To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500264799-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Sąd Rejonowy w Rzeszowie: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629786-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32444100000,
ul. ul. gen. J. Kustronia
4,
35303
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 71 52 372, e-mail
gospodarczy@rzeszow.sr.gov.pl, faks
17 71 52 493.
Adres strony internetowej (url): www.rzeszow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G-223-75/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1 kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym przy ul. gen. J. Kustronia 4. Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi - 7232,46 m2 - zakres czynności obejmuje codzienne od poniedziałku do piątku: mycie przy użyciu własnego sprzętu i maszyn czyszczących glazury, płytek, bieżące uzupełnianie w sanitariatach: papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, codzienne opróżnianie koszy na śmieci ich mycie i wymiana worków na śmieci, mycie i czyszczenie umywalek, dozowników na mydło, mycie i czyszczenie sedesów, bieżące zakładanie na każdej muszli kostek do wc (zawieszanych na krawędzi muszli), mycie pisuarów, ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja, czyszczenie luster, armatury, drzwi, futryn, klamek, szyldów, szyb w drzwiach, grzejników, wyłączników światła, lamp osłonowych, zmywanie i dezynfekcja posadzek, zamiatanie i mycie schodów, ścieranie kurzu: ze stołów, biurek, szaf, stolików, foteli, krzeseł, poręczy, balustrad, cokołów, gablot, parapetów, mycie i czyszczenie środkami do stali nierdzewnej drzwi wind, ścianek wewnętrznych, mycie luster w windach, przecieranie z kurzu lamp oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych, mycie zlewozmywaków, stołów, podłóg w pokojach śniadań. Odkurzanie wykładziny dywanowej w pokojach o łącznej powierzchni 360 m2 , mycie wykładziny obiektowej PCV o łącznej powierzchni 170 m2, mycie raz w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego posadzek (płytki gres) w archiwach o łącznej powierzchni 655 m2 , czyszczenie półek na regałach w razie potrzeby. Czyszczenie wertikali w razie potrzeb o powierzchni około 1080 m2 Mycie przeszkleń w obiekcie zamawiającego do wysokości 3,5 metra bez użycia technik alpinistycznych lub zwyżki samochodowej. Zamawiający informuje, że w zakres usługi nie wchodzi mycie okien - w zakres prac wchodzić będzie codzienne obustronne mycie szyb w drzwiach umieszczonych w korytarzach, klatkach schodowych około 180 m2, codzienne obustronne mycie szyb (przeszkleń) na holu głównym około 550 m2 w tym oszklenia tamburu 4 piętrowego, (mycie szyb i przeszkleń dotyczy usunięcia zabrudzeń powstałych z codziennego użytkowania). Mycie lamp oświetleniowych, które są łatwo dostępne bez specjalistycznego sprzętu. Usuwanie pajęczyn i kurzu z sufitów, ścian, kratek wentylacyjnych - wg potrzeb, pranie wykładzin dywanowych - wg potrzeb. Zapewnienie serwisu dziennego (1 osoby) w godzinach pracy Zamawiającego. W zakres serwisu dziennego będzie wchodziło: bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, uzupełnianie ręczników papierowych, opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz w wyniku czego wewnątrz obiektu przy wejściach tworzy się niebezpieczna śliska powierzchnia (ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w przypadku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki, lub kanalizacji.) Zamawiający informuje, że na obiekcie w pomieszczeniach sanitarnych są zamontowane podajniki na mydło w płynie JOFEL SEKTOR. Środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. Codzienne od poniedziałku do piątku sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Zamawiającego o powierzchni 9145 m2 . W okresie zimowym w przypadku opadów śniegu codzienne odśnieżanie chodników, dziedzińców wewnętrznych, parkingu zamkniętego oraz parkingów otwartych, terenu zewnętrznego wokół budynku posypywanie piaskiem chodników i parkingów (przez 7 dni w tygodniu). W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przy użyciu własnego sprzętu, środków zgodnie z rodzajem i częstotliwością określoną przez Zamawiającego w załączniku, który jest odpowiednio załącznikiem nr 2 do umowy. Zadanie nr 2 kompleksowa usługa sprzątania powierzchni zajmowanej przez VIII Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Tyczynie, Rynek 18, 36-020 Tyczyn. Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi - 244 m2 (pomieszczenia biurowe 90 m2 , korytarz 48 m2, archiwum - 84 m2, klatka schodowa - 17 m2, toaleta - 5 m2 - zakres czynności obejmuje codzienne od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego tj: 13:00-15:00 mycie przy użyciu własnego sprzętu, klatki schodowej bieżące uzupełnianie w sanitariacie: (tylko w poniedziałki i wtorki) papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, codzienne opróżnianie koszy na śmieci ich mycie i wymiana worków na śmieci, mycie i czyszczenie umywalki, dozowników na mydło, mycie i czyszczenie sedesu, pisuaru, ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja, czyszczenie luster, armatury, drzwi, futryn, klamek, szyldów, szyb w drzwiach, grzejników, wyłączników światła, lamp osłonowych, zmywanie i dezynfekcja posadzek, zamiatanie i mycie schodów, ścieranie kurzu: ze stołów, stolików, foteli, krzeseł, poręczy, balustrad, cokołów, gablot, parapetów, przecieranie z kurzu kinkietów oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych, Zamawiający informuje, że w zakres prac wchodzić będzie codzienne obustronne mycie szyb (przeszkleń) oraz drzwi umieszczonych w korytarzu - 30 m2, raz w roku mycie okien 30 m2. Usuwanie pajęczyn i kurzu z sufitów, ścian, kratek wentylacyjnych - wg potrzeb, pranie wykładzin dywanowych - wg potrzeb. Środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. Szczegóły wykonywania zamówienia zostały opisane w projekcie umowy oraz załącznikach do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90911400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOPEL Firma Utrzymania Czystości mgr Stanisław Sopel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej publicznej nr 984 Lisia Góra - Radomyśl Wielki - Mielec, polegająca na budowie chodnika w km 32+537,40 - 33+004,10 w m. Piątkowiec
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.