eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaBudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla Miasta Piły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-12

Ogłoszenie nr 500270029-N-2018 z dnia 12-11-2018 r.

Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi": Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla Miasta Piły

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020. Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. Umowa o dofinansowanie Nr POIS.02.02.00-00-0006/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606985-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500200408-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi", Krajowy numer identyfikacyjny 30230680500000, ul. ul. Dąbrowskiego 8, 64920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 694633733; 694635335, e-mail prgok@prgok.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.prgok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla Miasta Piły

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla Miasta Piły - zwany dalej PSZOK. Lokalizacja inwestycji: Miasto Piła, obręb 0008 Piła, działka ewidencyjna:442. Z działki 442 zostanie wydzielony obszar ogrodzony siatką o powierzchni do ok.3921m2, z czego obszar o powierzchni ok. 2 610 m2 zostanie utwardzony kostką brukową. W ramach przedmiotowego przedsięwzięcia nie przewiduje się uciążliwej emisji hałasu lub drgań, nie przewiduje się więc specjalnych zabezpieczeń związanych z ochroną przed hałasem i drganiami. Plac magazynowy stanowić będzie obszar, po którym poruszać się będą pojazdy mieszkańców, ze względu na płaską konstrukcję sam plac dostosowany jest do korzystania dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. Plac zostanie ogrodzony, oświetlony i skanalizowany. Na placu zostanie posadowiona najazdowa rampa samochodowa, rozstawione zostaną kontenery na odpady, wyznaczone zostaną pasy ruchu, miejsca postojowe i rozładunkowe. Na terenie będą również wykonane elementy uzbrojenia podziemnego, jak kanalizacja, instalacja wodociągowa i instalacja elektroenergetyczna. Inwestycja będzie miała dostęp do drogi publicznej (ulicy Fritza Philipsa) przez działkę drogową 456 (ulicę Prześwit). Na placu utwardzonym należy zastosować oznakowanie poziome oddzielające obszar ruchu pojazdów, magazynowania odpadów oraz miejsca postojowe. Głównymi robotami dostosowującymi przedmiotowy teren dla potrzeb przyszłej eksploatacji PSZOK będą prace związane z wykonaniem utwardzenia placu oraz niezbędnych instalacji wewnętrznych. W pierwszej kolejności należy wykonać prace instalacyjne (uzbrojenie terenu), obejmujące : ? instalację kanalizacji (odprowadzenie ścieków przemysłowych oraz bytowych z kontenera socjalno-biurowego do kanalizacji sanitarnej DN 300 przy ulicy Fritza Philipsa), ? instalację kanalizacji deszczowej (odprowadzenie wód deszczowych i opadowych) po podczyszczeniu w separatorze i osadniku wody wprowadzone zostaną do kanalizacji deszczowej DN 300 zlokalizowanej w ulicy Fritza Philipsa, ? instalację wodociągową na cele socjalne oraz ppoż. (podłączenie hydrantu oraz kontenera socjalno-biurowego do rurociągu DN 250 zlokalizowanego przy ulicy Fritza Philipsa), ? instalację elektryczną - na cele oświetleniowe placu oraz podłączenie kontenera socjalno-biurowego, rampy oraz kontenera wagowego. Na powierzchni placu utwardzonego zostanie wykonana nawierzchnia utwardzona z betonowej kostki brukowej. Teren punktu ogrodzony. Ogrodzenie wyposażone w bramę wjazdową. Teren PSZOK obejmuje powierzchnię do ok. 3.921 m2 przewidzianych pod infrastrukturę techniczną i zbiórkę odpadów komunalnych. Na terenie tym przewidziano 13 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym jedno miejsce postojowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich). Wody opadowe odprowadzone będą do wpustów ulicznych, a następnie do kanalizacji deszczowej. Miejsce wpięcia - rurociąg DN 300 zlokalizowany w ulicy Philipsa. Zasilanie energetyczne poprzez przyłączenie do istniejącej sieci. Na terenie PSZOK wykonane zostaną : Rampa Najazdowa rampa rozładunkowa służyć będzie mieszkańcom do wygodnego i bezpiecznego umieszczania odpadów od góry do kontenerów wysokich (2-2,5 m wysokości). Na rampę wjeżdżać będą mogły pojazdy osobowe oraz pojazdy osobowe z przyczepami. Najazd na rampę odbywać się będzie poprzez zaprojektowane dwie pochylnie. W części przyziemia wykonać należy zamykane dwuskrzydłowe drzwi otwierane na zewnątrz, przez które pracownik PSZOK-u może wejść do części przyziemia. Część przyziemia stanowią korytarze o szerokości min. 220 cm i wysokości min. 230 cm ustawione tak, aby była możliwość komunikacji do wszystkich części przyziemia rampy. Pod rampą wykonane będą 3 pomieszczenia dla magazynowania: ? odpadów niebezpiecznych, ? zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, ? przedmiotów przeznaczonych do ponownego użycia. Pomieszczenie pod rampą będą wyposażone w: ? wentylację grawitacyjną ? instalację elektryczną - oświetleniową ? podstawowy sprzęt ppoż. zgodnie z przepisami szczegółowymi, Dodatkowo pomieszczenie pod rampą przeznaczone do magazynowania odpadów niebezpiecznych należy wyposażyć w: ? metalowe ocynkowane regały na podstawowy sprzęt (2 regały o wymiarach ok. wys. 200 cm, szer. 100 cm, głębokość 30 cm, każdy minimum 4 półki o nośności min. 150 kg), ? specjalistyczny pojemnik na odpady niebezpieczne o pojemności min. 200 l (1 szt.) - akumulatory dla następujących rodzajów odpadów: 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, 20 01 33, 20 01 34, ? pojemniki na zużyte baterie małogabarytowe o pojemności min. 20 l (2 szt.) dla następujących rodzajów odpadów: 20 01 33, 20 01 34, ? 8 beczek na płynne odpady niebezpieczne o pojemności po min. 60 l dla następujących rodzajów odpadów: * 20 01 13 - Rozpuszczalniki, * 20 01 19 - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy), * 20 01 27 - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, * 20 01 28 - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, * 20 01 29 - Detergenty zawierające substancje niebezpieczne, * 20 01 30 - Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29, * 20 01 80 - Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, * 1 beczka rezerwowa). ? specjalistyczny pojemnik na zużyte świetlówki, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (odpady z rodzaju 20 01 21 ) o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości (min. 100 szt. świetlówek), ? 4 zamykane szczelne specjalistyczne pojemniki o pojemności po min. 20 l każdy do magazynowanie leków i odpadów medycznych, ? 10 zamykanych pojemników na inne odpady niebezpieczne, wykonanych z tworzywa kwasoodpornego (6x PEHD min. 10 l, 4x PEHD min. 30 l). Pomieszczenie pod rampą przeznaczone do magazynowania ZSEE wyposażyć w: ? 2 metalowe ocynkowane regały ( wymiary ok. wys. 200 cm, szer. 100 cm, głębokość 30 cm, każdy minimum 4 półki o nośności min. 150 kg), ? 4 kosze siatkowe o pojemności ok. min. 0,6 m3 na drobny sprzęt ZSEE. Waga Zaprojektowano dwie najazdowe, zagłębione, elektroniczne wagi samochodowe o nośności 3,5 t. Wagę wykonać ze stalowo-betonowej bądź stalowej ramy o długości 6 m i szerokości 3 m. Wagę posadowić na odpowiednio przygotowanym podłożu. Na całej długości należy zamontować czujniki tensometryczne. Wynik ważenia wskazany będzie na wyświetlaczu LCD. Miernik wagowy ma być połączony z programem wagowym oraz komputerem PC znajdującym się w kontenerze wagowym Ścieżka edukacyjna 5 tablic i inne. Wydzielony plac otoczony tablicami informacyjnymi oraz dziewięcioma ławkami drewnianymi, impregnowanymi o szerokości 2 m oraz ścieżka utwardzona kruszywem (grysem 8-16 mm). Tablice informacyjne 150cmx110cm wykonane z dibondu o grubości co najmniej 4 mm zamontowane na 2 stabilnych słupach ze stali nierdzewnej malowanych proszkowo. Tyły tablic wzmocnione krzyżowo metalowymi elementami ze stali nierdzewnej malowane proszkowo. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nadruku w pełnym kolorze na ww. tablicach, dodatkowo zabezpieczonego przed czynnikami atmosferycznymi. Nadruk zostanie wykonany na podstawie grafik przekazanych przez Zamawiającego. Kontener socjalno-biurowy (typ A, oznaczenie BIURO na planie zagospodarowania działki ZD-01) Kontener socjalno-biurowy posadowiony na utwardzeniu wykonanym z kostki brukowej. Kontener wagowy (kontener biurowy) Kontener biurowy posadowiony na utwardzeniu wykonanym z kostki brukowej. Kontenery nie są obiektami trwale związanymi z gruntem, nie posiadają fundamentów. Każdy z kontenerów zostanie wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową oraz instalację gniazd wtykowych, wentylację grawitacyjną. Do kontenera biurowego należy doprowadzić instalację grzewczą - grzejnik elektryczny 1kW, instalację wodociągową i kanalizacyjną. Planowane do wykorzystania kontenery są standardowymi rozwiązaniami stosowanym w obiektach tego typu. Kontener socjalno-biurowy oraz kontener wagowy stanowić będą zaplecze socjalno-biurowe pracownika punktu. Wykaz kontenerów i pojemników w PSZOK 1. pojemniki 1100 l - typ H na planie (ZD-01) - 6 szt. - pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3, 2. kontenery 7 m3 (KP7) - typ G na planie (ZD-01) - 7 szt. kontenery o pojemności ok.7 m3 wyposażone w zaczep przystosowany do transportu samochodowego hakowego, przystosowane do przykrycia plandeką, 3. kontener na gruz budowlany - typ F na planie (ZD-01) - 1 szt. - kontener o pojemności min. 9 m3 i wysokości max. 1 m (liczonej od podłoża), wyposażony w zaczep przystosowany do transportu samochodowego hakowego, kontener niezadaszony, przystosowany do przykrycia plandeką, 4. kontener wysoki - typ D na planie (ZD-01) - 8 szt. kontener min. 30 m3, wysokość min. 2,00 m, wyposażony w zaczep przystosowany do transportu samochodowego hakowego, kontener zamykany. Zieleń izolacyjna Wokół placu utwardzonego zaprojektowano obsiew i nasadzenia roślinności. Oznakowanie poziome Na terenie placu utwardzonego należy wykonać oznakowanie poziome oddzielające obszary ruchu pojazdów, miejsca postojowe oraz obszary magazynowania odpadów, zgodnie z Planem zagospodarowania działki (rys. ZD-01) w części rysunkowej. Ogrodzenie Ogrodzenie PSZOK należy wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu, o wysokości całkowitej 170 cm (do góry słupka). Siatka ocynkowana o oczkach 60-65 mm wysokości 150 cm z drutu o średnicy 3,5 mm. Słupki ocynkowane Ø48 długości 225 cm w rozstawie co 250 cm zabetonowane (beton klasy min. C12/15) w gruncie na głębokość 55 cm (wylewka 30x30 cm na głębokość 80 cm). Słupki zamknąć od góry stalowymi lub plastikowymi zaślepkami. Pod siatką płyta betonowa prefabrykowana betonowa gr. 5 cm, wysokości 25 cm i długości 246 cm wystawiona 10 cm powyżej wykończonego terenu. Pomiędzy siatką i płytami przewidziano 5 cm odstęp. W ogrodzeniu należy zamontować bramę przesuwną o szerokości 600 cm. Roboty drogowe Na całej powierzchni placu i dróg manewrowych, przewiduje się wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Nawierzchnia z kostki ograniczona od zewnętrznej strony krawężnikiem betonowym 15/30, a na połączeniu z nawierzchnią ścieżki ekologicznej krawężnik betonowy przejazdowy 15/22. Od strony wyjazdu obrzeże betonowe wtopione. Krawężniki i opornik ustawione będą na podsypce cementowo piaskowej 1:4 i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wg normy PN-EN 206-01 2003 "Beton cz. 1 Wymagania, właściwości, produkcja" Krawężnik powinien wystawać 10 cm ponad nawierzchnię. Roboty sanitarne Instalację kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PVC 160 klasy S (SDR 34 SN8) o jednolitej strukturze ścianki w całym przekroju łączonych za pomocą uszczelki gumowej odpornej na działanie ścieków. Całość rurociągu układać na podsypce piaskowej min 15 cm, w obsypce i zasypce 30 cm ponad lico rury. Rury powinny być układane kielichami w stronę przeciwną niż kierunek przepływu ścieków. Połączenia powinny mieć możliwość przesunięć podłużnych z zachowaniem szczelności. Zastosowane uszczelki winny być odporne na działanie kwasów i zasad w zakresie pH 2 -12 (zgodnie z PN EN 295). Roboty elektryczne Na terenie PSZOK należy wykonać : ? rozdzielnicę główną PSZOK - RP, ? rozdzielnice kontenerów RK, ? rozdzielnicę rampy RM, ? linię kablową wewnętrzną linię zasilającą, ? oświetlenie terenu, ? instalacje elektryczne w kontenerach, ? zasilanie urządzeń zewnętrznych, ? usunięcie kolizji istniejących linii kablowych z projektowanym placem, ? ochronę przeciwporażeniową, ? ochronę przeciwprzepięciową, ? instalację monitoringu,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45342000-6, 45111291-4, 45330000-9, 45316100-6, 45310000-3, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1869135.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASTA - BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Podgórna 12
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2439090.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2439090.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2576913.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.