To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-26
Ogłoszenie nr 500257985-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Gmina Mrocza: Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617013-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500224101-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000,
ul. Plac 1 Maja
20,
89115
Mrocza, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 386 74 10, e-mail
urzad@mrocza.pl, faks
52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SSZ.271.3.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy część 1 - Odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza - Rościmin od km 0+600 do km 0+750, od km 1+350 do km 1+315 oraz od km 1+693 do km 1+943 część 2 - Odbudowa drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno od km 0+520 do km 0+810" (była ul. 27 stycznia) część 3 - Odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo - Samsieczynek od km 2+350 do km 2+560 część 4 - Odbudowa drogi gminnej nr 090129C Drążno - Ostrowo od km 0+300 do km 0+470 część 5 - Odbudowa drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin od km 0+000 do km 0+800 część 6 - Odbudowa drogi gminnej nr 090137C Izabela - Izabela PGR od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 część 7 - Odbudowa drogi gminnej nr 090143C Wiele - Białowieża od km 0+000 do km 0+530 część 8 - Odbudowa drogi gminnej relacji 090146C Konstantowo - Sitno od km 0+000 do km 0+200 część 9 - Odbudowa drogi gminnej nr 090159C Drzewianowo - Drzewianowo Wyb. od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500 część 10 - Odbudowa drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las od km 0+450 do km 0+750 część 11 - Odbudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km 1+700 do km 2+010 część 12 - Odbudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko od km 1+005 do km 1+220 Część 1: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090102C relacji Puszcza - Rościmin (od km 0+600 do km 0+750, od km 1+315 do km 1+325 oraz od km 1+693 do km 1+943 tj. 410 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 2: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno (od km 0+520 do km 0+810, tj. 290 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 3: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090110C relacji Drzewianowo - Samsieczynek (od km 2+350 do km 2+560, tj. 210 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 4: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090129C relacji Drążno - Ostrowo (od km 0+300 do km 0+470, tj. 170 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 5: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin (od km 0+000 do km 0+800, tj. 800 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 6: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090137C relacji Izabela - Izabela PGR (od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 tj. łącznie 340 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 7: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090143C relacji Wiele - Białowieża (od km 0+000 do km 0+530, tj. łącznie 530 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 8: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090146C relacji Konstantowo - Sitno (od km 0+000 do km 0+200, tj. 200 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 9: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090159C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Wybudowanie (od km 0+200 do km 0+310, oraz od km 0+330 do km 0+500 tj. łącznie 280 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 10: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las (od km 0+450 do km 0+750, tj. 300 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 11: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km (1+700 do km 2+010, tj. 310 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 12: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko (od km 1+005 do km 1+220, tj. 215 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z obsługą równiarki, rozściełacza. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza - Rościmin od km 0+600 do km 0+750, od km 1+350 do km 1+315 oraz od km 1+693 do km 1+943 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100014.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168866.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno od km 0+520 do km 0+810" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. 1579 z późn. zm. ) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części II z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo - Samsieczynek od km 2+350 do km 2+560 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46509.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81038.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090129C Drążno - Ostrowo od km 0+300 do km 0+470 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40860.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65598.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin od km 0+000 do km 0+800 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
177133.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOLO DUO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300612.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090137C Izabela - Izabela PGR od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75284.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOLO DUO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134875.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090143C Wiele - Białowieża od km 0+000 do km 0+530 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117356.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
192356.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej relacji 090146C Konstantowo - Sitno od km 0+000 do km 0+200 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47611.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRAN KAWIKO" Władysław Szyling
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74587.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090159C Drzewianowo - Drzewianowo Wyb. od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. 1579 z późn. zm. ) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części IX z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las od km 0+450 do km 0+750 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62002.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115685.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km 1+700 do km 2+010 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66424.92
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119526.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko od km 1+005 do km 1+220 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68636.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82933.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MROCZA
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.