To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-26
Ogłoszenie nr 500258360-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.: świadczenie usług pralniczych, celem realizacji projektu "Pomocna dłoń" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Pomocna dłoń" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611110-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 851664020,
ul. Kwiatkowskiego
15,
33-101
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48146880511, e-mail
as@mcm.net.pl, faks
+48146880511.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług pralniczych, celem realizacji projektu "Pomocna dłoń" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):19/P/MCM/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Odbieranie od Zamawiającego własnym transportem brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem Mościckiego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Tarnowie i wyszczególnieniem asortymentowym zawartym w niniejszej SIWZ. - Pranie i poddawanie dezynfekcji chemiczno - termicznej w procesie prania zgodnie z wymogami PZH ( w zależności od rodzaju przedmiotu zamówienia). - Krochmalenie (pościeli oraz innego asortymentu wymagającego tego procesu). - Maglowanie upranej bielizny i odzieży. - Wykonywanie napraw: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików itp.). - Dezynfekcja chemiczno - termiczna w procesie prania lub sama dezynfekcja asortymentu. - Dostarczanie odzieży fasonowej maglowanej lub prasowanej na wieszakach. - Dostarczanie do Zamawiającego własnym transportem upranej bielizny i odzieży. - Faktyczna ilość bielizny pościelowej i pozostałej jest ściśle uwarunkowana liczbą hospitalizowanych pacjentów. Nie zobowiązuje to Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za faktycznie wykonane zamówienie. - odbiór brudnego i dostarczenie czystego asortymentu dwa razy w tygodniu - dostarczenie czystego asortymentu maksymalnie do 5 dni od daty odbioru brudnego prania. - Wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia, tj. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach z dnia 27.04.2000 r. (Dz. U. z 2000 r. nr 40 poz. 469), Ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2018 r. poz.151, j.t.), oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2011 r. poz. 1263 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. z 2003 r nr 169 poz. 1650). - Wykonawca będzie stosował w procesie prania środki dezynfekcyjne o szerokim zakresie działania bójczego na drobnoustroje, w tym na bakterie łącznie z prątkami gruźlicy, grzyby, wirusy, spory bakterii Clostridium difficile; Środki piorąco-dezynfekujące używane do wykonania zamówienia będą posiadać aktualne certyfikaty, oznaczenie CE, Deklarację Zgodności WE i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie RP lub Unii Europejskiej jeżeli dotyczy, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.), które zostaną dostarczone Zamawiającemu każdorazowo na jego wniosek. oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. z 2003 r nr 169 poz. 1650). - Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za asortyment prania zniszczony podczas wykonywania usługi polegającą na wyrównaniu strat (uszkodzenia i/lub braki ilościowe). - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności prania i prasowania bielizny szpitalnej w trakcie realizacji zamówienia - świadczenie usług w okresie do końca czerwca 2021 roku wg asortymentu i w szacowanych ilościach uwidocznionych poniżej:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40030.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magielek Anna Twaróg, Młynne 199, 34-600 Limanowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40030.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie, przy ul. Kopernika 5
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- Sukcesywna dostawa leków onkologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji obuwia wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG w zakresie 4 części.
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2025
- USŁUGI PRALNICZE
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Usługi pralnicze w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.