To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500264238-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Urząd Gminy Filipów: Zagospodarowanie terenu przy szkole w Filipowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu: "Zagospodarowanie terenu przy szkole w Filipowie", w zakresie działania 4.2 "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność", w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616790-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500229746-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Filipów, Krajowy numer identyfikacyjny 53419600000,
ul. ul. Garbaska
2,
16424
Filipów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 696 081, e-mail
maria.bogdan@filipow.pl, faks
875 696 081.
Adres strony internetowej (url): www.filipow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy szkole w Filipowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.7010.2.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy szkole w Filipowie. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozbiórka schodów i budynku gospodarczego, 2) rozbiórka ogrodzenia terenu szkoły od strony zachodniej, 3) przełożenie istniejącej studni chłonnej, 4) budowa żelbetowego muru oporowego, 5) budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy sztucznej, 6) budowa bieżni dł. 30 m, 7) budowa schodów zewnętrznych, 8) wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych, 9) budowa nowego ogrodzenia terenu szkoły od strony zachodniej, 10) wykonanie odwodnienia boiska oraz ściany południowej budynku szkoły, 11) budowa oświetlenia boiska. 3.3. Zamawiający wymaga adekwatnie do przedmiotu zamówienia, wykonania robót z dostosowaniem rozwiązań projektowych do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp). Zagospodarowanie terenu należy wykonać w sposób umożliwiający korzystanie z niego osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5. Dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą zamówienia. Wykonawca ma obowiązek skalkulowania ceny oferty w oparciu o załącznik nr 7 do SIWZ: projekt budowlany oraz specyfikację techniczną, jak również uwzględnienia wszystkich robót i kosztów (także nieprzewidzianych w przedmiarze). Cenę dla całej inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonych dokumentów. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej. 3.6. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza produkty równoważne o parametrach techniczno- eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od parametrów wskazanego produktu, przy czym zmiana parametrów nie może powodować konieczności modyfikacji projektów, a także ograniczeń możliwości ich wykorzystania przez Zamawiającego. Analogicznie, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację. 3.8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia wyłącznie z materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne. 3.9. Informacje na temat wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczył zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób, wykonujących czynność opisane w ppkt. 6, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108) wraz z wykazem zatrudnionych osób (należy podać imię, nazwisko i rodzaj wykonywanej czynności). Wykonawca zobowiązany jest aktualizować wykaz zatrudnionych osób na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie. 4) Zamawiający będzie miał prawo przeprowadzić kontrolę, podczas realizacji zamówienia, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ppkt 6 znajdują się w wykazie opisanym powyżej w ppkt 3. 5) W przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia wraz z wykazem, o których mowa w ppkt 3 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 0,01% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli, że osoby wykonujące czynności, o których jest mowa w ppkt 6 nie znajdują się w wykazie opisanym w ppkt 3 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 3.000,00 PLN oraz skieruje do realizacji umowy osoby zatrudnione na podstawie mowy o pracę. 6) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności pracownika budowlanego wykonującego roboty związane z wykonaniem zamówienia. 7) Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca spóźni się z przedłożeniem wykazu zatrudnionych osób we wskazanym terminie w ilości powyżej 14 dni od dnia przekazania placu budowy. 8) W przypadku wątpliwości, co do podstawy zatrudnienia Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wszczęcie kontroli. 3.10. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 7) Wszelkie rozliczenia między Wykonawcą i Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 8) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 9) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. 10) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. Wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45220000-5, 45223500-1, 45262300-4, 45262310-7, 45320000-6, 45223800-4, 45200000-9, 45236200-2, 45113000-2, 45400000-1, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
691633.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOBIBAR Bartosz Sobieraj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1195000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.