Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-07
Ogłoszenie nr 500266497-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
Powiat Łowicki: Dostawa mebli szkolnych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka", w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620530-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Łowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000,
ul. ul. Stanisławskiego
30,
99400
Łowicz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 375 902, e-mail
rip@powiatlowicki.pl, faks
468 375 015.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.lowicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli szkolnych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.272.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka": 1.1. Zestawienie asortymentu i ilości mebli: 1.1.1. Krzesło biurowe ergonomiczne na wzrost 176-180 cm - 4 szt., 1.1.2. Krzesła na wzrost 159-188 cm - 124 szt., 1.1.3. Krzesła biurowe na wzrost 176-180 cm - 3 szt., 1.1.4. Krzesło biurowe ergonomiczne na wzrost 196-200 cm - 2 szt., 1.1.5. Krzesło dla nauczycieli na wzrost 176-180 cm - 12 szt., 1.1.6. Krzesła regulowane na wzrost 159-188 cm - 96 szt., 1.1.7. Krzesła na wzrost 176-180 cm - 30 szt., 1.1.8. Stół szkolny 80 x 80 cm o wysokości 76 cm - 20 szt., 1.1.9. Stół konferencyjny 450 cm x 110 cm - 1 szt., 1.1.10. Szafa o wymiarach szer. 80 cm, głębokość 38 cm, wys.186 cm - 1 szt., 1.1.11. Szafa o wymiarach szer. 80 cm, gł. 36 cm, wys. 186 cm - 14 szt., 1.1.12. Lada biblioteczna dwustronna szer. 150 cm, głębokość 65 cm, wys. 76 cm - 1 szt., 1.1.13. Ławki szkolne jednoosobowe regulowane na wzrost 159 cm-188 cm. Blat gr. 25 mm - 80 szt., 1.1.14. Szafki szkolne 6 półek wys.140 cm, szer. 90 cm, gł. 49 cm - 10 szt., 1.1.15. Szafki szkolne 4 półki wys.140 cm, szer. 60 cm, głębokość 49 cm. - 5 szt., 1.1.16. Szafka dla nauczycieli szer. 80 cm, gł. 38 cm, wys.186 cm - 6 szt., 1.1.17. Tablice kredowe 200 cm x 100 cm - 12 szt., 1.1.18. Biurka dla nauczycieli na wzrost 176 -180 cm, szer. 130 cm, gł. 65, wys. 76 cm - 7 szt., 1.1.19. Szafa na dzienniki szer. 80 cm, wys.186 cm, gł. 38 cm - 1 szt., 1.1.20. Szafa ubraniowa szer. 80 cm, wys. 186 cm, gł. 38 cm - 4 szt., 1.1.21. Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem i baterią - 1 szt., 1.1.22. Szafka pod zlewozmywak i szafka techniczna - 1 szt., 1.1.23. Ławki uczniowskie 1 osobowe regulowany z półką komputerową rozm. 3-6 na wzrost 119-188 cm - 16 szt., 1.1.24. Biurko na wzrost 196 - 200 cm, wys. 80 cm, szer. 120 cm, gł. 60 cm - 1 szt., 1.1.25. Flipchart z ramionami - 1 szt., 1.1.26. Ławy do siedzenia 5-cio osobowe szer. 296 cm - 3 szt., 1.1.27. Szafy 80 cm x 38 cm x186 cm - 2 szt., 1.1.28. Biurka do prac manualnych wysokość 85 cm, głębokość 70 cm, szer. 160 cm - 6 szt., 1.1.29. Szafa BHP 180 cm x 90 cm x 49 cm - 1 szt. 1.2. Miejsce dostawy: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi ul. Sobocka 2b 99-412 Kiernozia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający udziela zamówień na dostawy mebli w częściach. Jedna z nich stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88765.38
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117305.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Usługa transportowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Eksploatacji Portów i Terminali, Technik Fotografii oraz Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Zakup i montaż foteli do kina Fenix w Łowiczu
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa i wyposażenie żłobka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.