To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-24
Ogłoszenie nr 500255632-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587382-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500163236-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty, Krajowy numer identyfikacyjny 07281741,
ul. Akademii Umiejętności
1a,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
334 992 300, e-mail
lwierzbowski@mzo.bielsko.pl, faks
334 992 322.
Adres strony internetowej (url): www.mzo.bielsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZO.MOiO.ŁW.261.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). o Zamówienie zostało podzielone części. o Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. o Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo - cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na części. Dla celów porządkowych osobne części zamówienia zostały pogrupowane według szkół - liczba rzymska. Przykładowo w zakładce Część nr VIII - Zespół Szkół im. Julina Tuwima w Bielsku-Białej w formularzu asortymentowo-cenowym znajdują się dwie niezależne Części zamówienia: Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie części Części zamówienia określone w Zakładce - Część nr VIII winien wypełnić dwa formularze ofertowe odpowiednio na każdą z Części zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 32324600-6, 30216110-0, 30213300-8, 30232110-8, 38651000-3, 30213100-6, 38652100-1, 30213300-8, 30232110-8, 38652100-1, 30232110-8, 30213300-8, 48322000-1, 38652100-1, 48322000-1, 30232110-8, 38652100-1, 32341000-5, 32342100-3, 32342450-1, 48322000-1, 30213300-8, 30232110-8, 30213300-8, 38652100-1, 32342400-6, 38651600-9, 48900000-7, 30232110-8, 30213300-8, 38652100-1, 30121100-4, 32342412-3, 48900000-7, 30232110-8, 30232140-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr I.1 Urządzenia multimedialne, RTV, komputerowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr II.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wybrano ofertę. Wykonawca odmówił podpisania umowy. W stosunku do drugiej w kolejności upłynął termin związania ofertą a następna w kolejności oferta przekraczałaby kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć. Postępowanie dla tej Części unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr III.1 sprzęt komputerowy i multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr IV.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101499.19
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR JADWIGA OLSZAR
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68512.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część nr V.1 oprogramowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33577.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9694.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr VI.1: sprzęt multimedialny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5752.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR JADWIGA OLSZAR
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7506.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część nr VII.1: Sprzęt komputerowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wybrano ofertę. Wykonawca odmówił podpisania umowy. W stosunku do drugiej (jedynej) w kolejności upłynął termin związania ofertą Postępowanie dla tej Części unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr VI.2: Oprogramowanie do wspomagania procesu projektowania i modelowania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część nr IX.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część nr IX.2: Programy komputerowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część nr X.1 Urządzenia peryferyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja sieci energetycznej poprzez montaż paneli fotowoltaicznych i optymalizację w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa i montaż węzła cieplnego zasilanego z sieci ciepłowniczej P.K. "Therma" Sp. z o.o. w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 21 w Bielsku-Białej
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.