eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziemianyKompleksowa modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych zlokalizowanego na terenie gminy Dziemiany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500261991-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Gmina Dziemiany: Kompleksowa modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych zlokalizowanego na terenie gminy Dziemiany

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Na realizację zamówienia została podpisana Umowa nr RPPM.10.04.00-22-0014/16-00 o dofinansowanie Projektu: "Kompleksowa modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych zlokalizowanego na terenie gminy Dziemiany" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.4 Redukcja emisji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602580-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000, ul. ul. 8 Marca 3, 83425 Dziemiany, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 880 022, e-mail msynak@dziemiany.pl, faks 586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych zlokalizowanego na terenie gminy Dziemiany

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 16/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowa modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych zlokalizowanego na terenie gminy Dziemiany Obecne wykorzystywane oświetlenie, które jest własnością ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o., wykorzystuje źródła światła wysokoprężne sodowe o mocach 70 W, 100 W, 150W. Oprawy mocowane są na słupach sieci napowietrznej wspólnych z siecią dystrybucyjną należące do ENERGA Operator. S.A. i słupach wydzielonych należących do ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. Linie oświetleniowe zasilane są z dedykowanych szafek oświetleniowych rozdzielczosterujących. W celu ograniczenia zużycia energii elektrycznej zaprojektowano wymianę obecnych opraw na energooszczędne oprawy LED. Zakres robót winien obejmować wszystkie założenia zawarte w dokumentacji technicznej. W ramach wykonawstwa należy zrealizować m.in. następujące prace: 1. Zamontować liczniki czasu pracy we wszystkich szafkach oświetleniowych. 2. Zdemontować istniejące oprawy oświetleniowe oraz przewody elektryczne. 3. Zamontować oprawy zgodne z projektem lub równoważne zachowując istniejący system ochronny. 4. Zapewnić dostawę oprogramowania wraz z niezbędnym osprzętem pozwalającym na samodzielną zmianę przez konserwatora oświetlenia parametrów poziomów redukcji mocy w oprawach. 5. Oprawy linii oświetleniowej kablowej zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2 prowadzonym wewnątrz słupa i wysięgnika, 6. Oprawy linii oświetleniowej napowietrznej zasilić przewodem YDY 2x2,5 mm2 prowadzonym wewnątrz wysięgnika, przewód poza wysięgnikiem należy, pozostawiając zapas, podłączyć do zacisków linii napowietrznej. 7. Złącza bezpiecznikowe użyć stosowne do typu linii (kablowa, napowietrzna nieizolowana, napowietrzna oświetleniowa izolowana), na której zostaną zastosowane. 8. Zdemontowany materiał przekazać do utylizacji lub do Właściciela (Gmina Dziemiany, Energa Oświetlenie Sp. z o.o.), w zależności od decyzji Właściciela demontowanego majątku. 9. Wykonać pomiary elektryczne - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, oraz wysięgników dla sieci napowietrznej. 10. Wykonać pomiary fotometryczne po modernizacji przed i po redukcji mocy w oprawach dla przęseł charakterystycznych dla których wykonano obliczenia fotometryczne w dokumentacji projektowej. 11. Dla ograniczenia poboru mocy biernej wykonać jej kompensację. Kompensacja może być wykonana indywidualnie lub grupowo. 12. Wykonać dokumentację powykonawczą. 13. Ze względu na konieczność utrzymania oszczędności zużycia energii elektrycznej na założonym poziomie, utrzymanie strumienia musi być zapewnione bez stosowania w oprawach układu autonomicznej redukcji ubytku strumienia świetlnego (bilans mocy opraw musi być stały w czasie trwałości projektu). Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu modernizacji oświetlenia do osiągnięcia efektu ekologicznego udokumentowanego sporządzonym raportem za każdy rok działania zmodernizowanego oświetlenia ulicznego począwszy od raportu za 2018 r. do roku 2023 r., w zakresie: - zakładanego obniżenia zużycia energii elektrycznej po wykonaniu modernizacji na poziomie nie mniejszym niż 78 236 kWh rocznie; - zakładanego ograniczenia emisji CO2 o wartość nie mniejszą niż 63,82 [Mg/rok], co oznacza zmniejszenie emisji CO2 o średnioroczną wartość 54,8%; 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia testów dowolnej liczby opraw, przed ich montażem. Oprawy których badania wypadły negatywnie nie mogą zostać zamontowane. Zamawiający lub jego przedstawiciel będzie sprawdzał faktyczne parametry dostarczonych opraw z danymi technicznymi przedstawionymi przez oferenta, miedzy innymi: czy moc opraw jest zgodna z dokumentacją projektową oraz czas/okres i wielkość redukcji mocy opraw. Zaznacza się, iż Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania systemu oświetlenia, niezbędne do jego użytkowania. W sytuacji gdy doświadczenie i wiedza Wykonawcy wskazuje, że Wymagania Zamawiającego, są niewystarczające dla osiągnięcia zamierzonego celu, to powinien on w swojej ofercie i cenie ująć takie rozwiązania wraz z uzasadnieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się ze wszystkimi szczegółami Wymagań Zamawiającego oraz poszukiwania objaśnień, jeżeli cokolwiek jest niezrozumiałe lub niejasne. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: - Projekt budowlany - Przedmiar robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania I Odbioru Robót III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: - - współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy; - - kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych; - - wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nie przedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. IV. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano nazwę, znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. V. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 421903.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Styp-Rekowski Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kazimierz@styp-rekowski.eu
Adres pocztowy: ul. Kościerska 19
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna Wybudowanie
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 576870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.