo Miasta na wydarzenie. Usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W tym przypadku pomysłodawcą, właścicielem i realizatorem przedsięwzięcia jest World Media. Jest to także jedyny podmiot uprawniony do promocji Łódź Disco Fest w okresie od 29.06.2016 (data złożenia wniosku do Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej Nr Z.464534) oraz do promowania Miasta w ramach realizacji tego przedsięwzięcia. Taki stan rzeczy ma charakter trwały. Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej wydał decyzję o udzieleniu prawa ochronnego na znak towarowy "Łódź Disco Fest" - numer R.299868 z dnia 23.06.2017 r. Forma i oferta programowa Festiwalu jest unikatowa w skali Polski i daje niepowtarzalną szansę wypromowania Łodzi na arenie krajowej. Łódź Disco Fest to pierwszy i zarazem największy halowy festiwal muzyki tanecznej w Polsce. W tym roku Łódź Disco Fest odbędzie się w Łodzi po raz piąty. Dowodem popularności tego rodzaju wydarzeń muzycznych jest liczba sprzedanych dotychczas biletów, która zwykle na dwa tygodnie przed wydarzeniem stanowi ok. 90% sprzedanych sztuk. Łódź Disco Fest to jedyna tak duża impreza muzyki tanecznej w Łodzi, która dzięki udziałowi takich wykonawców jak Stachursky, Piękni i Młodzi, Akcent, Weekend, Milano daje szansę na przyciągniecie fanów w każdym wieku, z całej Polski. Ze względu za rzadkość występów ponad 20 wykonawców na jednej scenie muzycznej w Polsce jest to jedyna i niepowtarzalna okazja wzięcia udziału w niezwykłym wydarzeniu muzycznym, którego reklama, a tym samym promocja naszego Łodzi ogarnia cały kraj. Reklama Festiwalu pojawia się w internecie, mediach społecznościowych, prasie, mediach elektronicznych. Konsekwentnie od kilku lat realizowane założenia strategii promocji miasta zakładają promowanie Miasta na największych imprezach odbywających się w Łodzi. Promocja Miasta podczas wydarzeń muzycznych o takiej skali daje niepowtarzalną możliwość uzyskania ekwiwalentu promocyjnego, znacznie przekraczającego nakłady poniesione na promocję w ramach realizacji wydarzenia. Festiwal doskonale realizuje założenia strategii promocji miasta jako miejsce wielkich spektakularnych wydarzeń, wpisując się jednocześnie w promocję naszego Miasta, jako element "city break". Łódź stwarza wspaniałą okazję dla fanów muzyki, dając szansę uczestnictwa w wydarzeniu o randze krajowej, przy niskich własnych nakładach finansowych. Obszar turystki w Łodzi koncentruje się, bowiem na turystyce krótkoterminowej 2-3 dniowej nazywanej "city break". Miasto nie jest na razie postrzegane, jako miasto atrakcyjne turystycznie, głównie ze względu na fakt, iż Łódź nigdy nie kojarzyła się z turystyką tylko z przemysłem. Nie znaczy to, iż nie da się zbudować nowych percepcji miasta interesującego na weekendowe, krótkie wypady. Taką okazję stwarzają właśnie wydarzenia muzyczne z udziałem światowych gwiazd. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę, do którego zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przysługują wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe. Stworzony przez Wykonawcę program przedsięwzięcia, ze względu na jedność konkretnej treści i formy, za pośrednictwem, której zawarta w materiałach promocyjno - reklamowych treść intelektualna została przedstawiona w sposób dostępny dla osób trzecich i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Ponadto Wykonawcy przysługują autorskie prawa majątkowe w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. W tym przypadku będą to przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zastosowana przesłanka dotyczy przypadku związanego z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych oraz ochrony patentowej i ochrony praw wyłącznych. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych, wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.