To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-18
Ogłoszenie nr 500251655-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.
Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej: " Dostawa i montaż wyposażenia i elektrycznego sprzętu i rządzeń do pomieszczeń kuchennych i magazynów oraz mebli do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ulicy Sanguszków 28A"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej "Słoneczne wzgórze" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.02-12-0314/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608138-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500205689-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 367190810,
ul. Mickiewicza
2,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146393034, 146393034, e-mail
e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zaz.tarnow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Dostawa i montaż wyposażenia i elektrycznego sprzętu i rządzeń do pomieszczeń kuchennych i magazynów oraz mebli do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ulicy Sanguszków 28A"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZAZ/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: 2. . "Dostawa i montaż wyposażenia i elektrycznego sprzętu i urządzeń do pomieszczeń kuchennych i magazynów oraz mebli do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A" Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń kuchennych" Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 1 do SIWS CPV -39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni Część 2 - "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie wyposażenia i sprzętu elektrycznego do gastronomii" Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 2 do SIWS CPV -39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni, CPV - 39221000-7 - Sprzęt kuchenny Część 3 - "Dostawa drobnego wyposażenia i naczyń kuchennych " Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 3 do SIWS CPV -39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni. Część 4 - "Dostawa i montaż mebli do budynku ZAZ " Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 4 do SIWS CPV - 39151000-5 - Meble różne 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV: 39221000-7, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń kuchennych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51224.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGIW SP. Z O.O. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52897.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie wyposażenia i sprzętu elektrycznego do gastronomii" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74380.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGIW SP. Z O.O. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121413.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Dostawa drobnego wyposażenia i naczyń kuchennych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14114.46
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGIW SP. Z O.O. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25871.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Dostawa i montaż mebli do budynku ZAZ " |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w na mocy art. 93. ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia do Centrum Usług Społecznych i Kulturalnych w Horyńcu - Zdroju
- Dostawa mebli
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.