To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260562-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik": DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHATRONICZNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim - CKZiU nr 2 "Mechanik" współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 - 2020, priorytet IX - Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 - Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634939-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik", Krajowy numer identyfikacyjny 36197719800000,
ul. ul. Zamkowa
1,
47400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 415 33 88, e-mail
sekretariat@zsm.slask.pl, faks
(032) 415 33 88 w. 22.
Adres strony internetowej (url): https://mechanik.rac.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHATRONICZNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CKZiU2.26.21.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni mechatronicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 3 części asortymentowe. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: CZĘŚĆ I - MEBLE i TABLICA MAGNETYCZNA 1. Zabudowa boksów - 4 sztuki, 2. Stół nauczyciela - 1 sztuka, 3. Krzesło nauczyciela - 1 sztuka, 4. Szafa/ regał - 1 sztuka, 5. Stolik uczniowski pojedynczy - 15 sztuk, 6. Krzesło uczniowskie - 15 sztuk, 7. Tablica magnetyczna sucho ścieralna - 1 sztuka, CZĘŚĆ II - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE 1. Wtyki bananowe - 100 sztuk, 2. Gniazda bananowe- 100 sztuk, 3. Multimetr cyfrowy - 16 sztuk, 4. Silnik prądu stałego - 7 sztuk, 5. Zestaw egzaminacyjny z silnikiem 3- fazowym i osprzętem - 8 zestawów, 6. Sterownik PLC wraz z przewodami i oprogramowaniem - 6 sztuk, 7. Tablica montażowa - 2 sztuki, 8. Przekaźnik czasowy TON - 16 sztuk, 9. Przekaźnik czasowy TOF- 16 sztuk, 10. Przyciski sterownicze, lampki, listwy - 1 komplet, 11. Zestawy monterskie - 5 kompletów, 12. Stycznik - 16 sztuk, CZĘŚĆ III - DRUKARKA LASEROWA 1. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - 1 sztuka. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 "Pzp" Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39110000-6, 39120000-9, 39141300-5, 39141100-3, 30195910-4, 31700000-3, 31224100-3, 38552000-9, 38410000-2, 31100000-7, 31711110-7, 44512000-2, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: MEBLE i TABLICA MAGNETYCZNA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8333.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26740.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 41 810,01,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty wynosi 62 976,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DRUKARKA LASEROWA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
813.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "OSTROG.NET" J. Wałęga & M. Musioł Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Dostawa serwerów.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-101/2025 Dostawa systemu obrazowania żeli i blotów dla Katedry Chemii Organicznej i Medycznej Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
więcej: Tablice do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.