To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500256942-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH (TAŚM I CZĘŚCI GUMOWYCH) DO INSTALACJI ZUOK
W OLSZTYNIE ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KLEJENIA I WULKANIZACJI TAŚM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607120-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049,
ul. Lubelska
53,
10-410
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 555 20 10, e-mail
b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zgok.olsztyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH (TAŚM I CZĘŚCI GUMOWYCH) DO INSTALACJI ZUOK W OLSZTYNIE ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KLEJENIA I WULKANIZACJI TAŚM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGOK/PN/39/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Część 1: Dostawa taśm gumowych standardowych oraz klejenie zabieraków przy produkcji taśmy, 1.2. Część 2: Dostawa taśm gumowych specjalistycznych, 1.3. Część 3: Dostawa sprzętu specjalistycznego do taśm gumowych , 1.4. Część 4: Robocizna i sprzęt dotyczące wulkanizacji taśm, 1.5. Część 5: Dostawa części zamiennych gumowych do SBP. 2. Dostawy i usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane: 2.1. w terminach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego i ofertą Wykonawcy, 2.2. zamówienia będą składane wg potrzeb Zamawiającego, wynikających z rzeczywistych przebiegów i obciążenia maszyn. 3. Okres gwarancji Przedmiotu zamówienia będzie wynosił minimum 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru /Dowodu Dostawy. 4. Zamówienie podzielone jest na 5 części, zgodnie z opisem zawartym w ust. 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42.95.60.00 - Części maszyn oczyszczających
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa taśm gumowych standardowych oraz klejenie zabieraków przy produkcji taśmy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5440.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: z LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10245.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa taśm gumowych specjalistycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11264.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu specjalistycznego do taśm gumowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44782.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87526.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Robocizna i sprzęt dotyczące wulkanizacji taśm |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127620.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208337.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych gumowych do SBP |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1. Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 1) ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowania na Część V z uwagi na zaistnienie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy PZP. 2. Uzasadnienie faktyczne i prawne 1.3. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...). 1.4. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy PZP: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. 1.5. W niniejszym postępowaniu na Część V została złożona jedna oferta przez Wykonawcę LINOSZCZEL Sp. z o.o., Gołaczewy ul. Królewska 75, 32-340 Wolbrom (Wykonawca Krozmet s.c. Dawid Dąbrowski, Przemysław Agaszewski, Jarosław Trusiak, Marcinkowo 63B, 11-030 Purda złożył podpisany Formularz oferty, w którym nie podano żadnych informacji. Ww. dokument nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i PZP). 1.6. Wykonawca LINOSZCZEL Sp. z o.o. nie złożył Oświadczenia o przynależności albo braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej. Wobec powyższego, Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust.3 ustawy PZP (pismo nr ZP/AS/6578/2018 z dnia 12 września 2018 roku) do złożeniaww. dokumentu do dnia 17 września 2018 roku do godz. 12:00. 1.7. Wykonawca, nie odpowiedział na wezwanie, nie złożył ww. oświadczenia. 1.8. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający wykluczył z ww. postępowania Wykonawcę LINOSZCZEL Sp. z o.o. w oparciu o dyspozycję art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP, ponieważ Wykonawca nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z postępowania, poprzez nieprzedłożenie wymaganego przez Zamawiającego, a niezbędnego do przeprowadzenia postępowania (oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania), oświadczenia. 1.9. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP oferta Wykonawcy LINOSZCZEL Sp. z o.o. została uznana za odrzuconą. 1.10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy LINOSZCZEL Sp. z o.o., ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.11. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający unieważnił postępowanie na Część V. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na skórę i śluzówkę - powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.