To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-18
Ogłoszenie nr 500250984-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.
Gmina i Miasto Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 221 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2019 dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta
w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska "Mój Rynek"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621860-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Szadek, Krajowy numer identyfikacyjny 73093446000000,
ul. ul. Warszawska
3,
98240
Szadek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 215 004, e-mail
urzad@ugimszadek.pl, faks
438 215 773.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 221 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2019 dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska "Mój Rynek"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2019 dla potrzeb ogrzewania Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szadku, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska "Mój Rynek". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Zamawiany olej opałowy musi spełniać następujące minimalne parametry jakościowe: - wartość opałowa nie niższa niż 42 MJ/kg, - zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m, - gęstość w temp. 15 oC, nie wyższa niż 0,865g/ml, - zawartość wody nie większa niż 201mg/kg, - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 25 mg/kg b) Dowożona jednorazowo ilość oleju opałowego nie mniejsza niż 500 litrów. Planowana ilość dostaw w sezonie grzewczym - 82 200 litrów w ramach zamówienia podstawowego, 28 300 w ramach zamówienia objętego prawem opcji. c) Samochody dostawcze dostarczające olej opałowy muszą być wyposażone w mierniki dostarczanego oleju opałowego przeliczające ilość dostarczonego oleju opałowego do temp. referencyjnej 15 oC. d) Dostawa maksymalnie w ciągu 5 dni licząc od dnia telefonicznego zgłoszenia. e) Planowana ilość dostaw w litrach: Ilość oleju- litry Szkoła Szadek Szkoła Prusinowice UG i M w Szadku ZGK w Szadku OSP Wilamów Targowisko "Mój Rynek" Zamówienie podstawowe 60 000 9 000 7 000 2 000 1 200 3 000 Zamówienie objęte prawem opcji 15 000 6 000 3 000 1 500 1 800 1 000 Łączna ilość dostawy wraz z zamówieniem obejmującym prawo opcji wynosi: 110 500 litrów Dostawy do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szadku do obiektów: oczyszczalni ścieków w Szadku, ujęcia wody w Szadku. f) Zamawiający zastrzega, iż w okresie obowiązywania umowy, przewiduje możliwość skorzystania z opcjonalnego prawa zwiększenia ilości przedmiotu dostawy w zakresie przedstawionym w wierszu 2 tabeli znajdującej się w pkt I.2.lit.e SIWZ (prawo opcji). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w pełnym zakresie lub tylko w jej części. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i złożenie zamówienia. W przypadku zamiaru skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić pisemnie lub drogą elektroniczną Wykonawcę o planowanym zakresie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
311610.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROS- SAWICKI sp. z o. o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
355810.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZADEK
więcej: przetargi SZADEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesięcy
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkoły Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szkoły Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opałowego w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.