To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500265876-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02: Serwisowanie kotłowni olejowych w sekcjach zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622063-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00027,
ul. Karolkowa
30,
01-207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(52) 525-08-55, e-mail
zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwisowanie kotłowni olejowych w sekcjach zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BYD.WOP.260.31.2018.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje serwisowanie kotłowni olejowych w sekcjach zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części: Zadanie nr 1 - serwisowanie kotłowni olejowej w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz, Zadanie nr 2 - serwisowanie kotłowni olejowej w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice 1.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.2 Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 1.3 Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na usługę serwisową obejmującą od 1 do 2 zadań. 2. Obsługa serwisowa polegała będzie m.in. na wykonywaniu powtarzalnych czynności serwisowych m.in. jeden raz w każdym miesiącu świadczenia usługi tj od października 2018 roku do kwietnia 2019 roku włącznie. 2.1. Do czynności powtarzalnych dotyczących kotła należą: o przegląd i inspekcja kotła - wykonywane co miesiąc o czyszczenie kotła i palnika - wykonywane dwa razy w sezonie grzewczym o sprawdzanie urządzeń zabezpieczających kocioł - wykonywane raz w miesiącu. 2.2. Do czynności powtarzalnych, wykonywanych 1 raz w miesiącu, dotyczących serwisowania palników należą: o wizualna kontrola szczelności ścieżki olejowej i osprzętu, o sprawdzenie zadziałania blokad, o wizualna kontrola pracy palnika 2.3. Do czynności powtarzalnych, wykonywanych 1 raz w miesiącu, dotyczących automatyki kotła należą: o test pracy automatyki, o sprawdzenie działania zaworów mieszających, o sprawdzenie działania pomp. 2.4. Do czynności powtarzalnych, wykonywanych 1 raz w miesiącu, dotyczących armatury kotła należą: o sprawdzenie połączeń armatury, rurociągów, działania zaworów kulowych, o uzupełnienie wody w zładzie do poziomu określonego w instrukcji. 2.5. Po czynnościach serwisowych przeprowadzić należy rozruch technologiczny instalacji kotłowni. 3. Pierwszy serwis kotłowni musi zostać wykonany w październiku 4. Kotłownia przeznaczona jest do pracy w ruchu automatycznym z ograniczonym nadzorem. Obsługa kotłowni przede wszystkim jest związana z kontrolą parametrów jej pracy i prowadzeniem na bieżąco jej konserwacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3357.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia podana w pozycji IV.2 jest to całkowita szacunkowa wartość zamówienia, ustalona przed wszczęciem postępowania. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2100
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMAR SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3960.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia podana w pozycji IV.2 jest to całkowita szacunkowa wartość zamówienia, ustalona przed wszczęciem postępowania. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.