eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - Etap IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500251591-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - Etap IV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617389-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 81176307800000, ul. Chrobrego 6, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 768 98 00, e-mail ptchoszczno@gmail.com, faks 95 768 98 18.
Adres strony internetowej (url): www.straz.choszczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - Etap IV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1/Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w wyznaczonej części I piętra budynku wraz z rozdzielnicą podłączoną do rozdzielnicy głównej. Demontaż starej instalacji. Wymiana wszystkich przewodów, rozdzielnic, lamp, wyłączników, gniazdek itp. w części użytkowanej oraz montaż w części dobudowanej. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego na korytarzu jako odrębna instalacja niezależna od oświetlenia. Wymiana wszystkich lamp oraz montaż w nowej części zgodnie z przedmiarem na lampy typu LED.2/Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej obejmującej pomieszczenia w nowej części: sekretariat, biuro komendanta, biuro zastępcy komendanta. 3/Wykonanie instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej wszystkich pomieszczeń. 4/Doprowadzenie instalacji wodociągowej i sanitarnej oraz montaż w nowej części.5/Wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem wraz z ościeżnicami, kompletem okuć klamek i zamków. Okleina naturalna dębowa- dąb biały,6/Remont wnętrza i przebudowa ścian wewnętrznych budynku administracyjno - garażowego komendy:I) IPIETRO zakres prac: Obecna świetlica, pokoje zarządzania kryzysowego i biura 13,14,15.Wyburzenie ścian w obecnej świetlicy, pokojach Zarządzania Kryzysowego i biur 13,14,15 i wykonanie przejścia poprzez obecny magazyn do nowej części. Wydzielenie pomieszczeń biurowych poprzez wykonanie ścian działowych i wejść. Wstawienie kompletnych drzwi jednoskrzydłowych uchylnych wraz z okuciem i zamkiem typu yeti o wymiarach wg projektu. Wstawianie parapetów do okien wraz z obróbką w nowo -wybudowanej części oraz w dwóch oknach obecnego magazynu. Wykonanie instalacji sanitarnej w nowej części oraz przebudowanej . Wykonanie instalacji CO i montaż grzejników w nowej części oraz przerobienie lokalizacji grzejników w starej części wg potrzeb, 1) Pomieszczenia biurowe (1.02., 1.03., 1.04., 1.05., 1.06.; 1.07.; 1.08.; 1.09.; 1.10.; 1.11.; 1.12.; 1.13.; 1.14.; 1.15.: nałożenie gładzi na ściany i tynku,- malowanie ścian i sufitu, obniżenie sufitu- położenie paneli winylowych o parametrach: grubość całkowita - 2,5 mm, warstwa użytkowa - min 0,55mm, waga całkowita - 4000 g/m2, zabezpieczenie - powłoka Top Clean XP, gwarancja- 10 lat w kolorze Medium Grey wraz z listwami przypodłogowymi z MDF-u lub HDF-u pokrytego PCV o wysokości 80 mm.- wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkiem typu yeti, parametry drzwi o wymiarach jak w projekcie jednoskrzydłowe z ościeżnicami 10cm, kolor do uzgodnienia z zamawiającym - dodatkowo w pomieszczeniu ksero (1.09.) drzwi przesuwane,2)Komunikacja - nałożenie gładzi na ściany i tynku,- malowanie ścian,- poszerzenie przejścia, - wykonanie podwieszanego sufitu,- wyrównanie poziomu między korytarzami, likwidacja progu poprzez uzupełnienie posadzki w pomieszczeniach jak na projekcie,- usunięcie lamperii i nałożenie tynku żywicznego do wysokości 160 cm, malowanie ścian,- zbicie i położenie nowych płytek gresowych o wymiarach 60*60- wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkiem typu yeti 3)WC męski i damski, wc sekretariat (1.20.; 1.21.; 1.22.):- tynkowanie, malowanie ścian i sufitów, - położenie płytek gres 60*60 na podłogach wraz z klejem, fugowanie, - wstawienie kompletnych drzwi z tulejami wentylacyjnymi w dolnej części skrzydła wraz z okuciem i zamkiem typu yeti w wymiarach wg projektu - położenie płytek gres na ścianach w rozmiarach 30*30 z klejem i fugami - wstawienie białej armatury wraz z bateriami,- montaż sufitu z płyt gipsowo-kartonowych, - podwójne wykonanie hydroizolacji na podłodze oraz w strefach mokrych wraz z wklejeniem taśmy uszczelniającej.4)Aneks kuchenny (1.23.):- malowanie ścian,- położenie płytek nad blatem,- wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkiem typu yeti,sufit podwieszany, Wszystkie pomieszczenia w budynku, garażach, komunikacji należy wykonać "na gotowo" tzw. pod klucz. I) I PIĘTRO zakres prac: Obecna świetlica, pokoje zarządzania kryzysowego i biura 13,14,15 o Wyburzenie ścian w obecnej świetlicy, pokojach Zarządzania Kryzysowego i biur 13, 14. 15 i wykonanie przejścia poprzez obecny magazyn do nowej części, o Wydzielenie pomieszczeń biurowych poprzez wykonanie ścian działowych i wejść, o Wstawienie kompletnych drzwi jednoskrzydłowych uchylnych wraz z okuciem i zamkiem typu yeti o wymiarach wg projektu, o Wstawienie parapetów do okien wraz z obróbką w nowo -wybudowanej części oraz w dwóch oknach obecnego magazynu, o Wykonanie instalacji sanitarnej w nowej części oraz przebudowywanej, o Wykonanie instalacji CO i montaż grzejników w nowej części oraz przerobienie lokalizacji grzejników w starej części wg potrzeb,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 501017.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. zo.o.
Email wykonawcy: mhmpaech@paech.pl
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 20b
Kod pocztowy: 64-400
Miejscowość: Międzychód
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 616251.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 616251.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 616251.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.