eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500254943-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Powiat Łęczyński: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pn.: "Ciekawsza nauka w Bolivarze- łatwiejszy start zawodowy", nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603977-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 431019425, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPR.272.4.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie w ramach projektu pn.: "Ciekawsza nauka w Bolivarze - łatwiejszy start zawodowy" nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe". 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części jak poniżej: (POCZĄTEK OPISU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA) Część 1 Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. 1. Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wydajność obliczeniowa: Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMarkPerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 6700 punktów Passmark CPU Mark 3. Pamięć operacyjna: 8GB DDR4 2400 MHz możliwość rozbudowy do min 32GB, 4. Parametry pamięci masowej: Min. 128GB SSD SATA zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników. 5. Wydajność grafiki: Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla HDCP, DirectX 11, OpenGL 4.3 - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 1,7 GB pamięci. 6. Dodatkowa karta graficzna posiadająca minimum 48 rdzeni obliczeniowych, DirectX 11, OpenGL 4.3 1GB własnej pamięci, 2 wyjście DMS59, możliwość podpięcia 2 monitorów ze złączem cyfrowym. 7. Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa HD Audio 5.1 zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 8. Obudowa a. Typu SFF z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 3 kieszenie: 1 szt.5,25" zewnętrzne typu SLIM,1 szt.3,5" wewnętrzne, 1 szt. 3,5" zewnętrzne. b. Zasilacz o mocy minimum 280W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. c. W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz Windows 10 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) 10. BIOS a. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: o wersji BIOS, o dacie produkcji BIOS, o ilości, częstotliwości taktowania i sposobu obłożenia kanałów pamięciami RAM, o modelu płyty głównej o nazwie komputera o typie procesora wraz z informacją o częstotliwości taktowania o pojemności zainstalowanego dysku twardego o rodzajach napędów optycznych o MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej o kontrolerze audio b. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) c. Dodatkowe oprogramowanie pozwalające z poziomu BIOS-u komputera wykonać automatyczną aktualizacja BIOS z serwera producenta komputera d. Możliwość włączania/wyłączania sprzętowego wsparcia wirtualizacji w procesorze e. Możliwość włączania/wyłączania technologii SpeedStep oraz Turbo f. Możliwość włączania/wyłączania automatycznego zarządzania głośnością pracy napędów optycznych oraz dysków twardych, g. Możliwość wyboru trybu pracy systemu chłodzenia komputera spośród co najmniej w trzech ustawień: automatyczny, maksymalna wydajność CPU oraz maksymalna prędkość wentylatorów. h. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń i. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. j. Możliwość ustawienia poziomu zabezpieczenia BIOS-u za pomocą hasła co najmniej na trzech poziomach: - Standardowy: umożliwiający skasowanie hasła za pomocą zworki na płycie głównej - Silny: umożliwiający zresetowanie hasła jedynie poprzez interwencję serwisu - Najsilniejszy: brak jakiejkolwiek możliwości zresetowania hasła w przypadku jego utraty k. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. l. Możliwość ustawienia portów USB w trybie, w którym podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. m. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przedzie obudowy, tylko tylnych portów, tylko zewnętrznych, wszystkich nieużywanych.. n. Możliwość włączania, wyłączania oraz ustawienia tryby pracy poszczególnych portów PCI-Express 11. Dodatkowe oprogramowanie a. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera współpracujące z Microsoft SCCM, pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Tworzenie raportów stanu jednostki, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, - Aktualizację BIOS do najnowszej wersji zarówno dla pojedynczej maszyny jak i grupy, - Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami - Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników, - Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB b. W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu c. Certyfikowane oprogramowanie umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego z poziomu BIOS-u bez względu na stań czy obecność systemu operacyjnego. 12. Ergonomia: a. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 20 dB b. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i zamontowanych fabrycznie napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); c. Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). d. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki. e. Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 760 mm. 13. Wymagania dodatkowe a. Licencja Microsoft Windows 10 Professional 64bit, zainstalowany fabrycznie system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączona płyta Recovery umożliwiająca instalacje systemu Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL. b. Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x Display Port - 2 x PS/2 - 1 x RJ-45 - 1 x Audio: line-in - 1 x Audio: line-in/mikrofon - 1 x Audio: line-out - 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy - 1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy - 10 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 2 porty wewnątrz obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. c. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika) d. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0) e. Płyta główna z wbudowanymi: - 1 złącze PCI-Express 2.0 x1 - 1 złącze PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16) - 1 złącze PCI-Express 3.0 x16 - 1 złącze M.2-2280 umożliwiający zamontowanie modułu SSD Obsługa kart wyłącznie o niskim profilu, minimum 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącz SATA 3.0NCQ, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera f. Klawiatura USB w układzie QWERTY US g. Mysz USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) h. Nagrywarka DVD +/-RW 14. Normy i standardy a. Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm) w zakresie: o Deklaracja zgodności CE o normy Energy Star 6.1 o Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD o Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej o Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej o Wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 15. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 16. Gwarancji jakości producenta: a. Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 17. Wsparcie techniczne producenta a. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). b. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 18. Monitor 1) Ekran 23,8 cala o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1080 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.275 mm, matryca matowa, pokryta powłoką 3H, technologia matrycy IPS 2) Parametry obrazu Odwzorowanie 16.7 miliona kolorów, kontrast typowy 1000:1, jasność min. 250 cd/m2, czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178/178 stopni 3) Wejścia wideo i inne 1x DP, 1x DVI-D, 1x D-SUB, wejście/wyjście audio 4) Obudowa i regulacja monitora Pochylenie ekranu w zakresie -5° / +22°(tzw. Tilt), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo o mocy minimum 2W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 5) Funkcje zarządzana energią i parametrami wyświetlania obrazu Technologia zapewniająca zużycie energii przez monitor w trybie power save na poziomie 0.2W pozwalająca na redukcję ogólnego zużycia energii przez monitor (bez konieczności manualnego wyłączania monitora przez użytkownika), zgodność z normą Energy Star 7.0, zużycie energii przy ustawieniach EPA max. 15W 6) Menu monitora: - Regulacja głośności - Regulacja jasności - Regulacja kontrastu - Regulacja koloru (sRGB, 5000K, 6500K, 7500K, Użytkownika (R,G,B) - Menu w języku polskim oraz angielskim. 7) Kable kabel DVI-D o długości minimum 1.8m, kabel zasilający o długości minimum 1,8m, kabel audio 8) Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, naprawa lub wymiana urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu, czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia h) Certyfikaty i normy, dokumentacja -Klasa energetyczna A+ -TCO 7.0 -Epeat Gold -TÜV Low Blue Light Certified -TÜV Flicker Free Certified -CE -ISO9241-307(klasa I) -RoHS, WEEE -Instrukcja obsługi monitora 19. Oprogramowanie MS Office Pro+ 20. Program antywirusowy Część 2 Laptop z pakietem biurowym W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Ekran Matryca 15,6" o rozdzielczości min. 1920×1080, z powłoką matową Procesor Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 4645 punktów w teście Passmark Karta graficzna kompatybilna z Microsoft® DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna Pojemność: min. 4 GB DDR3 1600MHz Dysk twardy Pojemność min. 500 GB, prędkość obrotowa 7200 obr./min, rozmiar pamięci Cache: 64MB Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza 1 x VGA 1 x HDMI 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 1 x wejście mikrofonowe 1 x wyjście słuchawkowe Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 1 x USB 3.0 Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB). Wbudowany - wewnętrzny czytnik kart SD, MMC Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n Urządzenia wskazujące TouchPad (płytka dotykowa) Mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows "polski programistyczny", klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury. Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Windows 8.1 Pro PL 64-bit,Windows 10 Pro PL 64- bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa - do oferty należy dołączyć link strony .Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym. Bateria 6-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 4 godziny Zasilacz Dedykowany do laptopa 2. Oprogramowanie MS Office Pro+ 3. Program antywirusowy Część 3 Podzespoły do montażu komputerów Podzespoły umożliwiające montaż komputera dla zawodu technik informatyk: - Karta graficzna - Pamięć operacyjna min 4G - Dysk twardy 3,5´ - Zasilacz komputerowy min 500W - Karta sieciowa - Karta sieciowa Wi-Fi - Tester zasilaczy - Zasilacz awaryjny - Przełącznik zarządzalny np. TP-SG 3216 - Tester okablowania z pomiarem długości przewodów - System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/ System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/) - System operacyjny serwera /windows 2012 server R2 standard/ - Program do wirtualizacji Część 4 Monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Monitor interaktywny Monitor interaktywny Wprowadzanie informacji przez użytkownika Dotykowo lub za pomocą bezbateryjnego pisaka (w zestawie) Przekątna obszaru roboczego 65" 4K Technologia digitalizacji InGlass Technology System Android Tak Dokładność położenia +- 1mm Tempo skanowania 6.7 ms Tempo śledzenia 4 m/s Rozdzielczość wyświetlacza 4K 3840 x 2160 Czas reakcji ekranu dotykowego 8ms Częstotliwość odświeżania 60Hz Typ ekranu TFT LCD (bezpośrednie podświetlanie LED) Ilość wyświetlanych kolorów 1.07 biliona (10-bitowy) Stopień kontrastu 4000:1 Stosunek szerokości do wysokości piksela 16:9 Funkcja - monitory przystosowane do obsługi przez młodzież w wieku szkolnym - 10 punktów dotyku (możliwość kreślenia pojedynczych linii za pomocą dotyku przez 10 osób jednocześnie) Sposób podłączania 3x HDMI In, 3x USB Touch, 1x VGA In, 1x VGA Audio In, 1x Audio out 1x SPDIF, 1x YPbPr, 1x CVBS, 1x Mic In, 1x Słuchawki, 3x USB 2.0, 1x OPS Slot, 1xRJ45, 1xSD Card Głośniki 2 x 15 W Wymagania dotyczące zasilania 100 V - 240V AC Zużycie energii (tryb normalny) 160 W Zużycie energii (tryb uśpienia) <= 0,5 W Żywotność panelu 30000 h Akcesoria dostarczane z monitorem 1x bezbateryjny pisak przeznaczony do dotykowej obsługi monitora, pochodzący od tego samego producenta co monitor, 1x uchwyt na pisak przymocowany do monitora, 1x pilot, 2x baterie AAA do pilota, 1x przewód zasilający, 1x kabel USB, 1x kabel HDMI, 1x uchwyt do montażu monitora na ścianie kompatybilny z systemem VESA, 1x podręcznik szybkiej instalacji, 2x oprogramowanie interaktywne, Dołączone oprogramowanie 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - licencja wieczysta do zainstalowania na maksymalnie 5 urządzeniach, - możliwość importowania plików zapisanych w formacie SMART Notebook, PDF, PowerPoint, plików pytań ExamView i IMS XML, - możliwość zapisywania wyświetlanych treści w formie zrzutu ekranowego, - możliwość nanoszenia notatek na wyświetlanej treści, - możliwość tworzenia spersonalizowanych profili tematycznych (języki, matematyka itp.), - możliwość tworzenia kontenerów i pracy na warstwach, - możliwość rejestracji ekranu i zapisu jako plik video, - możliwość rozpoznawania pisma ręcznego, - możliwość zarządzania wieloma arkuszami, - możliwość definiowania własnych przycisków, - możliwość współpracy z zewnętrznym systemem do głosowania, - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych. - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - możliwość instalacji oprogramowania lokalnie na komputerze - możliwość korzystania z oprogramowania z poziomu przeglądarki internetowej - możliwość bezprzewodowego przesyłania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych: quizów, błyskawicznych ankiet (pytania wielokrotnego wyboru, prawda/fałsz, Skala Likerta, Liczba, Odpowiedź kreatywna), - możliwość nagradzania prawidłowych odpowiedzi i przyznawania cyfrowych odznak, - możliwość całodobowego dostępu z dowolnego miejsca do zasobów lekcyjnych, - możliwość osadzania w programie PowerPoint zawartości interaktywnej -obrazów 3D (wtyczka oprogramowania interaktywnego do programu PowerPoint) - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. Wymiary monitora 1565 x 967 x 95mm Waga monitora netto Max 50 kg Gwarancja 3 lat gwarancji Certyfikaty CE, FCC, IC, UL/CUL, CB, ISO 9001 2. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Drukarka laserowa sieciowa A4. Drukarka monochromatyczna, format A4, druk co najmniej 20 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, gwarancja 36 miesięcy 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 dupleks kolor laser (skan, druk).Drukarka kolorowa, format A4, druk co najmniej 32 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/1200 dpi, podajnik uniwersalny, dupleks, pamięć min. 128 MB, złącze USB 2.0, Ethernet gwarancja 36 miesięcy 3. Kserokopiarka: Minimalne wymagania zamawiającego: - Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe : - Szybkość kopiowania i drukowania min. 31 kopii/min A4 i min. 15 kopii/min. A3 - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 56-105 g/m2 - Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 56-200g/m2 Zamawiający dopuszcza : - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 60-90 g/m2; Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 60-210g/m2 - jako rozwiązanie równoważne do powyższego. - Kolorowy panel dotykowy. - Zoom 25-400% - Automatyczny duplex - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy (80 g/m2) - Przesuwanie offsetowe i sorter elektroniczny - Format kopii A6-A3. Kopiowanie ciągłe 1-999 kopii - Drukarka sieciowa w standardzie, sieciowy skaner w standardzie - Język opisu strony PCL5e lub PCL6 lub PS3 - Skanowanie do e-mail, serwera FTP i na pulpit - Port USB 2.0, interfejsy 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - Czas wyjścia pierwszej kopii maks. 5. sek. - Pamięć RAM min. 2 GB , Twardy dysk min. 160 GB - Urządzenie winno posiadać 2 Interfejsy USB - Rozdzielczość drukowania min. 600x 1200dpi - Podstawa pod urządzenie oryginalna - jezdna - Wymagana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: komputer stacjonarny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

7. Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie CZĘŚCI NR 1- komputer stacjonarny, CZĘŚCI NR 2- laptop z pakietem biurowym oraz CZĘŚCI NR 4- monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne ze względu na to, iż oferty na ww. części z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części. 8. Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną unieważnienia w zakresie ww. części jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) 9. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu na każdą z ww. części złożono 2 oferty. Oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: laptop z pakietem biurowym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

7. Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie CZĘŚCI NR 1- komputer stacjonarny, CZĘŚCI NR 2- laptop z pakietem biurowym oraz CZĘŚCI NR 4- monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne ze względu na to, iż oferty na ww. części z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części. 8. Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną unieważnienia w zakresie ww. części jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) 9. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu na każdą z ww. części złożono 2 oferty. Oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: podzespoły do montażu komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20104.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy: przetargi@knskielce.pl
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24728.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24728.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54243.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

7. Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie CZĘŚCI NR 1- komputer stacjonarny, CZĘŚCI NR 2- laptop z pakietem biurowym oraz CZĘŚCI NR 4- monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne ze względu na to, iż oferty na ww. części z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części. 8. Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną unieważnienia w zakresie ww. części jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) 9. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu na każdą z ww. części złożono 2 oferty. Oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: wyposażenie praktycznej nauki zawodu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15227.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18729.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18729.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19360.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.