To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-13
Ogłoszenie nr 500270881-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie: Dostawa artykułów i materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620304-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6071231400000,
ul. ul. Krakowskie Przedmieście
76,
20950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 47 81 625, e-mail
zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl, faks
81 47 81 625.
Adres strony internetowej (url): www.lublin-zachod.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2401-3/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie, w formie świadczeń częściowych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych artykułów i materiałów biurowych określonych w pkt 9 poniżej. 2. Zamawiający dopuścił zaoferowanie przez Wykonawcę artykułów/materiałów biurowych o parametrach co najmniej równoważnych lub lepszych. Zaproponowane artykuły i materiały biurowe równoważne muszą posiadać cechy użytkowe, jakościowe, estetyczne oraz parametry techniczne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. (*) 3. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły i materiały biurowe, z wyłączeniem artykułów i materiałów biurowych, w odniesieniu do których Producent określił dłuższy okres gwarancji. W odniesieniu do tych towarów Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez okres gwarancji wskazany przez Producenta. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przez Zamawiającego poszczególnych towarów. 4. Towary będą dostarczane partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Termin dostawy zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), będący jednym z kryteriów oceny ofert, wynika z oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (z którym zawarto umowę poprzetargową). 6. Zamówienie każdej partii towarów (zamówienie częściowe/świadczenie częściowe) będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy drogą elektroniczną. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar sukcesywnie, w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym, do wyznaczonych pomieszczeń Zamawiającego w budynkach zajmowanych przez Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie znajdujących się w Lublinie przy ul.: Krakowskie Przedmieście 76 lub 78, Boczna Lubomelskiej 13, Konrada Wallenroda 4D. 8. W momencie dostarczenia towaru będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Towar niezgodny z wymaganiami Zamawiającego nie będzie przyjmowany. 9. Zamówienie obejmuje: długopis (500 szt.), długopis żelowy automatyczny czarny (1 000 szt.), długopis żelowy automatyczny niebieski (1 000 szt.), dyspenser do taśmy klejącej o szerokości 24mm (100 szt.),etykiety do drukarki DYMO LW 400 Duo (100 opakowań, w opakowaniu 2 rolki po 260 etykiet na każdej z rolek), Etykiety do drukarki GoDEX G500 (10 rolek, minimalna ilość etykiet na rolce: 1000 szt.), etykiety grzbietowe do segregatora 50mm do samodzielnego nadruku (10 opakowań, w opakowaniu min. 10 arkuszy A4 z etykietami), Etykiety grzbietowe do segregatora 75mm do samodzielnego nadruku (30 opakowań, w opakowaniu 10 arkuszy A4 z etykietami, 51 etykiet na arkuszu A4), etykiety samoprzylepne białe wymiar: 70x16,9 mm (200 opakowań, w opakowaniu min. 100 arkuszy), etykiety samoprzylepne do drukarki INTERMEC PD41 (50 rolek, liczba etykiet na rolce: 2780 szt.), Folia samoprzylepna przeźroczysta A4 (2 opakowania, w opakowaniu min. 25 arkuszy), Gumki krzyżowe (300 opakowań, opakowanie minimum 1 kg), Kalendarz - biuwar z listwą na 2019 rok (100 sztuk), Kalendarz stojący na biurko na rok 2019 (200 sztuk), Kalendarz wiszący trójdzielny rok 2019 (200 sztuk), Kalkulator biurowy (30 sztuk), Kieszeń samoprzylepna foliowa na płytę CD/DVD (10 opakowań, w opakowaniu min. 10 szt.), Klipy biurowe 19mm (200 opakowań, w opak. min. 12 sztuk), Koperta B4, z paskiem (HK), RBD (50 opakowań, w opakowaniu 250 szt.), Koperta C6, Samoklejąca (SK) (500 opakowań, w opakowaniu 1 000 szt.), Korektor w piórze (100 sztuk), Koszulka (1 500 opakowań, w opakowaniu min. 100 szt.), Linijka aluminiowa z uchwytem 50 cm (20 sztuk), naboje do pióra mini, 200 opakowań, min. 6 szt. w opakowaniu), Naboje do pióra standard (500 opakowań, min. 5 szt. w opakowaniu), Okładka foliowa do bindowania (10 opakowań, w opakowaniu min. 100 sztuk), Okładka skóropodobna do bindowania (10 opakowań, w opakowaniu min. 100 sztuk), Pióro (100 sztuk), Pojemnik ażurowy na długopisy (200 sztuk), Przybornik biurowy (100 sztuk), Skalówka aluminiowa 30 cm (1 sztuka), Szydło szewskie (50 sztuk), Taśma do drukarki DYMO LW 400 Duo ( 50 sztuk), Taśma do metkownic (7 000 rolek, min. 800 metek na rolce), Taśma klejąca ( 300 opakowań, w opakowaniu min. 6 szt.), Taśma klejąca biurowa dwustronna z podajnikiem (100 sztuk), Taśma żywiczna do drukarek GoDEX G500 / INTERMEC PD41 (300 sztuk), Taśma kolorowa do drukarki Magicard Rio Pro Duo 360 ( 10 sztuk), Teczka z gumką szeroki grzbiet (200 sztuk), Tusz do numeratorów i stempli kolor czerwony (50 sztuk), Wizytownik (5 sztuk), Wkład niebieski wielkopojemny (1 500 sztuk), Wkład żelowy czarny 1 000 sztuk), Wkład żelowy czerwony (500 sztuk), Wkład żelowy niebieski (1 000 sztuk), Zestaw czyszczący do drukarki Magicard Rio Pro Duo 360 ( 2 zestawy), Zszywacz elektryczny (5 sztuk), Zszywki 9/13 (50 opakowań, w opakowaniu min. 2 500 zszywek), Zszywki w kasecie (200 kaset, w kasecie 5000 zszywek), zwilżaczka gąbkowa (50 sztuk).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 30199230-1, 30199792-8, 30192160-0, 30193200-0, 30199760-5, 30192122-2, 39292500-0, 22600000-6, 30197320-5, 30197100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200180.37
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167762.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.