To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-31
Ogłoszenie nr 500261979-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu: Wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614427-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, Krajowy numer identyfikacyjny 49272240400000,
ul. ul. Kokoszków
71,
34400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 610 709, e-mail
zampub@ppwsz.edu.pl, faks
1 082 610 708.
Adres strony internetowej (url): www.ppwsz.edu.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.ppwsz.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.382-05/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. "Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17 2. Rodzaje szkoleń: - szkolenie praktyczne kadry uczelni dla 23 osób - szkolenie praktyczne instruktora symulacji medycznej dla 10 osób w zakresie: o szkolenie praktyczne instruktora niskiej wierności w pielęgniarstwie; o szkolenie praktyczne instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie - pośrednia wierność; o szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie; - staże/szkolenia/kursy dla techników/informatyków symulacji medycznej w ośrodkach krajowych dla 3 osób; - szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie dla 18 osób; - staże/kursy dla nauczycieli planujących wykorzystanie symulacji medycznej w nauczaniu przedmiotów dla 8 osób - szkolenie podstawowe z zasad prowadzenia zajęć symulacyjnych z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych dla 5 osób. Szkolenia w formie wyjazdowej i/lub stacjonarnej. Przedmiotem zamówienia jest także: 2.1. Organizacja i zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń wyjazdowych - odbywających się poza siedzibą Zamawiającego, transportu uczestnikom szkoleń pojazdem (z ważną polisą ubezpieczeniową oraz wyposażonym w sprawnie działające ogrzewanie/klimatyzację) na trasach: a) siedziba Zamawiającego - miejsce noclegu (i z powrotem); b) miejsce noclegu - miejsce szkolenia i z powrotem - przy założeniu, że odległość pomiędzy tymi lokalizacjami przekracza 1km. Dotyczy wszystkich dni trwania szkolenia wyjazdowego. 2.2. Zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń wyjazdowych - odbywających się poza siedzibą Zamawiającego, noclegu dla uczestników szkolenia zgodnie z wymogami: a) standard hotelu: max. 3* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, t.j. Dz. U. 2017r., poz. 2166 ); b) zakwaterowanie: pokój jednoosobowy lub dwuosobowy, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; c) lokalizacja miejsca noclegowego: nie dalej niż 10 km od miejsca realizacji szkolenia; 2.3. Przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń przerw kawowych i wyżywienia dla uczestników szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 1a lub nr 1b. Szczegóły dotyczące przerw kawowych i wyżywienia zostaną ustalone z Zamawiającym minimum 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2.4. Wykonawca musi dysponować ośrodkiem do przeprowadzenia szkoleń a także dysponować w tych ośrodkach/zasobach szkoleniowych, tj. w miejscu szkolenia wyjazdowego, sprawnymi technicznie symulatorami, fantomami oraz trenażerami w ilości wystarczającej do przeprowadzenie szkoleń. 2.5. Wykonawca musi zapewnić, do realizacji przedmiotowych szkoleń, kadrę szkoleniową w odpowiedniej liczbie osób, tj. przynajmniej jeden szkolący na daną grupę tematyczną - zgodnie z podziałem wskazanym w załączniku 1 - i spełniającą minimalne wymagania Zamawiającego określone w SIWZ z uwzględnieniem podziału na tematykę szkoleń i grupy ćwiczeniowe/wskazane przez Zamawiającego i spełniającą wymagania konieczne do przeprowadzenia przedmiotu umowy. 2.6. Wykonawca musi zapewnić podczas realizacji przedmiotu umowy m. in.: a) instruktorów/trenerów symulacji medycznej, posiadających uprawnienia do wykonywania zawodów: lekarz, pielęgniarka, ratownik medyczny; b) przedstawicieli innych zawodów, w zależności od potrzeb programu szkolenia (np. psycholog, informatyk, technik symulacji medycznej itp.). 2.7. Wykonawca oświadcza, iż szkolenia wyjazdowe będą przeprowadzone w odległości max. 600 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dokona pomiaru najkrótszej trasy, którą można pokonać transportem samochodowym/autobusowym, przy użyciu Google Maps. Zamawiający jako punkt początkowy i punkt końcowy trasy przyjmie: adres siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71 i adres ośrodka/ sali szkoleniowej. 2.8. Wykonawca oświadcza, iż podczas realizacji usługi uwzględni efekty kształcenia dla kierunku pielęgniarstwa wymienione w dokumencie "Poprawa jakości kształcenia w zawodach medycznych poprzez rozwój nauczania z wykorzystaniem symulacji" z 20.04.2015. 2.9. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do wytworzonych, w ramach realizacji przedmiotu umowy, materiałów oraz dokumentów. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia list obecności uczestników szkoleń. Oryginały list obecności uczestników szkoleń zostaną, po zakończeniu każdego ze szkoleń, przekazane Zamawiającemu. 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych a także list uczestnictwa w przerwach kawowych i obiadach (lunch) oraz list osób korzystających z ewentualnego transportu. Oryginały list zostaną przekazane Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, 1a i 1b do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ. 4. Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o obowiązujące akty prawne właściwe w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy - pkt XVIII SIWZ. 5. Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV: 80511000-9, 80530000-8, 55520000-1, 55330000-2, 55270000-3, 60100000-9, 60000000-8, 60170000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
225772.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Maraga Medics Agata Dąbrowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Odbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Biała - ul. Św. Józefa
- Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.
- Usługi - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowy i rozbudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku "SOKOŁA" przy Placu Słowackiego 13 w Nowym Targu.
- Dostawa płynów dializacyjnych, materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech aparatów
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.