eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaOdbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-26

Ogłoszenie nr 500257985-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.

Gmina Mrocza: Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617013-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500224101-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000, ul. Plac 1 Maja 20, 89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 74 10, e-mail urzad@mrocza.pl, faks 52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SSZ.271.3.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy część 1 - Odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza - Rościmin od km 0+600 do km 0+750, od km 1+350 do km 1+315 oraz od km 1+693 do km 1+943 część 2 - Odbudowa drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno od km 0+520 do km 0+810" (była ul. 27 stycznia) część 3 - Odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo - Samsieczynek od km 2+350 do km 2+560 część 4 - Odbudowa drogi gminnej nr 090129C Drążno - Ostrowo od km 0+300 do km 0+470 część 5 - Odbudowa drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin od km 0+000 do km 0+800 część 6 - Odbudowa drogi gminnej nr 090137C Izabela - Izabela PGR od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 część 7 - Odbudowa drogi gminnej nr 090143C Wiele - Białowieża od km 0+000 do km 0+530 część 8 - Odbudowa drogi gminnej relacji 090146C Konstantowo - Sitno od km 0+000 do km 0+200 część 9 - Odbudowa drogi gminnej nr 090159C Drzewianowo - Drzewianowo Wyb. od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500 część 10 - Odbudowa drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las od km 0+450 do km 0+750 część 11 - Odbudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km 1+700 do km 2+010 część 12 - Odbudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko od km 1+005 do km 1+220 Część 1: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090102C relacji Puszcza - Rościmin (od km 0+600 do km 0+750, od km 1+315 do km 1+325 oraz od km 1+693 do km 1+943 tj. 410 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 2: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno (od km 0+520 do km 0+810, tj. 290 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 3: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090110C relacji Drzewianowo - Samsieczynek (od km 2+350 do km 2+560, tj. 210 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 4: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090129C relacji Drążno - Ostrowo (od km 0+300 do km 0+470, tj. 170 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 5: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin (od km 0+000 do km 0+800, tj. 800 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 6: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090137C relacji Izabela - Izabela PGR (od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 tj. łącznie 340 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 7: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090143C relacji Wiele - Białowieża (od km 0+000 do km 0+530, tj. łącznie 530 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 8: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090146C relacji Konstantowo - Sitno (od km 0+000 do km 0+200, tj. 200 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 9: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090159C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Wybudowanie (od km 0+200 do km 0+310, oraz od km 0+330 do km 0+500 tj. łącznie 280 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 10: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las (od km 0+450 do km 0+750, tj. 300 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 11: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km (1+700 do km 2+010, tj. 310 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 12: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko (od km 1+005 do km 1+220, tj. 215 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z obsługą równiarki, rozściełacza. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza - Rościmin od km 0+600 do km 0+750, od km 1+350 do km 1+315 oraz od km 1+693 do km 1+943

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100014.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
Email wykonawcy: biuro@kawiko.com
Adres pocztowy: ul. Starodworcowa 12
Kod pocztowy: 89-410
Miejscowość: Więcbork
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168866.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168866.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169818.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno od km 0+520 do km 0+810"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. 1579 z późn. zm. ) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części II z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo - Samsieczynek od km 2+350 do km 2+560

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46509.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@zgk.mrocza.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 11A
Kod pocztowy: 89-115
Miejscowość: Mrocza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81038.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81038.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81038.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090129C Drążno - Ostrowo od km 0+300 do km 0+470

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40860.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@zgk.mrocza.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 11A
Kod pocztowy: 89-115
Miejscowość: Mrocza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65598.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65598.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65598.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin od km 0+000 do km 0+800

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177133.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLO DUO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: solotuchola@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wiatrakowa 6
Kod pocztowy: 85-115
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300612.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300612.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300612.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090137C Izabela - Izabela PGR od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75284.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLO DUO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: solotuchola@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wiatrakowa 6
Kod pocztowy: 85-115
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134875.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134875.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134875.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090143C Wiele - Białowieża od km 0+000 do km 0+530

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117356.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
Email wykonawcy: biuro@kawiko.com
Adres pocztowy: ul. Starodworcowa 12
Kod pocztowy: 89-410
Miejscowość: Więcbork
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192356.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192356.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210349.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej relacji 090146C Konstantowo - Sitno od km 0+000 do km 0+200

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47611.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
Email wykonawcy: biuro@kawiko.com
Adres pocztowy: ul. Starodworcowa 12
Kod pocztowy: 89-410
Miejscowość: Więcbork
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74587.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74587.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77123.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090159C Drzewianowo - Drzewianowo Wyb. od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. 1579 z późn. zm. ) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części IX z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las od km 0+450 do km 0+750

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62002.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@zgk.mrocza.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 11A
Kod pocztowy: 89-115
Miejscowość: Mrocza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115685.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115685.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115685.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km 1+700 do km 2+010

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66424.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@zgk.mrocza.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 11A
Kod pocztowy: 89-115
Miejscowość: Mrocza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119526.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119526.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119526.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko od km 1+005 do km 1+220

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68636.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@zgk.mrocza.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 11A
Kod pocztowy: 89-115
Miejscowość: Mrocza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82933.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82933.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82933.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.