To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-08
Ogłoszenie nr 500267303-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. : Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach 971/4, 969/31, 968/1 w Szczuczynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587481-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , Krajowy numer identyfikacyjny 45001055300000,
ul. ul. Sienkiewicza
15,
19-230
Szczuczyn, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
86 272 50 25, e-mail
wpkszczuczyn1992@interia.pl, faks
86 273 53 20.
Adres strony internetowej (url): www.um.szczuczyn.pl www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach 971/4, 969/31, 968/1 w Szczuczynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WPK-TBS.271.II.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie przewiduje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 15 lokalami komunalnymi oraz zapleczem technicznym w postaci węzła cieplnego. Obiekt nieregularny w kształcie oparty w rzucie na literze L nie będzie podpiwniczony. Obiekt projektuje się jako trzykondygnacyjny, z czego trzecią kondygnację stanowić będzie poddasze użytkowe. Całość ma być wykonana w technologii tradycyjnej, murowanej. Program funkcjonalny projektowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego zakłada wydzielenie 15 mieszkań, w tym pięciu mieszkań jednopoziomowych i 10 dwupoziomowych. W rzucie przyziemia dodatkowo planuje się wydzielenie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego obsługującego cały budynek. Wszystkie mieszkania posiadają dostęp bezpośrednio z zewnątrz budynku. Dojście na piętro zapewnione jest poprzez projektowaną galerię zewnętrzną. Galeria i balkony oraz tarasy wykończone. Część parteru została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych: - pochylnia zewnętrzna o szerokości pasa ruchu 120cm i nachyleniu 7% z obustronnymi poręczami, między którymi odstęp wynosi 110cm. - 1 mieszkanie na parterze jest dostępne dla osób niepełnosprawnych. Elewacje budynku w kolorze białym i szarym, na fragmentach wykończone tynkiem imitującym deskę szalówkę w kolorze złocisto-brązowym oraz tynkiem w kolorze beżowym. Dach pokryty blacho-dachówką w kolorze ceglasto-czerwonym, cokół obłożony płytkami klinkierowymi w kolorze grafitowym. Balustrady zgodnie z dokumentacją techniczną. W zakres inwestycji wychodzi dodatkowo: - wykonanie przyłącza wodociągowego, - rozbudową istniejącej doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza instalacji ciepłowniczej, - wykonanie zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej od złącza kablowego wraz z montażem tablicy RG+TL wraz z uzyskaniem uzgodnień z PGE Łomża. - utwardzenie dojść, dojazdów i miejsc parkingowych. Wykończenie mieszkań: stan deweloperski tj. - tynki w środku, - ściany wygładzone, pokryte jedną warstwą białej farby, - sufity poddasza z płyt G-K, - zamontowane drzwi wejściowe do mieszkania, - zamontowane okna i parapety (wewnętrzne z konglomeratu i zewnętrzne), - wylewka podłogowa, - instalacja c.o. zamontowane grzejniki wraz z głowicami (w tym w łazienkach) zgodnie z zestawieniem w dokumentacji, - zamontowane kratki wentylacyjne, - zamontowane zestawy pomiarowe (liczniki zimnej wody), zawory przy spłuczkowe i w miejscu montażu pralki i zmywarki, - zamontowane zabezpieczenia elektryczne, zamontowane dzwonki, gniazdka i włączniki prądowe, gniazdka TV, internetowe, - schody wewnętrzne (w mieszkaniach wielopoziomowych) systemowe wraz z balustradami i stopniami z elementów drewnianych. Roboty należy wykonać podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanej decyzji o pozwolenie na budowę nr 57/2018 z dnia 28.03.2018r. wydane przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108). Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych - minimum 4 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): o czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, układanie kostki brukowej betonowej w okresie realizacji wskazanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: o dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, o datę złożenia oświadczenia, o wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych), za każdy ujawniony przypadek. 5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45210000-2, 45111200-0, 45262300-4, 45320000-6, 45262522-6, 45223100-7, 45421000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45332300-6, 45233200-1, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2039863.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe DOMHAL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2568963.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZUCZYN
więcej: przetargi SZCZUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.