To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-19
Ogłoszenie nr 500251953-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.
Miasto Oleśnica: Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604767-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 93193473300000,
ul. Rynek-Ratusz
,
56400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717 982 100, e-mail
b.strzala@um.olesnica.pl, faks
717 982 117.
Adres strony internetowej (url): www.olesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/14/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń. Zamawiający posiada w obudowie BLc7000 serwery BL685c, serwery BL460, przełączniki SAN, przełączniki Ethernet, moduł zarządzania Onboard Adminitrator. Ponadto macierze dyskowe FC dual controller, biblioteki taśmowe FC LTO-4. Wymaganie ogólne. Przedmiotem zamówienia jest zakup dla Zamawiającego odpowiednich pakietów lub kontraktów serwisowych producenta urządzeń dla infrastruktury, która jest w posiadaniu Zamawiającego. Zakupione dla Zamawiającego pakiety lub kontrakty serwisowe muszą zapewniać ciągłość wsparcia serwisowego producenta dla posiadanej infrastruktury i nie mogą prowadzić do wystąpienia przerwy lub utraty obecnego wsparcia serwisowego. W ramach oferowanego produktu Producent umożliwia zgłoszenie naprawy gwarancyjnej przez Internet lub telefon po podaniu numeru seryjnego i kodu produktu (part number) bez potrzeby przedstawiania dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio u Producenta. Dostarczone pakiety lub kontrakty usług serwisowych nie mogą być przypisane wcześniej do innego użytkownika, muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucji producenta, przeznaczone dla użytkownika z terytorium Polski oraz będącego jednostką sektora finansów publicznych (Gmina Miasto Oleśnica oraz jej jednostki). Zapewnione musi być wsparcie producenta w języku polskim i możliwość przedłużania tego wsparcia co najmniej w zakresie napraw lub wymiany, poprawek funkcjonalności i poprawek bezpieczeństwa. Dostawa przedłużenia pakietów lub kontraktów serwisowych producenta następujących urządzeń co najmniej do dnia 31 sierpnia 2019 r.: - HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch CN8027B0EE minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch CN8027B0CZ minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032C minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032D minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032J minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032G minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032H minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032F minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl GB80281XW1 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP MSL4048 2 LTO-4 Ultrium1840 FC TP Lib DEC02702PV minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP MSL2024 1 LTO-4 Ultrium1840 FC TP Lib Nr ser.: DEC042050A minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP P2000 G3 MSA FC Dual Cntrl LFF Array Nr ser.: 2S6043B180 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care CTR 6 godzin SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP P2000 Dual I/O LFF Drive Enclosure Nr ser.: 2S6235D325, model AP843B minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care CTR 6 godzin SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0471G9K minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M11 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M10 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M0Z minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. Ponadto wymagane jest spełnienie następujących warunków: - naprawa w miejscu instalacji (części, robocizna, serwis, transport), - uszkodzone dyski pozostają u klienta, - zgłaszanie uszkodzeń całodobowo, 7 dni w tygodniu telefonicznie oraz e-mail - obsługa zgłoszeń w języku polskim zarówno pisemnie jak i telefonicznie - wsparcie telefoniczne oraz naprawy świadczone mają być przez wyszkolonych inżynierów, a nie przez call center bazujące na skryptach rozmów telefonicznych, - w czasie obowiązywania pakietu lub kontraktu serwisowego producent lub wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu bezpłatnie wydanych nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych) o ile pojawią się w okresie gwarancyjnym, - możliwość weryfikacji na stronie internetowej producenta sprzętu co najmniej następujących informacji: daty początkowej i końcowej obowiązywania pakietów lub kontraktów serwisowych z wyszczególnieniem który poziom wsparcia do którego urządzenia jest przypisany i kiedy upływa. Informacje ogólne i zastrzeżenia: W składanej ofercie zabronione jest używanie wyrażeń: "LUB RÓWNOWAŻNY", oraz "NA PRZYKŁAD". Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Oferta powinna zawierać cenę netto, należne podatki oraz cenę brutto. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub niekompletnych lub niejednoznacznych. W przypadku powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego należy dołączyć do oferty stosowną informację ze wskazaniem których elementów oferty obowiązek dotyczy. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 72.59.10.00 - Rozszerzanie umów serwisowych ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72591000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44836
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COCON Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55148.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Oleśnicy wraz z terenem przyległym
- CAŁODOBOWA USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYSTEMU ALARMOWEGO I WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ W OBIEKCIE SĄDU REJONOWEGO W OLEŚNICY
- WYMIANA TRZECH DŹWIGÓW OSOBOWYCH DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.