eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówDostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego dla Nadleśnictwa Syców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-08

Ogłoszenie nr 500267298-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.

Nadleśnictwo Syców: Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego dla Nadleśnictwa Syców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620081

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Syców, Krajowy numer identyfikacyjny 25051943500000, ul. ul. Kolejowa 14, 56500 Syców, woj. , państwo Polska, tel. (0-62) 7852127, e-mail sycow@poznan.lasy.gov.pl, faks (0-62) 7869032.
Adres strony internetowej (url): www.sycow.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego dla Nadleśnictwa Syców

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego dla Nadleśnictwa Syców Kody CPV: 09100000-0, 09135100 - 5, 09132100 - 4, 09134100 - 8 09211100 - 2, 09211600 - 7, 09211000 - 1. Olej opałowy, spełniający minimalne wymagania określone przez ZN/ITN-PKNSA/NF-219/2000 lub normę równoważną. Jakość każdej dostawy musi być potwierdzona certyfikatem (świadectwem jakości). Szacowana ilość - max 40 000 litrów rzeczywistych, CPV 09135100 - Olej opałowy 2. Olej napędowy, spełniający minimalne wymagania określone dla EKODIESEL PLUS ORLEN lub normy równoważne. Jakość każdej dostawy musi być potwierdzona certyfikatem (świadectwem jakości). Szacowana ilość - max 35000 litrów rzeczywistych CPV 09134100-8 Olej napędowy. 3. Benzyna bezołowiowa Pb95, spełniająca minimalne wymagania określone przez ZN-ORLEN-38:2004 lub normę równoważną. Jakość każdej dostawy musi być potwierdzona certyfikatem (świadectwem, jakości). Ilość - max 2500 litrów rzeczywistych. CPV 09132100 - 4 Benzyna bezołowiowa. 4. Oleje i smary: 1) Olej hydrauliczny HL46 w ilości max 200 litrów w opakowaniach 5 litrowych 2) Oleje silnikowe CC40 w ilości max 200 litrów w opakowaniach 5 litrowych 3) Olej przekładniowy GL4 w ilości max 200 litrów w opakowaniach 5 litrowych 4) Smary np. STP w ilości max 100 kilogramów w opakowaniach 5 kilogramowych 5. Dostarczenia i zamontowania w wyznaczonym miejscu oraz próbnego uruchomienia, w pełni sprawnej mikro stacji o pojemności min. 5000 l. na okres realizacji zamówienia. 3.2. Warunki dostawy 1) Przedmiot zamówienia musi być dostarczany i rozładowywany we wskazane przez zamawiającego miejsce: Arboretum Leśne im. prof. Stefana Białoboka przy Nadleśnictwie Syców, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-504 Dziadowa Kłoda. 2) Zamawiane ilości paliw są wartościami orientacyjnymi i będą podlegać modyfikacji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego wynikającego z potrzeb. 3) Dostawca nie może wnosić roszczeń w przypadku, gdy rzeczywiście dostarczone ilości paliw, olei i smarów nie będą zgodne z ww. wielkościami. 4) Zamawiający zapłaci Dostawcy za rzeczywistą ilość dostarczonych przez Dostawę paliw, olejów i smarów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5, 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2, 09211600-7, 09211100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

brak

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 306250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Józef Szyszka i Jerzy Szyszka Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe BIS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: namysłowska 7
Kod pocztowy: 63-640
Miejscowość: Bralin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 347716.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347716.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347716.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.