To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500258990-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Związek Gmin Karkonoskich: Zakup sprzętu i pojemników do segregacji odpadów do obsługi KCGO - kontenery
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane i współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. Projekt pn. " Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619421-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Karkonoskich, Krajowy numer identyfikacyjny 23003209970000,
ul. Robotnicza
6,
58-533
Mysłakowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
75 7182415, 7183323, e-mail
biuro@karkonosze.eu, faks
757 131 089.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.karkonosze.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i pojemników do segregacji odpadów do obsługi KCGO - kontenery
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IP-271-34/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu do segregacji odpadów do obsługi KCGO - kontenery . Zamówienie jest realizowane i współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. Projekt pn. " Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów". Przedmiotem dostawy są następujące kontenery : I. Kontenery bez podziału - 6 sztuk fabrycznie nowe - Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera: o długość: 6,50 m o szerokość: 2,30 m o wysokość: 1,50 m - wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm, - kontener musi być wyposażony w zwijaną plandekę, - dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, - boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, - drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą - płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, - zabezpieczony antykorozyjne, - kolor kontenera RAL 6011, . II. Kontener dwudzielny - 1 sztuka fabrycznie nowe - Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera: o długość: 6,50 m o szerokość: 2,30 m o wysokość: 1,50 m - wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm, - uchylna wewnętrzna przegroda w połowie długości kontenera, blokada otwarcia na zewnątrz kontenera, - kontener musi być wyposażony w zwijaną plandekę, - dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, - boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, - drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą - płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, - zabezpieczony antykorozyjne, - kolor kontenera RAL 6011, III. Kontenery duże - 2 sztuki fabrycznie nowe - Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera: o długość: 6,50 m o szerokość: 2,40 m o wysokość: 2,20 m - wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm, - kontener musi być wyposażony w zwijaną plandekę, - dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, - boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, - drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą - płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, - zabezpieczony antykorozyjne, - kolor kontenera RAL 6011, Każdy kontener na dwóch ścianach musi być wyposażony w tabliczkę lub napis: "Związek Gmin Karkonoskich", wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34000000-7
Dodatkowe kody CPV: 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121150.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "BOŚ-MET" Dorota Boś i Jarosław Boś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149014.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2024 r. DO 31.12.2024 r.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.