To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260608-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622388-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 18893700000,
ul. ul. Szczecińska
60,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 433 178, e-mail
sekretariat@zsp1slupsk.pl, faks
598 433 178.
Adres strony internetowej (url): www.zsp1slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP1/322/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi, 2)dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej, 3)dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30213300-8, 30213100-6, 32420000-3, 48760000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: aRT. 93 UST1, PKT 1 - NIE ZŁOŻONO ŻADNEJ OFERTY NIEPODLEGAJĄCEJ ODRZUCENIU |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: aRT. 93UST1,PKT1 - NIE ZŁOŻONO ŻADNEJ OFERTY NIEPODLEGAJĄCEJ ODRZUCENIU |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4860.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa System Białobrzeski Mirosław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5977.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.