To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-12
Ogłoszenie nr 500270041-N-2018 z dnia 12-11-2018 r.
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.: "Budowa Siedleckiego Ośrodka Onkologii (SOO) przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o." - Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych celem dostosowania pomieszczeń do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego na potrzeby SOO oraz wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629815-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500245273-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14194475000000,
ul. ul. Poniatowskiego
26,
08110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 64 03 299, e-mail
ozp@szpital.siedlce.pl, faks
25 64 03 263.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa Siedleckiego Ośrodka Onkologii (SOO) przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o." - Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych celem dostosowania pomieszczeń do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego na potrzeby SOO oraz wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FZP.2810.43.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na następujące Pakiety: Pakiet I - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych celem dostosowania pomieszczeń do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego na potrzeby Siedleckiego Ośrodka Onkologii przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.; Pakiet II - wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza zgodnie z zapisami zawartymi w Projekcie Wykonawczym adaptacji pomieszczeń Siedleckiego Ośrodka Onkologii Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. na potrzeby instalacji aparatury medycznej PET/CT, MR oraz CT. Wymagania przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych wymaganych dla dostosowania pomieszczeń Siedleckiego Ośrodka Onkologii (SOO) przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego oraz wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza. Budynek SOO ma zostać wyposażony w system uzdatniania powietrza zapewniający 24 godzinną czystość mikrobiologiczną powietrza w obiekcie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, obejmującą branżę elektryczną, sanitarną oraz budowlaną. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 5-letniej gwarancji na wykonane prace z zakresu Pakietu I i 3-letniej gwarancji w zakresie Pakietu II, a w trakcie prac do pełnej współpracy z Zamawiającym w ramach uzgodnień oraz przy uzyskiwaniu zezwoleń (m.in.PAA). Zakres prac należy dostosować do wymagań Zamawiającego przedstawionych w dokumentacji Projektowej, która opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji, z zastosowaniem obowiązujących przepisów wymienionych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dot. niniejszego zakresu zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) wymaga, aby osoby bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni, byli zatrudnieni przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) co najmniej przez okres realizacji niniejszej umowy. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, posiadających uprawnienia budowlane lub energetyczne, dostawców materiałów budowlanych (dot. Pakietu I i II). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usługi pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ oraz wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). Uzasadnienie faktyczne : Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wartość zamówienia w zakresie Pakietu I oszacowano na kwotę 2 336 259,08 zł. brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 5 616 303,00 zł. brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
613886.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane i remontowe Dariusz Załuska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
477240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: -termin rozpoczęcia realizacji umowy - od daty protokolarnego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego (planuje się przekazanie terenu budowy w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem §6 ust. 2 pkt. 1 lit. d), -termin zakończenia całości zamówienia - do 3 miesięcy, licząc od daty protokolarnego przekazania terenu Wykonawcy przez Zamawiającego. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.