Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500269165-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
INNEKO Spółka z o.o.: ,,Zakup i dostawa używanej ładowarki teleskopowej z wysięgnikiem w ramach przedsięwzięcia pn.: Budowa kompostowni selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów oraz kompostowni odpadów ulegających biodegradacji na działce 154, obręb Chróścik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
INNEKO Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 21052365200000,
ul. ul. Teatralna
49,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7225385 w. 36, e-mail
ksiegowisc@inneko.pl, faks
95 7225385.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inneko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Zakup i dostawa używanej ładowarki teleskopowej z wysięgnikiem w ramach przedsięwzięcia pn.: Budowa kompostowni selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów oraz kompostowni odpadów ulegających biodegradacji na działce 154, obręb Chróścik"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):POIiŚ/ZP/WR/01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Używana ładowarka teleskopowa nie starsza niż 2013 r o przepracowanej liczbie godzin nie większej niż 6 000 i gwarancja min 2 mc w pełni sprawna Udźwig maksymalny min3000kg. wysokość podnoszenia minimum 6,8 m. Moc silnika minimum 62 KW Urządzenie nie może być prototypem i musi pochodzić z produkcji seryjnej - liczba wyprodukowanych maszyn oferowanego modelu/typu min. 20 sztuk
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43250000-0
Dodatkowe kody CPV: 43260000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzone zostało w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1. pkt 4 pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
181000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Interhandler Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
181000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 pzp
W postępowaniu przeprowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, w związku z powyższym zastosowano tryb udzielenia zamówienia z wolnej reki.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki drzwiowej do lokali w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb
- "Remont drogi powiatowej nr 1405F Zdroisko - Rybakowo - Etap II"
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miasta w Gorzowie Wielkopolskim
- Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w zakresie sieci elektroenergetycznej dla obszaru Miasta Gorzów Wielkopolski.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.