eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH (TAŚM I CZĘŚCI GUMOWYCH) DO INSTALACJI ZUOK W OLSZTYNIE ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KLEJENIA I WULKANIZACJI TAŚM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500256942-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH (TAŚM I CZĘŚCI GUMOWYCH) DO INSTALACJI ZUOK W OLSZTYNIE ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KLEJENIA I WULKANIZACJI TAŚM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607120-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 555 20 10, e-mail b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zgok.olsztyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH (TAŚM I CZĘŚCI GUMOWYCH) DO INSTALACJI ZUOK W OLSZTYNIE ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KLEJENIA I WULKANIZACJI TAŚM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGOK/PN/39/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Część 1: Dostawa taśm gumowych standardowych oraz klejenie zabieraków przy produkcji taśmy, 1.2. Część 2: Dostawa taśm gumowych specjalistycznych, 1.3. Część 3: Dostawa sprzętu specjalistycznego do taśm gumowych , 1.4. Część 4: Robocizna i sprzęt dotyczące wulkanizacji taśm, 1.5. Część 5: Dostawa części zamiennych gumowych do SBP. 2. Dostawy i usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane: 2.1. w terminach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego i ofertą Wykonawcy, 2.2. zamówienia będą składane wg potrzeb Zamawiającego, wynikających z rzeczywistych przebiegów i obciążenia maszyn. 3. Okres gwarancji Przedmiotu zamówienia będzie wynosił minimum 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru /Dowodu Dostawy. 4. Zamówienie podzielone jest na 5 części, zgodnie z opisem zawartym w ust. 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42.95.60.00 - Części maszyn oczyszczających


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa taśm gumowych standardowych oraz klejenie zabieraków przy produkcji taśmy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5440.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: z LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul Kłodzka 15
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10245.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10245.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10371.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa taśm gumowych specjalistycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul Kłodzka 15
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11264.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8364.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11264.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu specjalistycznego do taśm gumowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44782.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul Kłodzka 15
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87526.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65667.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87526.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Robocizna i sprzęt dotyczące wulkanizacji taśm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LABOR SWTP INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul Kłodzka 15
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208337.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208337.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208337.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa części zamiennych gumowych do SBP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

1. Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 1) ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowania na Część V z uwagi na zaistnienie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy PZP. 2. Uzasadnienie faktyczne i prawne 1.3. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...). 1.4. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy PZP: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. 1.5. W niniejszym postępowaniu na Część V została złożona jedna oferta przez Wykonawcę LINOSZCZEL Sp. z o.o., Gołaczewy ul. Królewska 75, 32-340 Wolbrom (Wykonawca Krozmet s.c. Dawid Dąbrowski, Przemysław Agaszewski, Jarosław Trusiak, Marcinkowo 63B, 11-030 Purda złożył podpisany Formularz oferty, w którym nie podano żadnych informacji. Ww. dokument nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i PZP). 1.6. Wykonawca LINOSZCZEL Sp. z o.o. nie złożył Oświadczenia o przynależności albo braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej. Wobec powyższego, Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust.3 ustawy PZP (pismo nr ZP/AS/6578/2018 z dnia 12 września 2018 roku) do złożeniaww. dokumentu do dnia 17 września 2018 roku do godz. 12:00. 1.7. Wykonawca, nie odpowiedział na wezwanie, nie złożył ww. oświadczenia. 1.8. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający wykluczył z ww. postępowania Wykonawcę LINOSZCZEL Sp. z o.o. w oparciu o dyspozycję art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP, ponieważ Wykonawca nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z postępowania, poprzez nieprzedłożenie wymaganego przez Zamawiającego, a niezbędnego do przeprowadzenia postępowania (oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania), oświadczenia. 1.9. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP oferta Wykonawcy LINOSZCZEL Sp. z o.o. została uznana za odrzuconą. 1.10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy LINOSZCZEL Sp. z o.o., ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.11. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający unieważnił postępowanie na Część V.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.