eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255632-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587382-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500163236-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty, Krajowy numer identyfikacyjny 07281741, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 334 992 300, e-mail lwierzbowski@mzo.bielsko.pl, faks 334 992 322.
Adres strony internetowej (url): www.mzo.bielsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZO.MOiO.ŁW.261.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu "Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy". Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Południowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). o Zamówienie zostało podzielone części. o Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. o Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo - cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na części. Dla celów porządkowych osobne części zamówienia zostały pogrupowane według szkół - liczba rzymska. Przykładowo w zakładce Część nr VIII - Zespół Szkół im. Julina Tuwima w Bielsku-Białej w formularzu asortymentowo-cenowym znajdują się dwie niezależne Części zamówienia: Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie części Części zamówienia określone w Zakładce - Część nr VIII winien wypełnić dwa formularze ofertowe odpowiednio na każdą z Części zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 32324600-6, 30216110-0, 30213300-8, 30232110-8, 38651000-3, 30213100-6, 38652100-1, 30213300-8, 30232110-8, 38652100-1, 30232110-8, 30213300-8, 48322000-1, 38652100-1, 48322000-1, 30232110-8, 38652100-1, 32341000-5, 32342100-3, 32342450-1, 48322000-1, 30213300-8, 30232110-8, 30213300-8, 38652100-1, 32342400-6, 38651600-9, 48900000-7, 30232110-8, 30213300-8, 38652100-1, 30121100-4, 32342412-3, 48900000-7, 30232110-8, 30232140-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr I.1 Urządzenia multimedialne, RTV, komputerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr II.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wybrano ofertę. Wykonawca odmówił podpisania umowy. W stosunku do drugiej w kolejności upłynął termin związania ofertą a następna w kolejności oferta przekraczałaby kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć. Postępowanie dla tej Części unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr III.1 sprzęt komputerowy i multimedialny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr IV.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101499.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR JADWIGA OLSZAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrońska 20
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68512.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68512.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121626.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część nr V.1 oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33577.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Palinkiewicza 3
Kod pocztowy: 63-300
Miejscowość: Środa Wielskopolska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9694.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9694.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9694.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część nr VI.1: sprzęt multimedialny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5752.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR JADWIGA OLSZAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrońska 20
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7506.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7506.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8418.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część nr VII.1: Sprzęt komputerowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wybrano ofertę. Wykonawca odmówił podpisania umowy. W stosunku do drugiej (jedynej) w kolejności upłynął termin związania ofertą Postępowanie dla tej Części unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część nr VI.2: Oprogramowanie do wspomagania procesu projektowania i modelowania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część nr IX.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część nr IX.2: Programy komputerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Część nr X.1 Urządzenia peryferyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożone oferty przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ww. Części. Zamawiający unieważnił postępowania dla ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.